𝗦𝗨𝗞𝗨𝗡𝗔 𝗚𝗜𝗧𝗠𝗜𝗦𝗧𝗜...
tam bir ay, ayak bastığı her köyü mahvetti.
Ve onun pervasız yıkımları yüzünden, Shinoa'nın kardeşi ve diğer özel sınıflar da dahil olmak üzere birçok büyücü bir araya toplanmıştı.
Bu aynı zamanda Shinoa'nın hiç bir zaman buluşamayacağı anlamına geliyordu - ebeveynlerine göre bir randevuya gitmek - Shinoa'nın iyi olduğu Gojo ile.
Megumi "Shinoa-san, adını yazmakta daha iyisin" diye iltifat etti, geçen ay olduğu gibi çocuk Shinoa'ya nasıl yazılacağı konusunda eğitim verirken ödevini getirdi.
Ne de olsa Geto Malikanesinde hiç kimse, okuma bir yana kör birine nasıl yazı yazılacağını öğretmek için çok fazla zaman harcamak istemediler.
Ve kursların çoğu, konuşamadığı için okuma-yazma bilenlerin sayısı daha da azdı.
"Teşekkür ederim! Ama bu sadece sabırlı bir eğitmen olduğun için" dedi Shinoa gülümseyerek.
"Pek değil.. sen sadece istekli bir öğrencisin ve ayrıca, seninle vakit geçiriyorum bu yüzden bir angarya gibi gelmiyor" Megumi dürüstçe itiraf etti.
"Sen her zaman en tatlısın Megumi, Hanami ve ben aslında senin için küçük bir hediye hazırladık" dedi Shinoa, çünkü bu Hanami'nin çiçekleri sunma işaretiydi.
"Kırmızı Haşhaşlar?"
Shinoa neşeyle "Hanami ve benim daha önce ektiklerimiz. Daha şimdiden çiçek açtılar ve senin için güzel bir hediye olacağını düşündüm, çünkü sen her zaman çok sıkı çalışıyorsun ve bana yardım ediyorsun" dedi.
Megumi önündeki kadına sıkıca sarıldı ve küçük kırmızı haşhaş buketini yavaşça aldı. Siyah saçlı kadına gülümseyerek.
"Teşekkür ederim Shinoa-san" dedi
"Tabii ki! Şimdi eve gitme vaktin geldi, Hanami ona eşlik eder misin lütfen?"
"Tamam, yakında döneceğim" dedi Hanami.
Megumi usulca iç çekti, çünkü sadece Shinoa'nın yanında kalabilmeyi diledi çünkü dürüst olmak gerekirse, onun arkadaşlığından tüm ailesinden çok daha fazla keyif alıyordu.
"Merak etme, yine beni göreceksin" diye gülümsedi Shinoa, yeşil gözlü çocuk başını sallarken Shinoa Megumi'nin saçlarını karıştırdı.
"Tamam, o zaman görüşürüz" diye mırıldandı Megumi, Hanami aralarında geniş bir mesafe bırakarak çocuğu takip etti.
Megumi ne zaman eve dönse, Hanami kimsenin korkmaması için normal insanlardan saklandığından emin oldu.
Hanami, Megumi'nin aslında köylerinde yaşamadığını ve Zenin klanının bir parçası olduğunu öğrendiğinde küçük çocuğun sırrını ifşa etmek üzereydi, ta ki Megumi Shinoa'ya zarar vermek için burada olmadığını açıkça itiraf edene kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬 (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)
Short StoryÇEVİRİDİR Kitabın sahibinin izni vardır Cr:@shiggyyyy --------------------- -𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙢, 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙫ş𝙖𝙣 𝙜𝙞𝙗𝙞 -𝙍𝙮𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙎𝙪𝙠𝙪𝙣𝙖'𝙣ı𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙠𝙞 𝙖𝙠ş𝙖𝙢 𝙮𝙚𝙢𝙚ğ𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙚𝙯𝙗𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 "𝙯𝙖�...