𝗢 𝗡𝗘𝗥𝗗𝗘...
Sukuna sordu, son iki hafta içinde birkaç kez daha uğramak zorunda kaldı - tabii ki Shinoa'nın isteği üzerine.
"Shinoa, babasının ona tuzak kurduğu Daimyo'nun oğluyla dışarıda buluşuyor" diye yanıtladı Hanami, artık Lanetler Kralı'nın varlığına alışmıştı. (Daimyo: 12. yüzyıldan, 19. yüzyıla kadar Japonya'da hüküm sürmüş olan en güçlü feodal hükümdarlardır.)
"Neden"
Hanami "İnsanlar arasında evliliğin politik nedenlerden dolayı önemli olduğu görülüyor. Shinoa'nın ebeveynleri zenginlik için açgözlülük, bu nedenle kızlarının aristokratların ve tanınmış büyücüklerin oğulları bir kör randevulara çıkmaya zorlar" diye açıkladı Hanami.
"İnsanlar her zaman açgözlü olmuştur; bu yeni bir şey değil, ama kendi yavrularının mutluluğun feda etmek gerçekten başka bir şey" Sukuna kayıtsızca alay etti.
"Ve ünlü büyücüler diyorsunuz.... bu, Gojo'nun onlardan biri olduğu anlamına mı geliyor?"
Hanami "Kesinlikle Shinoa için en iyi adaylardan biriydi. Ancak, bazı nedenlerden dolayı henüz tanışmadılar" dedi.
"Ah, evet kesin nedenlerim var. Belki de Uraume'ye yakındaki köyleri yok etmeye devam etmesini söylemeliyim, böylece mavi gözlü fare onunla asla karşılaşmaz" Lanetlerin Kralı kendi kendine kıkırdadı.
"Ya da belki... onu kendine çekmek için mükemmel bir araç olurdu..." Sukuna karanlık bir şekilde mırıldandı ve Hanami'nin karşı çıkmak istediği gibi hafifçe irkilmesine neden oldu.
Bir gerilim anı yükseldi, çünkü Sukuna Hanami'nin onun bu kadar gelişigüzel bir şekilde dile getirdiği fikre karşı büyük bir öfkeyle kaynadığını biliyordu.
"Söyle, küçük randevuları nerede? Beni eğlendirmek için burada olmamasından sıkıldım ve hiç memnun kalmadım" Sukuna şikayet etti.
"Şu anda en pahalı çayevindeler: Roiyaruti " diye yanıtladı.
"Shinoa'nın ger dönüşünü beklememizin en doğrusu olacağını düşünüyoru-"
Sukuna daha sonra ayağa kalktı ve tek kelime etmeden ayrıldı, Hanami'yi kadının odasında yalnız bıraktı. O sadece acınacak bir şekilde iç çekti.
"Belki Shinoa'yı o zahmetli randevudan kurtarabilir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬 (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)
Short StoryÇEVİRİDİR Kitabın sahibinin izni vardır Cr:@shiggyyyy --------------------- -𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙢, 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙫ş𝙖𝙣 𝙜𝙞𝙗𝙞 -𝙍𝙮𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙎𝙪𝙠𝙪𝙣𝙖'𝙣ı𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙠𝙞 𝙖𝙠ş𝙖𝙢 𝙮𝙚𝙢𝙚ğ𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙚𝙯𝙗𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 "𝙯𝙖�...