4

5.9K 302 40
                                    

Arkadaşlar bu bölümde şiddet olaylarını çok ayrıntılı bi şekilde yazmadım sizin içinizi kötü etmiyim şimdi tekrardan yazım hatalarımı affedin lütfen iyi okumalar.

Babamın beni zorla tutup sürüklemesinin üstünden 2 saat geçmişti bu iki saat boyunca beni dövmüş ve odama kapatıp kapıyı kilitlemişti. Bende şuanda oturmuş burdan nasıl kaçıcağımı düşünüyordum. Dayak yemek benim için sorun değildi sonuçta benim için ne ilkti ne de son.

THV:
Güzelim

Uzun zamandır girmedin

Bir problem mi var ?

                                            MynameisJK:
                             Hayır bir problem yok
        Biraz yorgunum sonra konuşalım

THV:
Jungkook bir sorun var
(Görüldü)
Ve bana söylemiyorsun
(Görüldü)
Bana anlatabilirsin yardımcı olurum

                                            MynameisJK:
                   Hah kaçıncı yüzyıldayız biz
  Ordan bakınca adını bile bilmediğim        
      bir herife özelimi anlatıcak gibi mi
                                              duruyorum ?

THV:
Gerçekten mi ?
                                            MynameisJK:
                            gerçekten mi ? Derken
THV:
Beni adını bilmediğin boş bir herif olarak mı görüyosun ?
(Görüldü)

??
(Görüldü)

Ne yani sadece görüldü mü atıcaksın
(Görüldü)

Taehyung
(Görüldü)

Adım kim taehyung
(Görüldü)

"THV" çevrimdışı

Uygulamayı kaldır / uygulama gir

Telefonumu kapatarak yatağımın yanındaki komidine koydum. Bu eve uzun süredir gelmiyodum abim gibi olan kim seok jinin evinde kalıyordum o daha yeni evlenmişti ve tatile gitmişlerdi uzun zamandır onun evinde olunca bu odada yabancılık çektim. Elime dolapdan bir havlu alarak banyoya adımladım kapıyı kapattım ve kilitledim bir kaç dakika aynanın karşısında duran bedenimi süzdüm eskileri geçmeden üstüne yeni yaralar eklenmişti. Yavaşça küvete doğru adımladım suyu açtım ve küvetin içine oturdum, sıcak su vücudumu ısıtırken kendimi saldım ve yavaşça uykuya daldım.

Gözlerimi açtığımda ne kadar zaman geçmişti bilmiyodum ama boğazlarım sızlıyo ve vücudum soğuktan uyuşuyordu hemen ayaklanıp havluya sarıldım ve odama geçtim. Yatağa girdim ve yorganı kafama kadar çekip ısınmaya çalıştım. Telefonumu elime alıp açtığımda banyoya girmemin üstünden 1:30 saat geçtiğini gördüm telefonu komidine geri koyup yorgana iyice sarılarak tekrar gözlerimi kapattım.

Bu bölüm çok kısa ama meşgul olduğum için uzun yazamadım sabah atarım dedim sabahta atamadım ama yarın uzun uzun bölümler atıcam söz

"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin