Arkadaşlar yazım hatalarım falan varsa özür dilerim bu ilk kitaplarımdan biri. Hepinize iyi okumalar.
Uygulamayı aç / uygulamayı kaldır
Uygulamamıza hoş geldiniz sizin ve diğer kullanıcılarımızın güvenliği için lütfen aşağıdaki şartları okuyarak eğer size uygun ise kabul ediniz.
Uygulama şartlarına göre 18 yaşından büyük olmanız gerekmektedir 18 yaşından büyük müsünüz ?
Evet / hayırBu uygulamada her türlü konuşma kategorisi mevcuttur cinsel içerikli konuşmalar sizin için sorun olur mu ?
Evet / hayırSon olarak uygulamaya 1 hafta ve üzeri giriş yapılmadığı takdirde hesap otomatikmen silenecektir.
Devam etmek istiyor musun?
Evet / HayırDoğum Tarihi / 05.08.2003
isim-soyisim / jeon jungkook
E-posta adresi /imflyingnebakiyon52@gmail.com
Kullanıcı adı / MynameisJK
Cinsiyet / ♂️
Biyografi / bio no yet.
Profil fotoğrafı ekle /Giriş yapılıyor...
✉️1 bildirim/ aç / kapat
🔙PMW:
"PMW'ye" tekrardan hoşgeldiniz. Umarım uygulamada güzel ve rahat bir deneyim yaşarsınız. Uygulamada engellemek sessize almak yada uygulamayı oylama gibi özellikler bulunmamaktadır. Tekrar sizin için iyi deneyimler dileriz. Mesajlar ve bildirimlerden sol üst köşedeki imgeye tıklayarak ayrılabilirsiniz.Uygulamadan çıkmak mı istiyorsun ama daha çok erken❗ çıkmak istediğine emin misin ?
Evet / hayır
Telefonumu koltuğun üstünde bırakarak mutfağa doğru ilerledim 3 saattir telefon başındaydım ve gerçekten gözlerim yorulmuş ve başım ağrımaya başlamıştı. Jimin filmin daha beşinci dakikasında uyuya kalmıştı bende onu uyandırmayıp üstüne pike sererek yanına kıvrılmıştım. Elimdeki bardağı kafama dikleyip suyun kurumuş boğazımı ıslatmasına izin verdim. O sırada içeriden telefonumdan gelen bildirim sesiyle elimdeki bardağı bırakarak tekrar koltuğa adımladım. Bu sefer jiminin yanına kıvrılmak yerine telefonumu elime alıp üst kata yatak odama çıktım. Koltukta oturmak gerçekten hem kalçalarım hemde bacaklarım uyuşmuştu. Telefonumu yatağın üstüne fırlatıp yatağa yorganın altına uzandım yatağım gerçekten çok rahattı hele 3 saatten fazla koltuğa maruz kaldıktan sonra bulutların üzerinde uzanıyormuşum gibi hissettirmişti. Bu kadar rahatlığın ardından aklım gelen bildirime takıldığında kimden olduğunu merak etmiştim gecenin bir yarısı kim mesaj atardıki bana soobin dışında. Ama mantıklı düşününce o da atamazdı çünkü o kadar içtikten sonra büyük ihtimalle kafası tuvaletin içinde bile sızmış olabilirdi biraz daha düşününce uygulamadan gelmiş olabileceğini düşündüm. Zaten böyle bir uygulamadan bu beklenirdi büyük ihtimalle abaza gececi tayfalar yazmıştı bana. Bu kadar düşünmeyi bırakıp telefonu elime aldım ve uygulamaya giriş yaptım.
💌1 bildirim / aç / kapat
🔙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )