Uzlaşmak

79 12 0
                                    

Shinoa için her şey bulanıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Shinoa için her şey bulanıktı




çünkü kadın boynundan aşağıya ve köprücük kemiklerine doğru ilerleyen şeyin sıcak sudan çıkan buhar mı yoksa Sukuna'nın nefesi mi olduğunu çözememişti.

Sukuna'nın tahrik olduğu belliydi ama adamın öz kontrolü olağanüstünün de ötesindeydi.

Eli sadece Shinoa'nın belinde ve sırtında kaldı, asla ne aşağı ne de yukarıya çıktı.

Gerçeği söylemek gerekirse kadın, özellikle de son iki hafta içinde yaşananlara hazır olmadığı için bu konuda biraz cesaret buldu.

"Sukuna-sama, ben-"

"Burayı bu gece terk ediyoruz. O yüzden Uraume'ye neye ihtiyacın olduğunu söyle" diye sözünü kesti Sukuna, görüş yeteneği yeniden canlanana kadar Shinoa'nın saflığının tadını çıkarmak istiyordu.

Onun kendisini görmesini istiyordu; onu unutana kadar siktiğini görmesi için.

"Nereye gideceğiz?" diye sordu Shinoa, Sukuna yüzünü kadının boynunun girintisine sürtüp düşünceli bir şekilde mırıldanırken.

Shinoa gıdıklanma hissi nedeniyle hafifçe irkildi ve Sukuna'nın her zamanki at kuyruğundan aşağıya doğru bırakılan kestane rengi buklelerini kavramasına neden oldu.

"Bir sonraki durağımız buraya en yakın köy olacak" diye yanıtladı Sukuna, Kenjaku'nun muhtemelen şu anda planlarını bozduğu için ne kadar kızgın olduğunu düşünerek sırıtmaya başladı.

Shinoa, "Yürüyerek mi seyahat edeceğiz?" diye sordu çünkü Sukuna ve Uraume'nin kendilerine ait atları olup olmadığından emin değildi.

"Aslında çoğu zaman seni taşıyacağım, bunu yapmazsam bizi yavaşlatacağını düşünüyorum" diye mantık yürüttü Sukuna.

Shinoa, parmaklarını Sukuna'nın omzunda şakacı bir şekilde dans ederken küçük bir gülümsemeyle gülümsedi.

"Peki eğer yorulursan seni de tutabilir miyim?"

Sukuna homurdandı.

"Sen mi beni tutuyor? nasıl-"

Beyni harekete geçmiş ve ardından kadını nazikçe suyun altına sokup Shinoa'nın boynundan kavrayıp suyun altından çıkardı.

"Lordum!! Bir hayır yeterli olurdu", Shinoa hafifçe öksürdü.

Sukuna, kadının kıyafetleri tamamen sırılsıklam olduğundan Shinoa'nın küvetten çıkmasına yardım ederken "Neden benim tavşan şeklimi bu kadar çok tercih ediyorsun?" diye sordu.

Her nasılsa Uraume havlular ve kuru giysilerle mükemmel bir zamanda gelmiş ve Sukuna bir işaret olarak iki vuruşla onları banyonun dışına bırakmasını emretti.

𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬  (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin