Harry'nin hayatı boyunca yaşadığı en üzücü an, eskiden on dört yaşındayken Gemma ile kavga edişleriydi.
Çok salak bir nedendi; ilk başta neden kavga ettiklerini hatırlayamıyordu bile. Ama ailesine karşı ne kadar nefret hissettiğini hatırlıyordu, ama daha çok kendine karşı.
Gemma'ya ondan nefret ettiğini söylemişti. Onun doğmamış olmasını dilediğini söylemişti. Ve çığlık atmıştı. Beyninde dönen çok fazla şey vardı. Midesi acıyordu, çok acıyordu, ve nefes alamıyordu ve yüzünden akan gözyaşları vardı ve yapabildiği tek şey en sert şekilde dudaklarını ısırmaktı ve kapalı gözlerini sıkmak.
Ve Gemma ona bağırmayı kesmiyordu, onun canını en çok nelerin yaktığını biliyordu ve o hakaretleri bağırıyordu.
Ve incitiyordu da. İncitiyordu ve Harry, annesi yukarı çıkıp Harry'e bağırmaya başlayana kadar çığlık attı, o sırada Gemma kendi odasına kaçtı ve o, Harry gibi ağlamıyordu.
Ve annesi ona bağırıyordu ve tek yapabildiği annesini geçip kapıdan dışarı gece geç olduğundan dolayı soğuk olan havaya çıkmaktı ve o çok yorgundu. Olaydan sonra annesi onun peşinden gelmemişti bile. Evlerinin önündeki kaldırımın soğuk betonuna yattı ve orada; geçen arabaların sesiyle ve yakındaki sokak lambasından gelen soluk, rahatlatıcı ışıkla uyuyakaldı.
Tutulmuş bir sırt, yüzündeki acı ve döktüğü gözyaşlarından dolayı yanan gözlerle uyandı.
Ve kendine hayatından nefret ettiğine, daha kötüsü olamayacağına dair yemin etti. Bunun başından geçen en üzücü an olduğunu biliyordu.
O sabah eve girdiğinde ablası hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu ve annesi onu görmezden geliyordu.
Harry neredeyse onların düşüncelerini duyabiliyordu.
Sorun değil. Bunu yapan asperger, Harry değil.
Ama kalbinin ağrımasının sebebi asperger değildi, uyumak için ağlamasının sebebi de bu değildi.
O mutsuzdu.
Ve bu, Louis onu öpene kadardı, sahiden, ve o Harry'nin ilk öpücüğüydü ve o elleriyle ne yapacağını bilmiyordu çünkü tecrübesizdi.
Louis o gün evinden gittikten sonra Harry gülüyordu, ağlamıyordu ve mutluydu. Louis onu mutlu ediyordu.
Ama sadece bazen.
Hayatındaki en üzücü anına neden olan Louis.
Louis onun evine geleli ve nedensizce onu öpeli koskocaman bir hafta olmuştu.
Bu kocaman hafta utanmadan flört ederek ve koridorda uzun süreli kucaklaşmalar vererek harcandı, ve Harry etrafta karnında kelebeklerle ve gözlerinde kalplerle dolanıyordu.
Bu yüzden Louis değiştiğinde her zamankinden daha fazla incitti.
Harry, Louis'nin portresindeki köprücük kemiklerini çizmeyi henüz bitirmişti. Onu klasik beyaz kolsuzu tişörtüyle çizmeye karar verdi, bu da köprücük kemiklerini çizebileceği anlamına geliyordu. Onlar Harry'nin Louis hakkında en sevdiği şeylerden biriydi.
Eleanor, Harry'i Louis'ye nasıl çıkma teklifi edeceği hakkında rahatsız ediyordu, ama Harry'ye göre ona çıkma teklifi eden Louis olmalıydı. O daha öz güvenli ve sorumlu olduğundan Louis'nin bunu yapması daha mümkün görünüyordu.
Bu yüzden Eleanor, Harry'e Louis'nin erkek arkadaşı olmak hakkında küçük işaretler bırakmasını tavsiye etti, Harry bunun iyi bir fikir olduğunu düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i sleep naked ➽ türkçe-larry stylinson
Fanfic''Çok küçüksün.'' Louis kollarındaki Harry'e sıkıca sarıldı ve Harry doğrularak biraz daha sokuldu Louis'nin göğsüne sanki dediğini kanıtlamak istercesine. ''Benim güzel kağıt bebeğim.'' Ve Louis onu tekrar sıkıca sardığında, Harry'nin soğuk alnına...