"𝗦𝗘𝗡𝗜𝗡 𝗧𝗜𝗣𝗜𝗡 𝗡𝗘?"
Tsukumo Yuki – nadiren ortalıkta dolaşan bir başka özel sınıf büyücü – erkeklere tiplerinin ne olduğunu sorma alışkanlığı vardı..
Suguru böyle aptalca soruları yanıtlayacak durumda değildi, ama neyse ki Haibara gerilimi dağıtmak için oradaydı.
"Zararı yok. Bu sadece onun işi", görevine gitmeden önce neşeyle belirtti.
İkisi yan yana oturdular, Tsukumo genç Fushiguro ile Gojõ'nın dönüşünü beklerken küçük bir konuşma yaptılar.
"Yani beni hiç duymadın mı?", Tsukumo somurttu.
"Herhangi bir görev üstlenmeyen ve sadece seyahat ederken serseri olan işe yaramaz özel sınıfı mı kastediyorsun?", Suguru vahşice kızardı.
"Üsttekilerin beni etiketlemesinden nefret ediyorum", Tsukumo şakacı bir şekilde somurtarak homurdandı.
Sarışın kadın, "Şaka yapıyorum~ ama göz göze gelmediğimizi söylerken yalan söylemiyorum. Yaptıkları şey semptomları tedavi etmek ve benim istediğim asıl nedene ulaşmak" dedi.
"Kök neden?"
Kadın içini çekerek "Lanetlerin ortaya çıktıktan sonra kovmak istemiyorum. Lanetlerin bile olmadığı bir dünya istiyorum" dedi.
"Ve bunu başarmanın iki yolu var," dedi işaret ve orta parmaklarını kaldırarak.
"Bir: tüm insanlıktan lanetli enerjiyi yok et. iki: insanlara lanetli enerjilerini nasıl kontrol edeceklerini öğret."
Suguru sadece baktı, noggins döndü.
(Noggins: Ufak bardak)
"Büyücü olmayanlar arasında bir evrimi zorlayabilirdik. Bir nevi kuşların kanat açması gibi; korku ve tehlikeyi katalizör olarak kullanarak".
'Evrim... korku ve tehlikeyi katalizör olarak kullanmak mı? hayır. daha kolay bir yolu olmalı'
"Ama, ben o kadar deli değilim" Tsukumo hafifçe kıkırdadı, desteklenmiş kollarına yaslandı ve siyah saçlı erkeğe yandan baktı.
"Peki, ne düşünüyorsun, Geto?"
"Ben.."
'Büyücü olmayanları öldürmek' Suguru'nun ilk düşüncesiydi, ama sonra aklına bir Shinoa hayali geldi.
"Shinoa"
"Hm? o neydi?" diye sordu Tsukumo.
"Gitmeliyim. Pardon ama biri beni bekliyor" diyerek aceleyle Suguru hemen ayağa kalktı ve bir dakika daha kaybetmeden gitti.
"Ah, anlıyorum~ yani o bir siscon. tipini sorduğumda bana cevap vermemesine şaşmamalı", Tsukumo kendi kendine düşündü.
(Siscon: Kız kardeş kompleksi, kız kardeşlere karşı güçlü bir bağlılık ve saplantı halidir. Genellikle "siscon" olarak kısaltılır ve bu durumda, kız kardeşlerine güçlü bir bağlılık ve takıntıya sahip olan kardeşler için de kullanılır.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗕𝗨𝗡𝗡𝗬 (𝗿. 𝗦𝘂𝗸𝘂𝗻𝗮)
Short StoryÇEVİRİDİR Kitabın sahibinin izni vardır Cr:@shiggyyyy --------------------- -𝙖𝙥𝙩𝙖𝙡 𝙫𝙚 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙢, 𝙗𝙞𝙧 𝙩𝙖𝙫ş𝙖𝙣 𝙜𝙞𝙗𝙞 -𝙍𝙮𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙎𝙪𝙠𝙪𝙣𝙖'𝙣ı𝙣 𝙗𝙞𝙧 𝙨𝙤𝙣𝙧𝙖𝙠𝙞 𝙖𝙠ş𝙖𝙢 𝙮𝙚𝙢𝙚ğ𝙞𝙣𝙙𝙚 𝙘𝙚𝙯𝙗𝙚𝙩𝙢𝙚𝙠 𝙞ç𝙞𝙣 "𝙯𝙖�...