Buzdolabına sıkıştırılan not Harry'nin görebilmesi için yeterince büyük veya parlak değildi.
Beyaz ve yapışkanlı bir nottu ve üzerinde annesinin küçük el yazısıyla bugün akşam erkenden evde olabileceği yazıyordu.
Ve Harry, Louis ellerini Harry'nin buklelerine dolaştırmışken ve genç çocuğun bir eli Louis'nin kalçasındayken Louis'yi kaldırıp bacaklarını kendi beline sarmışken ve derin bir öpüşme içerisindeyken annesi içeri girdiğinde bunu bilmiyordu.
Annesinin içeri girdiğini duymamıştı. Kadın sessiz ve şaşkın bir nida çıkardı ve Harry az kalsın Louis'yi düşürüyordu. Nefes nefese bir şekilde geri çekildi ve Louis aceleyle zemine atladı, ikisinin de dudakları şişikti ve yüzleri kızarmıştı ve Harry'nin dizleri titriyordu.
Anne'in ''Bu kim?'' sorusu ile aynı anda ''Merhaba anne,'' diye mırıldandı.
Sonra ikisi de garip bir sebepten ötürü genişçe gülümseyen Louis'ye bakmaya başladı. Louis sadece elini uzatıp öz güvenle Anne'e doğru yürüdü, kafasını sallayarak gözünün önüne düşen saçı ittirdi ve bacak bacak üstüne attı. ''Ben Louis.''
''Selam Louis,'' dedi Anne şüpheyle, Harry'e tek kaşını kaldırırken nazikçe Louis ile tokalaştı. ''Ben Anne.''
Harry bir an onun yüzüne, koyu saçlarını topuz haline getirmesine ve kulaklarına taktığı küçük halka küpeye baktı. Genelde olduğu kadar yorgun görünmüyordu. Neredeyse mutlu görünüyordu.
''Özel bir şey mi vardı?'' diye sordu Harry, annesine sarılmak için Louis'nin etrafından dolandı ve annesi çok parfüm gibi kokuyordu bu da bugün çalışmadığını ele veriyordu. Dışarıya çıkmıştı.
''Randevuya çıktım,'' diye gülümsedi Anne bir saç tutamını kulağının arkasına sıkıştırırken. ''Ama asıl soru neden seni başka bir çocuğu öperken gördüm?''
Harry yere baktı, ve Louis bir kolunu onun omzuna sardığında kızardı.
''Ben sadece öylesine bir çocuk değilim, Anne. Ben Louis Tomlinson'ım.''
Annesinin yüzünü izlerken Harry'nin ağzından bir kahkaha kaçtı.
''Ve neden bu kadar özlesin?''
''Çünkü öyleyim.''
Harry daha çok güldü, çünkü Louis çok öz güvenli ve komikti.
''Sen kim olduğunu sanıyorsun?'' diye sordu Anne, ama o da kaşlarını kıpırdatan ve başını Harry'nin omzuna koyan Louis'ye bakarken kıkırdıyordu.
Louis dramatikçe iç çekti. ''Bunu çoktan geçmiştik.''
Sonra hepsi birden güldü, Harry kendini Louis'ye o kadar çok yaslanmış buldu ki birbirlerinin üzerine tezgaha düştüler ve bu da onları başka bir kahkaha krizine soktu.
''Tamam, tamam çocuklar. Ciddiyim. Bana, tam olarak neler olduğunu açıklamanız gerek. Çünkü bu kabul edilemezdi.''
''Ne kabul edilemez? Bu mu?''
Louis onun yüzünü tutup hızlı bir öpücük için dudaklarını birleştirdiğinde Harry'nin gözleri kocaman açıldı.
Annesinin gözlerinden kaçınarak ''Louis!'' diye haykırdı ama gülümsemesini durduramıyordu.
Ama, iki çocuğa bakarken Anne'in yüzünde mutlu bir ifade vardı.
''Bugün film gecesi yapmaya ne dersiniz?''
***
Harry kendini, kanepede otururken gömleğinin kenarlarını top gibi kıvırmış sulu gözlerinin altına tutmuş bir şekilde buldu ve Louis'nin bacakları Harry'nin kucağında uzanıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i sleep naked ➽ türkçe-larry stylinson
Fanfic''Çok küçüksün.'' Louis kollarındaki Harry'e sıkıca sarıldı ve Harry doğrularak biraz daha sokuldu Louis'nin göğsüne sanki dediğini kanıtlamak istercesine. ''Benim güzel kağıt bebeğim.'' Ve Louis onu tekrar sıkıca sardığında, Harry'nin soğuk alnına...