Zenin Varisi

199 26 3
                                    

𝗠𝗘𝗚𝗨𝗠𝗜 𝗦𝗢𝗬𝗟𝗘𝗬𝗘𝗕𝗜𝗟𝗜𝗥𝗗𝗜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝗠𝗘𝗚𝗨𝗠𝗜 𝗦𝗢𝗬𝗟𝗘𝗬𝗘𝗕𝗜𝗟𝗜𝗥𝗗𝗜...

Shinoa'yı rahatsız eden bir şey vardı, çünkü normalde olduğu kadar konsantre değildi.

"Shinoa-san, aklında bir şey mi var?" diye sordu Megumi, kitabını bırakırken, kadının adının söylenmesiyle irkildiğini izledi.

"ah, peki..aslında önemli değil" diye yanıtladı shinoa, yedi yaşındaki bir çocuğu sorunlarıyla ilgilenmek istemediği için.

Hanami, Shinoa'nın kırmızı ipi bir iğnenin ufacık deliğinden geçirmesine yardım etmeye devam ederken Megumi kaşlarını çattı.

"Shinoa-san, her şeyi birbirimizle paylaşmaya karar verdiğimizi sanıyordum" diye somurttu Megumi, shinoa az önce çocuğun başını okşamıştı.

"Söz veriyorum, gerçekten önemli değil. Sadece son zamanlarda havalar soğumaya başladığı için iyi uyuyamıyorum" diye yalan söyledi Shinoa.

Ne de olsa Hanami hâlâ yanındaydı ve Gojõ'nın ona söylediklerini herkes gitmeden önce yayınlamak istemiyordu.

'Sen akıllı bir kızsın, Shinoa-chan. Umarım lanetler ve insanlar arasında dostluk diye bir şey olmadığını biliyorsundur.'

"Birisi burada" dedi Hanami, bir hizmetçi gerçekten de Shinoa'nın odasının dışında bir mesaj iletmek için beklerken.
"Ö-özür dilerim, Shinoa-sama!"

"konuş lütfen" esmer kadın yanıtladı.

"Umm... dışarıda çocuğu arayan bir adam var. Görünüşe göre o Ze-"

Hizmetçi daha cümlesini tamamlayamadan Megumi hemen ayağa kalktı ve Shõji'ye doğru koştu.

"Üzgünüm, Shinoa-san ama sanırım koruyucum beni almaya geldi, o yüzden şimdi gidiyorum."

"Ah, seni kapıya kadar geçireyim mi? Yani benden bir tanıtım almaları daha iyi olmaz mı?"

"Gerek yok. Yine de teşekkür ederim," diye cevapladı Megumi, başka bir şey söylemeden ayrılırken.

"Sence iyi mi? Ya başı belaya girerse? Sanırım gidip bir kontrol edeyim-"

"Shinoa, bence yapmasan daha iyi olur" dedi Hanami.

"Niye ya?"

"O... o senin bilmeni istemedi, ama bu noktada, bilmemenin bir anlamı yok"

"Zenin klanının varisi Shinoa-sama seni görmek istedi. Ayrıca Daiji-sama ve Pyua-sama da orada" başka bir hizmetçi aniden bildirdi.

"Megumi'nin varisi..." Shinoa Hanami'ye dönerken durakladı.
"Ailesine ne olduğundan emin değilim, ama büyük amcası — Zenin Naobito — hanenin şu anki reisi" dedi Hanami.

Shinoa, Hanami'nin sözlerine kendini kaptırmak zorunda kaldı, bu arada bir hizmetçi onu anne babasının şu anda bulunduğu yere doğru yönlendirdi.

𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬  (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin