İyi okumalar
Çakıldan...
Bugün hava aşırı derecede sıcaktı. O yüzden tüm gün bizim çocuklarla evde playstation oynamıştık.
Ilgazla çok görüşemiyorduk ama yinede mesajlaşıyorduk. İyileşmesinin üstünden 1 hafta geçmişti.
Ve ben ortalama 3 4 gündür onu görmediğim için feci şekilde özlemiştim.
Bugün yanına gitmek istesemde kendime bahane bulamadım.
"yine başladı bizimki uzaklara dalmaya" ela gülerek yastığı fırlattığında "napayım özledim" dedim.
"senin şu hallere düşeceğini hiç düşünmezdim lan çakıl taşı" dedi murat. Haklıydı ben bile inanmıyordum valla.
Aşık olmak lugatıma ters bikerem. Ama olduk bi kere yapacak bir şey yok.
"olm duramıyorum ben gideceğim göreceğim. Daralıyorum göremeyince."
"e biz napıcaz burada bizde gidek evimize" fırat abim yine zeka sıçıyor.
"üstüme güzel bir şeyler giyeyim çıkalım" dedim. Ve odama gittim. Sevdiğim kadına güzel gözükmek istiyorum.
Akşam olduğu için hava gündüz ki kadar sıcak değildi o yüzden beyaz bol bir uzun kollu ince tişört giydim. Altımada açık gri kargo pantolon. Ayakkabı olarakta siyah coverselerimi giydim. Saçlarıma da ufaktan şekil verdim. Aynaya baktığımda gayet şık olmuştum.
"düğüne mi gidiyon olm bu ne şıklık parlıyorsun." parlıyordum valla ama yinede mütevazılık edip "yok beoooolum" dedim.
Çok geçmeden hep beraber evden çıktık. Onlar kendi evlerine gitti. Bende arabama atladığım gibi kalbimin git dediği yere sürdüm.
Işıklarda bi tane gül satan ablaya denk geldim.
"vereyim yakışıklı abime bir gül. " beni erkek sandı ama hiç bozmadım. "ver ablam 1 tane" dedim.
Yeşil ışık yanınca gaza abandım. Çok özledim çooook.
Evinin önüne vardığımda aşşağı inmesi için mesaj attım. Başta bi itiraz edecek gibi olsa da etmedi ve tamam bekle dedi.
Arabadan dışarı çıktım ve kaputa yaslandım. Elimede ışıklarda aldığım gülü aldım.
Ortalama 20 dakika sonra ılgaz hanımlar aşşağı indiler.
Gerçekten ruh eşi gibiyiz benimle çok uyumlu giyinmişti yine.
Baya bi alıcı gözüyle süzerek "bu güzelliği neye borçluyuz?" dedim.
Yanakları hafif kızardı ama egosundan asla ödün vermeyerek "her zaman ki halim." dedi. Güzel olduğunu bilmesi güzeldi.
Elimdeki gülü uzattım burnuna götürdü kokladı ve "teşekkür ederim" dedi.
"senden güzel olmasada" dedim ve binmesi için arabanın kapısını açtım.
Oturunca kapıyı kapatıp kendi yerime geçtim. Radyodan şarkı açtığımda tam gönderme yapacağım bir şarkı çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak (g!p)
Teen FictionG!p kurgudur yani kızın penisi var rahatsız olacaklar hiç okumasa daha iyi olur Yeni yeni yazmayı deniyorum illaki hatalarım olur sizi rahatsız eden bir kısım olursa bana dm de iletirseniz çok mutlu olur ve hatalarımı düzeltirim. Umarım beğenirsiniz...