"𝗦𝗛𝗜𝗡𝗢𝗔-𝗦𝗔𝗡, 𝗦𝗘𝗡...
tamam mı?" diye sordu Naoya, abanoz saçlı kadının yemeğine zar zor dokunmasını izlerken.
Shinoa'nın ebeveynleri, kızları çiçek açan çiçeği bulamayınca Naoya'nın onlar için en iyi talip olduğuna karar verdiğinde, ikisi şu anda Zenin evindeydi.
Hanami ve Shinoa'nın aylar önce diktiği bir çiçeği kızlarını Kamo klanının bir sonraki metresi yapmak için tek yön bilet olarak kullanarak hile yapmaya kalkışmalarına rağmen, Kamo klanı lideri için böyle bir rekabet olmadığı söylendi. En ufak bir metres aramıyordu.
Daha da tuhaf, onlara söz konusu rekabeti bildiren hizmetçinin esrarengiz bir şeklide ortadan kaybolmasıydı.
"O-oh, evet evet..." diye tekrarladı Shinoa.
"Aslında kendimi biraz hasta hissediyorum. Başka bir zaman görüşmemiz mümkün mü?" diye sordu kadın.
"Tabii ki. Sana eşlik etmemi ister misin? Sonuçta hava çok kötü-"
"Gerek yok! Y-yani, teşekkür ederim Naoya-sama... ama sanırım iyi olacağım" diye yanıtladı Shinoa, Hanami'nin gizlice onu izlediğini ve evine kadar eşlik etmeye istekli olduğunu biliyordu.
Ne de olsa, lanetler tam olarak hasta olmuyordu, bu yüzden soğuk, Hanami için dayanılmaz bir şey değildi.
"Tamam, o halde lütfen en azından kapıya kadar geçirmeme izin verin" dedi Naoya, kadının elini tutup ona rehberlik ederken Shinoa sadece sessiz kaldı.
"Shinoa-san, belki bir dahaki sefere nikahımız hakkında konuşmaya başlayabiliriz-"
"Naoya-sama... bunu nasıl kibarca söyleyeceğimden emin değilim ama... lütfen beni affet, çünkü seninle evlenmek istemiyorum" Shinoa açıkça araya girdi.
Hanami kadında ters giden bir şeyler olduğunu biliyordu, çünkü dağ gezisinden döndüğünden beri kadın boşluktaydı ve kadın korktuğunu bile söylemeye cüret etti.
"Shinoa-san, bir şey mi oldu? Veya biri benim hakkımda bir şey mi söyledi? Her neyse, eminim bu sadece bir yanlış anlaşılmıştır" Naoya mantık yürütmeye çalıştı, çünkü Shinoa'nın bu birkaç ay boyunca onun için mükemmel karısı olacağına inanmaya başlamıştı.
Sadece bakmaktan hoşlanmıyor, aynı zamanda itaatkardı.
Ve itaatkar bir eş ona onurlu bir oğul doğurabilirdi.
Shinoa, "Aslında hiçbir şey... Sadece o kadar iyi bir eşleşme olmadığımıza inanıyorum ve... ve gerçekten, herhangi birine bağlanmadan önce dünyayı biraz daha keşfetmek istiyorum."
"Evlendikten sonra dünyayı keşfedebilirsin. Hatta seni koruyabilirim! O kadar çok lanet var ki"
"Üzgünüm" Shinoa aniden eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬 (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)
Short StoryÇEVİRİDİR Kitabın sahibinin izni vardır Cr:@shiggyyyy --------------------- -𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙢, 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙫ş𝙖𝙣 𝙜𝙞𝙗𝙞 -𝙍𝙮𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙎𝙪𝙠𝙪𝙣𝙖'𝙣ı𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙠𝙞 𝙖𝙠ş𝙖𝙢 𝙮𝙚𝙢𝙚ğ𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙚𝙯𝙗𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 "𝙯𝙖�...