37.bölüm (M)

3.9K 122 66
                                    

İyi okumalar

(çakıl)

"çocuklar eymen size emanet biz gidiyoruz."

Ilgazın ablası eniştesi ve eylem bugün izmiri gezeceklerdi.

Eymen ise yani küçük olan bebek bize kalmıştı. Daha doğrusu biz bakarız diye ısrar etmiştik.

İnsanlar kırk yılın başı tatile gelmişler doya doya gezsinler demi.

" hiç merak etmeyin biz bakarız onaa."

"tamamdır hadi görüşürüz."

Onlar gittikten sonra kapıyı kapattık ve içeri geçtik. Çocuk daha uyuyordu.

Bende daha 5 dakika önce gelmiştim zaten.

3 gündür ılgazla görüşmüyorduk çünkü ablasılara izmiri gezdiriyordu.

"özledin mi beni?" dedim. Ben onu çok özlemiştim.

" özlemez olur muyum? Üç gündür mavilerinden uzağım görüntülü konuşsak bile çok özledim."

Bizim cicim ayımız hiç bitmiyordu sanırım. Ben sevgilimi gün geçtikçe daha çok seviyordum.

"hmm kucağıma gelsene." amacım sapıklık yapmak değildi tabiki aaaa yapar mıyım ben öyle ayıplı şeyler..!

"içerde çocuk var farkındasın umarım."

"seninde dediğin gibi içerde gel hadi."

Zaten altındaki şortla çok sexy duruyor. Off of allahım sen beni neyle sınıyorsun rabbim ya.

"rahat dur çakıl."

"tamam hadi film izleyelim." kumandayı aldım ve arkasına geçtim. En son beraber izlediğimiz dizinin kaldığımız bölümü açtım elimi de beline sardım ve artık hazırım.

Filmi izlemeye yani yanlış anlaşılmasın.

Ben filmi izlerken ara sıra da dayanamayıp yanağını öpüyordum.

İzlediğimiz dizi gerilim dizisiydi ve ılgaz arada gerilip bana yaslanıyordu ve bu da benim cinsel dürtülerimi hafiften uyarıyordu.

Şimdi bişi yaparsam kesin bana çemkirirdi. O yüzden bir şey yapıcam. İstediği kadar çemkirebilir.

Başımı boyun girintisine soktum tam orayı dudaklarımın arasına alacaktım ama bebek telsizinden ağlama sesi gelmeye başladı.

"off sırası mıydı?"

Ben içimden mırıldansamda ılgaz hemen "ya çocuk o bişi olmaz dedi.

Filmi durdurdu ve çok geçmeden kucağında çocukla yanıma geldi.

Uykusunu alan velet mutlu mutlu etrafa gülücükler saçıyordu.

" kucağına almak ister misin?" ılgaz çocuğu bana doğru uzattı.

O kadar küçüktü ki kucağıma alırken ona zarar veririm diye tereddüt ettim.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin