Harry, soluk bileğindeki gümüş saatini kontrol etti, çubukların yavaşça saat üçe gelmesini izledi. Bu, okulun neredeyse bittiği anlamına geliyordu.
Kelimeler onun ne kadar yıldığını anlatamazdı. Bütün ders programı birbirine karışmıştı ve yüzeye çıkan patlamaya hazır bir öfke baloncuğu vardı, öyle ki çok daha kötüsü hariç başka bir kriz geçirebilirdi.
Zil çaldığında başını eğerek dolabına kadar elinden geldiğince hızlı yürüdü ve sınıf arkadaşlarından gelen bakışları ve yorumları görmezden geldi.
''Eve götürülmeye ihtiyacın var mı?''
Harry, Niall'ı görmek için başını kaldırdı ve Niall'ın gözünün çevresinin kırmızı olmasına ve yanağında çürük olmasına şaşırdı.
''Niall,'' Harry'nin sessizce nefesi kesildi, büyük elini hemen ürpererek geri çekilen sarışının yanağına uzattı.
''Ow, Harry,'' düz bir şekilde güldü ve Harry'nin havadaki elini nazikçe itti. ''hala hassas.''
Kıvırcık kızardı, yavaşça dolabının kapağını kapadı ve Niall'ın yüzündeki çürüğü daha yakından görebilmek için gözlerini kısarak yaklaştı. ''Ne oldu?''
''Hiçbir şey,'' diye reddetti Niall, kolunu Harry'e sararak. ''Sadece düştüm.''
''Buna inanmayacak.''
Harry aniden dondu, ayakları durdu ve kitapları az daha ellerinden düşüyordu. Kalbi inanılmaz derecede hızlı atıyordu ve sadece Louis'nin defolup gitmesini istedi.
Niall hızlıca arkasını döndü, kolları birbirinden çözüldüğü gibi Harry'nin tökezlemesine ve koridorun ortasında acılı bir şekilde poposunun üstüne düşmesine sebep oldu.
Louis ona endişeli bir bakış attı ve ileri adımladı, narin elini uzatarak titrek bir gülümseme sundu.
Harry onun eline dik dik baktı ve onun yerine Niall'ın kendisine yardım etmesine izin verdi.
Louis'nin yüzündeki ifade okunamıyordu, ama iyi bir ifade değildi.
''Ona gerçeği söyle Niall,'' dedi Louis sesi çatlayarak.
''Duymak istemiyor,'' dedi Niall sessizce, ve Harry'nin gözleri büyüdü.
''Tabii ki duymak istiyorum,'' diye itiraz etti.
''Stan.. Yüzüme yumruk attı. Ama benim hatamdı! Sikik gibi davrandığı için onu ilk ben ittirmiştim.''
Harry gülmemek için kendini tuttu ama Niall'ın tapılası ağzından o kelime çıktığı andan itibaren bu imkansızdı.
Louis'nin ona gülümsediğini görebiliyordu, eskiden kalbini eriten ama şimdi sadece inciten sevgili gün ışığı gülümsemesiyle gülümsüyordu, ve Louis'nin solgun mavi gözlerinden uzak durmak için elinden geleni yaptı.
Ve Niall ikisinin arasına baktı, ortadaki gerilimle kafası karıştı. ''Siz ikinizin arasında bir şey mi oldu?''
''Ucube olduğumu düşünüyor,'' diye fısıldadı Harry, o kadar sessiz bir fısıldayıştı ki kendisini duyabildiğine bile şaşırdı.
Niall'ın yüzü hemen değişti ve Harry'nin önüne adımladı.
''Harry ucube değil,'' diye hırladı, ve Louis'nin gözleri büyüdü.
''Hiçbir zaman öyle bir şey demedim!''
Etraflarında toplanmış bir grup vardı, bazılarının muhtemelen kaçırmak üzere oldukları yakalamaları gereken bir okul servisi olsa bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i sleep naked ➽ türkçe-larry stylinson
Fanfic''Çok küçüksün.'' Louis kollarındaki Harry'e sıkıca sarıldı ve Harry doğrularak biraz daha sokuldu Louis'nin göğsüne sanki dediğini kanıtlamak istercesine. ''Benim güzel kağıt bebeğim.'' Ve Louis onu tekrar sıkıca sardığında, Harry'nin soğuk alnına...