Shinoa nefesini tuttu..
Sukuna'nın kucağında otururken insan formundaki lanet kadının elini onun elinin üstüne koymuştu.
Sukuna sakin bir şekilde "Bir çizgi çizerken, fırçayı oraya bir süre daha hafifçe çizdiğinden emin ol ve bir çizgi atarken daima yukarıdan aşağıya, sağdan sola başla", diye talimat verdi.
Shinoa nasıl yazılacağının öğretilmesini istediğini biliyordu... yani ne beklediğini tam olarak bilmiyordu.
Ama Sukuna'nın bizzat ona ders vermesini ve elini tutarak adım adım ilerlemesini kesinlikle beklemiyordu.
"Dinliyor musun, usagi-chan?"
'Hayır'
Dudakları kadının boynunu hafifçe okşayarak bu kadar yaklaşmışken nasıl bunu yapabilirdi?
Adamın gevşek kestane rengi saç telleri çenesini gıdıklayıp kaşıntıyı kaşıyarak gidermeyi dilerken nasıl bunu yapabilirdi?
Kaba elleri onun elini üstündeyken nasıl yapabildi; Binlercesinden yüzlercesini öldüren ve işkence eden elleri, onun narin ellerini sıkıca ama bir o kadar da nazikçe kavramış mıydı?
Sanki tüm bunlar normalmiş gibi davranırken o bunu nasıl yapabilirdi?
Öyle çelişkili düşünceler ve duyguları vardı ki, hepsi tartışmalıydı ve shinoa'ya huzur vermiyordu.
"Evet...özür dilerim, Sukuna-sama. Ben sadece yavaş öğreniyorum. belki de zamanını böyle biriyle harcamamalısın-"
Sukuna, "Yetenekli olmadığın anlamına gelmiyor. Sadece kendine güvenin yok" diye belirtti.
Shinoa yanıt vermedi ve Sukuna'nın elinin onu kağıdın üstünden aşağıya doğru yönlendirmesine izin verdi.
Lanetlerin kralı kadının aşina olduğu isimleri söylerken Sukuna "Adını bu şekilde yazarsın: Shi-noa" dedi.
Öğrenmenin en iyi yolu birinin zaten rahat olduğu şeylerle başlamaktı.
"Shi-noa" diye kopyaladı, son vuruşu titrek bir şekilde bitirirken tesadüfen onay almak için başını Sukunaya çevirdi.
Sukuna'yı yazmaya devam etmesi için teşvik ederken sessiz bir uğultu yayıldı.
"Ha-na-mi..Hanami", diye yavaşça tekrarladı Shinoa, fırçayı kavrayışı bilinçsizce sertleşirken.
"'Sukuna-sama, sana bir soru sorabilir miyim?"
"Konuş", Lanetlerin Kralı izin verildi.
"Zen'in ailesi neden bana lanet dedi-"
Lanetlerin kralı, lanet kullanıcısının ani ortaya çıkışı karşısında kaşlarını çatarken bir erkek sesi "Sukuna!! uzun zamandır görüşmemiştik, ha?" diye sözünü kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬 (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)
Short StoryÇEVİRİDİR Kitabın sahibinin izni vardır Cr:@shiggyyyy --------------------- -𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙢, 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙫ş𝙖𝙣 𝙜𝙞𝙗𝙞 -𝙍𝙮𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙎𝙪𝙠𝙪𝙣𝙖'𝙣ı𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙠𝙞 𝙖𝙠ş𝙖𝙢 𝙮𝙚𝙢𝙚ğ𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙚𝙯𝙗𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 "𝙯𝙖�...