43.bölüm (M)

3.1K 119 34
                                    

Bölümü kontrol etmeden attım
Yorum istiyom

İ

yi okumalar😌

Midemdeki ağrıyla gözlerimi açtım. Gerçekten dayanılmaz bir sızlama vardı.

Aptallık bende o biberi yememem gerekiyordu. Ama o gökhan denen herife feci şekilde kıl olmuştum.

Valizim ılgazın odasındaydı. Ve bilin bakalım kimin mide hapları valizinde kaldı.

Telefondan saate baktığımda gecenin üçü olduğunu farkettim.

Kapımı yavaşça açıp ılgazın odasına doğru ilerledim.

Odaya girdiğimde ılgaz uyuyordu. Gece üç'te amuda kalkacak hali yok zaten. Bazı geceler kafam çalışmıyor gereksiz gereksiz şeyler düşünüyorum.

Telefonun flaşını açıp valize tuttum. İlaçları nereye koydum hatırlamıyorum ama genelde küçük yerlere koyuyorum.

"çakıl?"

Allah!! Hatunu uyandırdık.

"efendim canım"

"ne yapıyorsun burada?"

"mide hapımı alıp gideceğim sen uykuna devam et."

Ayağa kalkıp yanıma geldi ve kenardaki küçük gözden hapımı çıkarttı.

Komodinin üstündeki sürahiden bardağa su koyup bana uzattı.

Açıkçası uykusunu bölüp bana bebekmişim gibi davranıp bu şekilde ilgilenmesi çok hoşuma gidiyordu.

Hapımı içince bardağı ona uzatıp "teşekkür ederim." dedim.

"önemli değil gel." diyerek kolumdan tuttu ve beni yatağına sürükledi.

"dedenler kızmasın?" birden vücudumu heyecan sardı. Aynı zamanda korku dedesilere basılırsak hiç iyi şey olmazdı.

İzmirde bu tür şeyler normal gelsede burada yaşayan insanlar oraya göre daha sertti. Ve konu bi kızın ilişkisine gelince herkes namus bekçisine dönüşüyordu.

" biraz dur gidersin sonra." dedi ve yatağa girip beni de yanına çekti.

Ben uyuruz diye beklerken ılgaz elini tişörtümden içeri soktu.

"ne yapıyorsun?" dedim. Umarım aklımdaki şey değildir.

"miden ağrıyo ya masaj yapıyorum. Başka ne yapabilirim ki?"

Benim aklım çok yanlış yerlere çalışmış ya resmen on saniye içinde mide ağrımı unutup tonlarca fesat şeyler düşündüm.

"hiiççç" yavaşça acıtmadan karnımı ovuyordu. İlaç tabiki hemen etki edip geçirmemişti ama ılgazın elleri sihirli gibiydi.

Dokunduğu yerde ağrıyı bırakın mikrop bile kalmamıştır öyle söyleyeyim.

Bi süre ikimizde konuşmadık. O masaj yaptıkça ben mayıştım.

Gözlerimin gittiği noktada uyumadan tekrar sıçradım.

Ağrım artık tamamen geçmişti.

Uykulu sesimle "ağrım geçti teşekkür ederim." dedim.

Ilgaz elini karnımdan çekmeden boynuma yanaştı ve ıslak bir öpücük bıraktı.

"birazcık beni sev ilgi istiyorum." ben seni birazcık değil sabah akşam her anımda seviyorum ama yinede sen bilirsin premses.

yasak (g!p) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin