5

236 23 86
                                    

Harry, pazartesi sabahı matematik sınavına üzülerek ve Louis'nin yine dibinde yürüdüğü gerçeği ile okula girdi.

Aynı zamanda bugün en sevdiği kolonyayı sürmeye karar verdiği için dünyaya teşekkür ediyor, ve Louis'nin de bunu fark etmesini umuyordu.

Ve fark etti de. Louis'nin dolabına ulaştıklarında elini tutan bir şey hissetti. Aşağı, ellerine doğru baktı ve Louis'nin narin parmaklarının kendisininkine sarılı olduğunu gördü. Nefes aldı ve kafasını Louis'nin mavi gözlerine bakmak için kaldırdı.

''Evet?'' Nefesini verdi, ama sesi o kadar kısık çıkmıştı ki Harry, Louis'nin onu duyabilmesine şaşırmıştı.

''Bugün cidden mükemmel kokuyorsun.'' Louis kıvırcık olana gülümsedi ve Harry kalbinin eridiğini hissedebiliyordu.

''Teşekkürler,'' diye fısıldadı.

Ve Harry tamamıyla kızarmış bir suratla kendi dolabına doğru yürüdü.

***

''İsminizi yazmayı unutmayın ve hesap makinesi kullanabilirsiniz,'' diye seslendi Bayan Lancaster, matematik öğretmeni, herkesin masasına sınav kağıtlarını yerleştirdikten sonra.

Harry, masasına kağıt koyulduğunda korkuyla eğildi. Bütün sayılar birlikteyken bulanık görünüyordu ve öğrendiği bütün formüller beyninden geri çekilmişti.

''Lanet olası matematikten nefret ediyorum,'' diye mırıldandı, büyük bir iç çekmesiyle birlikte elini buklelerine geçirdi.

Ve ders çoktan seçmeli ders olduğundan, gözüne doğru gibi görünen şıkları işaretledi. Sınavı bitirdiğinde yavaşça sandalyesinden kalktı ve başarısız sınav kağıdını isteksizce Bayan Lancaster'ın eline verdi. Öğretmen ise kulağının arkasına sıkıştırdığı kalemi oradan çıkarmadan hemen önce Harry'e şüpheli bir bakış attı.

Ve Harry, öğretmenin kağıda not vermesini beklemedi. Sadece masasına geri döndü ve sandalyeye oturdu, kafasını da masanın soğuk metalinin üzerine koydu.

Tam uykuya dalmışken bir şey omzunu sarstı. ''Harry.''

Başını kaldırdı, ani değişen ışık ile gözlerini kırpıştırdı. ''Efendim?''

''Harry, özel öğretmen ister misin? Şiddetle öneriyorum.'' Bayan Lancaster üzerinde kocaman 'F' işaretli olan kağıdı nazikçe masasına koyduğunda Harry yerine sindi.

''Galiba? Yani, belki daha sıkı çalışırsam, belki, şey evet,'' Harry derin bir iç çekti.

''Peki, çoktan Liam Payne ile bunun hakkında konuştum ve yardım edebileceğini söyledi.''

Harry göz devirme dürtüsüne güçlükle karşı koydu.Ona sormadan bile çoktan özel öğretmen tutmuştu. Ama sonunda özel öğretmeni olacak kişinin Liam olduğu aklına geldiğinde, kalbinin teklediğini hissetti.

''Yani Liam benim özel öğretmenim?'' Heyecanını frenlemeye çalıştı. Louis hakkında daha fazla şey öğrenebilirdi Liam'dan.

''Evet! Onun sana gerçekten yardım edebileceğine çok inanıyorum.'' dedi ve Harry'nin omzunu patpatladı, ve Harry ise somurtarak sınav kağıdına dik dik bakmaya başladı.

***

''Tamam! Kitabını çıkar!''

Harry, kocaman olan matematik kitabını çantasından çıkarırken homurdandı ve gülümseyen Liam'ın önündeki masaya sertçe bıraktı.

''Heyecanlı değil misin?'' diyerek sırıttı Liam, ve kitabı açmadan önce kitaba şaplak attı.

''Evet.'' Harry zorla bir gülümseme takındı ve Liam ile göz göze geldi. Onun saçları da Harry'ninki kadar olmasa kıvırcıktı ve onunkiler karamel rengiydi. Alnında püskül şeklindeydi. Gözleri koyu çikolata rengiydi ve sıcacık bakıyordu. Harry otomatik olarak ona ısınmıştı, ama bu onu olduğundan daha mutlu etmemişti.

i sleep naked ➽ türkçe-larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin