NOWA HISTORIA

2.4K 13 0
                                    

Chciałabym zaprosić was do mojej nowej opowieści. Tym razem fantasy z wątkami romansu. Wiele się dzieje, są nieprzewidziane zwroty akcji. Jest nieodpowiednia dla osób o słabych nerwach. Dostępnych jest już siedem rozdziałów. Staram się je wrzucać regularnie. Poniżej macie opis, może się skusicie. Zapraszam do czytania i pozostawienia po sobie śladu jeśli wam się spodoba.

Malus Taboué: Wybawienie #1

W małym miasteczku dochodzi do nietypowego zabójstwa. Seline próbuje rozwikłać tę sprawę. Pierwszym podejrzanym okazuje się Dark Man. Przystojny, ekstrawertyczny, czasem z zachowaniami psychopatycznymi, ale skrywa w sobie dużo tajemnic. Kim jest, co robi w miasteczku i co wspólnego ma z Seline? Te pytania nie dają agentce spokoju. W międzyczasie okazuje się, że prawdziwą zabójczynią jest dziewczynka, która przez mieszkańców nazywana jest demonem. Seline zostaje przez nią zaatakowana i wtedy objawia się jej moc. Kobieta nie potrafi zapomnieć o tajemniczym mężczyźnie oraz  jego i swojej magii. Decyduje się, więc na poszukiwania Dark Mana. Gdy odkrywa jego kryjówkę, dowiaduje się prawdy o swoim życiu i tego, skąd naprawdę pochodzi. Choć Seline nadal nienawidzi czarownika, zgadza się na to, by mężczyzna uczył ją magii. Bardzo się do siebie zbliżają, a Seline zdaje sobie sprawę z tego, że Dark Man  nie jest jej wcale obojętny. Agentka powoli odkrywa prawdę o życiu mężczyzny, a wybawieniem dla niego okazuje się nie śmierć, a miłość. Wtedy poznają przepowiednię, która ich dotyczy. Musi dojść do ślubu między Dark Manem a Seline w ich rodzinnej krainie. Jednak, coś pójdzie nie tak. Ktoś przerwie ceremonię. Kim jest tajemnicza kobieta w czerni?

Udawana narzeczona ✓Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz