31.03.2022: As It Was çıkması için son 4 saat, Fine Line era bitiyor ve ben 3 yıllık bu sürecin bittiğine inanamıyorum. As It Was'ın harika bir şarkı olacağına eminim ama bir yandan HS2 era bitti diye çok duygusalım. Siz ne haldesiniz?
***
Öz güven öylece sahip olabileceğin bir şey değildir.
Güzelliğin, mutluluk ve cesaret yaydığı bilinmesine rağmen en güzel insanlar bile kendileri hakkında güvensiz olabilirlerdi.
Öz güven ne hissettiğinle alakalıydı, nasıl göründüğünle değil.
Ve Harry bunun tam tersiydi.
Aynada kendine her baktığında asi, inatçı buklelerini düzleştirmek istiyordu.
Gözlerinin, Louis'nin gözlerine benzemesini istiyordu; mavi ve güzel ve ışıltılı.
Harry, kızlarınkine benzediği için dudaklarını hiç sevmezdi.
Ve burnu çok büyüktü.
Ama hayır, bu onun öz güvenini düşüren tek şey değildi.
Büyük bir gruba girdiğinde aşırı derecede küçük hissediyordu. Sanki gruptaki her bir kişi onu tek bir kelimesiyle ezebilirdi. Herkesin, onun ne kadar sessiz, düşünceli ve utangaç olduğundan gizlice nefret ettiğini hissediyordu.
Harry, neredeyse onların düşüncelerini duyabiliyordu, ona mızmız ve çok hassas olduğunu söylediklerini.
Ve evet, liseye iki tane muhteşem yakın arkadaşla başlamıştı, istenebilecek en iyi, en ilgili arkadaşlardı, ama ilk gün koridora adımını ilk attığında ağlayacağını düşünmüştü.
Louis'yi görene kadar.
Sonrası kendisiyle alakalı değildi. Kendi güvensizliği, tuhaflığı ve sakarlığıyla alakalı değildi. Louis ile alakalıydı. Louis ve onun gün ışığı gülümsemesi ve bol eşofmanı ve kabarık uzun saçlarıyla alakalıydı. Harry'nin ekoseli botları, kilometrelerce öteden duyabildiği aynı yüksek sesli kahkahalara sebep olurdu.
Bu yüzden öz güveni düşük olmasına rağmen, Niall ve Zayn daha popüler hale gelene ve Harry'yi unutmaya başlayana kadar pek önemli görünmüyordu, her cuma birlikte yatıya kaldıklarında bile Harry'nin olmayı hayal ettiği insanlardan bahsediyorlardı.
Harry, tetikte ve dikkatli olduğundan Niall'ın saçlarını nasıl sarıya açtığını ve nasıl popüler çocuklar gibi giyinmeye başladığını fark etmişti. Zayn'in saçını nasıl şekillendirdiğini ve asla kullanmayacağı, hatta kendisi gibi duyulmadığı ifadeleri sarf ettiğini görüyordu.
Harry, büyük lise partilerine gittiklerinde fotoğrafları nasıl sadece Twitter'dan gördüğünü fark etti.
Ama hiç laf etmedi. Öz güveni azaldı, daha ve daha azaldı, ta ki Louis ile gerçek anlamda konuşmaya başlayana kadar.
Louis'nin o mükemmel hayatından Harry ile konuşmak için zaman ayırması gerçeği inanılmazdı.
Ve Harry'i birazcık daha iyi hissettiriyordu.
Ve bir haftadır, normalden oldukça farklı bir şekilde yarıdan fazla bir zaman yüzünde bir gülümseme vardı. Bir hafta içinde bütün bir yılda güldüğünden daha fazla güldüğünü hissediyordu.
Ama en iyi an, öz güvenindeki en büyük patlama, pazartesi sabahı okula yürüdükleri andı.
Louis ve Liam sol tarafındaydı ve Louis'nin kolu beline sarılıydı. Niall ve Zayn ise sağ tarafındaydı ve gülme dürtüsünü engelleyemiyordu çünkü o; garip, sessiz, tuhaf Harry tam ortadaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i sleep naked ➽ türkçe-larry stylinson
Fanfiction''Çok küçüksün.'' Louis kollarındaki Harry'e sıkıca sarıldı ve Harry doğrularak biraz daha sokuldu Louis'nin göğsüne sanki dediğini kanıtlamak istercesine. ''Benim güzel kağıt bebeğim.'' Ve Louis onu tekrar sıkıca sardığında, Harry'nin soğuk alnına...