7

218 19 18
                                    

Harry parti için aşırı gergindi. Çok gergindi, aslında, yapabildiği tek şey Zayn'in boy aynasının önünde dikilmek ve titreyen, terli ellerini izlemekti.

''Bu kıyafetlerle mi gideceksin Harry?'' Harry, arkasında beliren, üzerindeki siyah müzik grubu tişörtü ve kırmızı boğazlı ayakkabısıyla uyumlu siyah dar pantolonu giymiş olan Zayn'i izledi.

Sonra da kendi kombinine baktı. Kelimenin tam anlamıyla pijamalarını giymişti.

Tüm gün sınav olduktan sonra eve gittiğinde bütün kıyafetlerini üstünden sıyırmıştı ve açık mavi tişörtüyle çizgili pijama altını giyinmişti.

''Hayır.'' diye cevapladı, umutla Zayn'e baktı. ''Senin kıyafetlerinden bir şeyler giyebilir miyim?''

Zayn derin nefes aldı. ''Beyaz V yaka ve siyah dar pantolon tarzlı birine benziyorsun.''

Zayn dolabını karıştırırken ve yatağının üstende oluşmuş kıyafet yığının üstüne kıyafetler fırlatırken Harry sadece sessizce izledi.

''İşte. Bunu daha önce hiç giymedim, o yüzden temiz ve iyi ve evet.''

Harry ona minnetli bir gülümseme verdi, kıyafetleri aldı ve Zayn'in küçük odasına bağlı olan banyoya gitti.

 Ve sonunda kıyafetlerini giyindiğinde gülümsemekten kendini alıkoyamadı. Zayn, saçlarını sadece Bradford çocuklarında güzel duracak bir şekilde şekillendirmişti. Ve Zayn'in söylediğine göre, beyaz aslında üstünde çok güzel görünüyordu.

''Harry! Giyinmen için ayakkabılarım var!'' diye seslendi Zayn ve Harry, siyah Converse'lerine üzgünce somurtmadan önce banyonun dışına bir adım attı.

''Sanmıştım ki giyeceklerim-''

''Hayır. Bunları her gün giyiyorsun. Şunları dene.'' Zayn ayakkabıları Harry'e fırlattığında Harry ürktü, bir çift eskitme kahverengi botu görmek için onları tutup havaya kaldırdı.

''Bot mu?'' dedi burnunu kırıştırarak.

''Evet, bot. Annem benim için almıştı ama sende daha güzel görünecekler.'' diye sırıttı Zayn, baştan aşağı Harry'i süzerken. ''Hazır bundan bahsetmişken, Louis'nin seni görmesi için sabırsızlanıyorum. Eğer gay olsaydım, çok ateşli olduğunu düşünürdüm.''

Harry gülümsedi. ''Sağ ol.''

''Pekala, hadi partiye gidelim!'' diye şakıdı, kıvırcık delikanlının etrafına kolunu sardı ve onu evin dışına ve pert olmuş mavi arabasına doğru yönlendirdi.

***

Parti, Harry'nin beklediğinden daha kalabalıktı.

Ve bu iyi bir şey değildi, hayır, değildi.

Zayn, sadece Harry ona yalvardığı için gitmişti. Zayn, daha çok bir araya gelen küçük gruplarla ilgileniyordu.

Niall ve Lous'nin sıcak, nemli odasına ayak bastıklarında Harry ağır alkol kokusuna karşı hemen yerine sindi.

Harry, Louis'yi elinde kırmızı bir plastik bardakla kıskandığı birkaç kızla birlikte gülüştüğünü gördüğü anda hayal kırıklığına uğradı.

''Aman Tanrım, Perrie Edwards'ın burada olduğunu bilmiyordum!'' dedi Zayn heyecanla, Harry'nin omzunu sarsarken. Kıvırcık çocuk sorgulayıcı bir ifadeyle Zayn'e baktı. ''Harry, lütfen onunla konuşmaya gitmeme izin ver, lütfen! Yemin ederim sadece bir saat konuşacağım.''

Harry başını salladı, göz devirdi, ve sonra Zayn gitti ve kendinden büyük ve öz güvenli insanlarla dolu odada yalnız kaldı. Bu yüzden, çoğundan oldukça uzun olmasına rağmen, boynunu büktü ve yavaşça içki masasına gitti.

i sleep naked ➽ türkçe-larry stylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin