İklimsel

184 27 5
                                    

𝗦𝗨𝗚𝗨𝗥𝗨 𝗦𝗔𝗦𝗜𝗥𝗠𝗜𝗦𝗧𝗜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

𝗦𝗨𝗚𝗨𝗥𝗨 𝗦𝗔𝗦𝗜𝗥𝗠𝗜𝗦𝗧𝗜...

Bu görevin tüm amacı, yıldız plazma gemisini usta Tengen için feda etmekti, böylece ikisi birleşebilir ve barış korunabilirdi.

Henüz genç kız - Amanai Riko - sadece on dört yaşındaydı. ve o da hayatı dolu dolu yaşamayı diledi, tıpkı Suguru'nun ikizi gibi.

"Daha fazla yere gitmek ve herkesle daha fazla şey görmek istiyorum...daha fazla!!" diye haykırdı, gerçeği yüreğinden dökerek.

"Hadi eve gidelim o zaman...Riko."

Ama Riko asla eve gidemedi; en azından hayatta değil.

Bu onların suçu değildi, ama belki de kazara egolarının kafalarına girmesine izin vermişlerdi.

"En güçlü ikili ha?" Suguru kuru bir şekilde kendi kendine kıkırdadı.

Fushiguro Toji - Zenin klanının dışlanmış, ama aynı zamanda büyücü katil olarak da bilinir - ona büyük miktarda para rüşvet veren gizemli bir adam tarafından işe alındı.

işi başarıyla tamamlamış olmasına rağmen, hayatı Gojo'nün kendi kişisel gelişimiyle desteklendi.

"Gökler ve yer boyunca... Onurlu olan yalnız benim."

Ve gerçekten öyleydi, çünkü adamın tüm kolunu ve midesinin neredeyse tamamını kesti.

"Megumi. isim 'nimetler' anlamına geliyor. ve ona bu ismi veren bendim."

Oğlunun hatırı için küçük gururunu bir kenara bırakarak son çaresiydi. çok geç değildi, çünkü o kurtarılamasa bile oğlu yine de kurtarılabilirdi.

Peki bu hikayede kötü adamı tam olarak kim oynadı?

"Sukuna..Gojo'nun gelişimi için yaptığımız anlaşmayı unutma, bu gerekliydi" lanet kullanıcısı boğuldu.

Tengen kadar eski bir büyücü olan Kenjaku, kendisini bir beyin olarak başkalarına uygulayarak diğer insanların bedenlerine erişme yeteneğine sahipti.

Çok yakındı, Geto Suguru'nun çöküşünü ve kontrolü ele geçirmesini beklemeye çok yakındı, ama işte buradaydı, Lanetler Kralı tarafından sıkıştırılmıştı.

"Gerekli mi? Benim olduğunu iddia ettiğim şeyle uğraşmaktan daha iyisini bilmeliydin," diye alay etti Sukuna, tridentini Kenjaku'nun sahip olduğu mevcut vücuda saplarken.

Yere ve Sukuna'nın çıplak üst vücuduna sıçrayan bir kan havuzu.

"O benim avım ve onun yaşamını ve ölümünü belirlemek bana kalmış. Bırak, çünkü bu senin son ve tek uyarın olacak", diye tehdit etti Sukuna, üç dişli trident'i adamın vücudundan sertçe çekerek, adam pişmanlık duymadan oradan ayrıldı.

"'Sukuna-sama, o kadına eşlik eden çiçek laneti ölmüş gibi görünüyor, ama tamamen değil" dedi Uraume.

"Oh? Onu lanetledi mi? Yoksa bağlayıcı bir adak mı?"

𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬  (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin