Siz az bişi yorum atınca benim
Göğsüm kabardı her gğn taslaktan akıtıyorum ama yakında tükenecek bölümler yeni bölüm için beni fena gaza getirmeniz gerekecekİyi okumalar
Ilgazdan...
Çakıl banyoya girdikten sonra üstüme kendi kıyafetlerimi giyip hızla odasından çıktım.
Biz seviştik amk.
İnanın dayanabilecek gibi olsam dayanırdım ama o an ki istek o kadar fazlalaştı ki
anlatamam...
Aşşağıya indiğimde ceren hızla üstüme gelip "SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN" diye bağırdı.
"ne yaptığım seni ne ilgilendiriyor" zor durumda kalmasam yapmazdım zaten neyin atarı bu
"O BENİ SEVİYO"
ne ne ne ne "güzel şakaydı" dedim. Gerçek olma ihtimali bile sinirimi bozdu.
"ŞAKA FALAN DEĞİL" bağırmasana yarram ananı mı siktik sanki.
"ses tonunu alçalt karşında çocuk yok senin ve inan seni sevse benimle birlikte olmak isteyeceğini sanmıyorum ayrıca bidaha karşıma çıkma sana plotoniğinle güzel aşk yaşamalar"
Güldüm komikti "tabi aşk denirse buna. " çakılın onu sevmediğine eminim.
Çantamı aldım ve evden uzaklaştım. Zaten bu kızı pek sevmiyordum çağanların hatrına susuyordum.
Bugün pazardı ve tatildi iş yoktu. O yüzden evime gittim.
Televizyonu açtım biraz kanal gezdim.
Bi kanalda adam çileği sosa bandırıp yemişti.
aklıma çakılın boynumu emdiği an geldi. Bu düşünceler uzun süre beynimi megul edecek gibi hissediyorum.
Karnımdan guruldama gelince aşırı derecede acıktığımı farkettim.
mutfağa gidip yemek hazırlamaya başladım maalum saat akşama geliyor ve midem kazındı.
...
Çakıldan...
Ne yapacağım diye düşünürken aklıma olayı bizimkilere yetiştirmek geldi ve anında WhatsApp grubumuza girdim.
/GÖTVERENLER/
Çakıl:
Ben bi bok yedimFırat:
Yine ne yaptınEla:
Bi günde şaşırt be tc kızıMurat:
NapimFırat :
Götüne sok kardeşimMurat:
O nasıl olcakFırat:
Şöyleee domallEla :
BittimiÇakıl:
Mi ayrı kankaEla:
Bitti mi?Fırat:
BittiEla:
NiyeMurat:
Çünkü deden kaplumbağaÇakıl:
ÜF Bİ SUSUN DA ANLATAYIM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yasak (g!p)
Teen FictionG!p kurgudur yani kızın penisi var rahatsız olacaklar hiç okumasa daha iyi olur Yeni yeni yazmayı deniyorum illaki hatalarım olur sizi rahatsız eden bir kısım olursa bana dm de iletirseniz çok mutlu olur ve hatalarımı düzeltirim. Umarım beğenirsiniz...