"Yalan söylüyorsun" dedi Suguru
dedi son derece ciddi olan en yakın arkadaşına bakarken.
ve Gojo Satoru'nun kişiliği göz önüne alındığında, kesinlikle sık sık ciddi olmuyordu.
Gojo sert bir şekilde "Söylemiyorum" diye yanıtladı.
Gojo "Nanami onu canlı canlı ve Ryomen Sukuna ile birlikte gördüğünü söyledi" dedi.
Koyu saçlı büyücü tüm bunların nasıl olduğunu merak ederek yumruklarını sıktı.
"'Suguru, bize geri dön. Shinoa'yı bulup Sukuna'yı birlikte öldürebiliriz. Biz en güçlüyüz, değil mi?!"
Derin nefes alıp verirken Suguru'nun çenesi kasıldı.
"Bu üst makamlardan gelen bir emir mi? Masum insanlardan oluşan bir köyün tamamını katlettiğime kızmadılar mı?" diye alay etti Suguru.
"O eski kokuşmuşlar umurumda olmadığını biliyorsun. Bu benim kendi teklifim", diye yalan söyledi Gojo
Sonuçta, Sukuna'yı öldürüp ve onu sonsuza dek yok ederek kendini kurtararak Suguru'yu asılmaktan kurtarmaya üst kademeleri ikna etmesi gerekiyordu.
Koyu saçlı büyücü, sanki ona eski güzel zamanları hatırlatıyormuş gibi muzip bir sırıtış atan Gojo'ya şüpheyle baktı.
"Shinoa'yı kurtardıktan sonra orijinal planıma geri döneceğim", diye kabul etti Suguru, Gojo sadece başını sallamıştı çünkü zaten Suguru'nun kalması için bir yol planlıyordu.
'Eğer Shinoa ile evlenirsem, o zaman Suguru kalmak zorunda kalacak ve doğru yoldan sapmayacaktır,' diye düşündü Gojo
Beyaz saçlı erkek "Tabii ki, her neyse" diyerek umursamaz bir tavırla reddetti.
"Bu konuda sana güveniyorum Satoru".
○•🐇🥬•○
"Sukuna-sama, lanetleri getirdim" dedi Uraume.
"Ah, Uraume! Bu ne kadar hoş bir haber", diye sırıttı Sukuna, o ve Shinoa başka bir soylunun evine sığındılar, aile elbette Sukuna tarafından öldürülmüştü.
"Selamlar, Sukuna-sama!", lanetlerin hepsi senkronize bir şekilde eğilerek konuştular.
Sukuna "Oturun" diye talep etti, çünkü herkes lanetin kucağında rahatça oturan kadın konusunda yalnızca sessiz kalabilirdi.
Kelimenin tam anlamıyla o kadar zayıf olan ve kendi başlarına düşünemeyen sinek kafaları dışında odadaki neredeyse tüm lanetli ruhlar gözle görülür şekilde terliyordu.
Sukuna, "Gözlerini iyileştirmenin bir yolunu bulun, yoksa bu odadaki her birinizi öldürürüm" diye tehdit etti ve herkesin alınlarını ahşap döşeme tahtalarına vurmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬 (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)
Short StoryÇEVİRİDİR Kitabın sahibinin izni vardır Cr:@shiggyyyy --------------------- -𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙢, 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙫ş𝙖𝙣 𝙜𝙞𝙗𝙞 -𝙍𝙮𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙎𝙪𝙠𝙪𝙣𝙖'𝙣ı𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙠𝙞 𝙖𝙠ş𝙖𝙢 𝙮𝙚𝙢𝙚ğ𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙚𝙯𝙗𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 "𝙯𝙖�...