"𝗟𝗢𝗥𝗗 𝗦𝗛𝗜𝗕𝗨𝗧𝗢 𝗩𝗘 𝗢𝗡𝗨𝗡...
bütün aile dün gece bir yangında öldü ", dedi Shinoa'nın annesi.
Daiji, "Gerçekten talihsiz bir durum, ama en azından rahat bir nefes alabiliriz" diye ekledi.
"Shinoa, barındırdığın iblisin bununla hiçbir ilgisi yok, değil mi?" diye sordu kadının babası.
"Baba, o bir lanet ve adı Hanami. Ama hayır, her zamanki gibi bütün gece odamdaydı" diye yanıtladı Shinoa.
Daiji, "lanetler, iblisler, hepsi aynı. İkisi de bu lanet dünyada var olmamalı. İyi oldukları tek şey, suguru gibi insanlara para kazandıran işler yaratmak" dedi gerçekçi bir şekilde.
Ebeveynleri, düşüncesiz kızlarının önünde diğer alakasız şeyler hakkında tartışmaya başlarken, Shinoa çenesini kapalı tuttu.
"Shinoa, Suguru bugün geri geliyor ve arkadaşlarını da getiriyor. Bunlardan biri Gojõ Satoru'yu içeriyor, bu yüzden iyi giyinip, makyaj yaptığına emin ol" diye hatırlattı Pyua.
"Suguru geri mi dönüyor?! Birkaç ay daha gideceğini söylediklerini sanıyordum!" Shinoa gülümsedi, haberlere sevindi.
"Eh, görünüşe göre Sukuna'nın izini kaybetmişler, çünkü o çevremizdeki tüm köyleri terörize etmeyi bıraktı. Bu yüzden geri geliyorlar, ama aslında, bizim köyümüzün o sefil iblisin listesinde bir sonraki sırada olduğuna inanıyorum" diye mırıldandı Daiji.
"Ah tatlım, bunu söyleme! Onu korkutabilirsin" Pyua sert bir şekilde belirtti.
"Aslında bu doğru! Sukuna bu köye saldıracak olsaydı, birkaç dakika içinde hepimiz ölürdük. Korkarım Suguru bile bizi korumaya yetmeyecek," dedi Daiji.
Shinoa, herhangi bir kafiye veya sebep olmaksızın öldürülme düşüncesiyle titredi.
"Şimdi bu iç karartıcı konuşmayı keselim! Shinoa, şimdi hazırlanman gerek. Şeflere görkemli bir akşam yemeği hazırlamalarını söyledim bile," dedi Pyua.
"Evet anne," diye yanıtladı Shinoa, başını eğip ana odadan çıkarken.
kendi odasına döndüğünde, en iyi arkadaşı tarafından karşılandı - Hanami.
"İyi misin" diye sordu çiçek laneti.
"Evet, ilgin için teşekkür ederim Hanami. Babam ve annem bu geceki en iyi tavrımı sergilememi söylemek için beni çağırdılar. Suguru arkadaşlarını getiriyor - en iyi arkadaşı Gojõ Satoru da dahil," dedi Shinoa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬 (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)
Short StoryÇEVİRİDİR Kitabın sahibinin izni vardır Cr:@shiggyyyy --------------------- -𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙢, 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙫ş𝙖𝙣 𝙜𝙞𝙗𝙞 -𝙍𝙮𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙎𝙪𝙠𝙪𝙣𝙖'𝙣ı𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙠𝙞 𝙖𝙠ş𝙖𝙢 𝙮𝙚𝙢𝙚ğ𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙚𝙯𝙗𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 "𝙯𝙖�...