3

6.9K 314 135
                                    

Yeni bölümde geldi tekrardan söylüyorum ilk kitaplarımdan biri ve yazım hatam varsa affedin. Bu arada kitabı kesinlikle yarım bırakmam yarım bırakılan kitaplardan hoşlanmıyorum daha önce yarım bıraktığım kitaplarım oldu onları yayından kaldırdım.

JK: Jiminshii

JM: Ne var jeon

JK: Ah tanrım bana jeon demeyi ne zaman bırakıcaksın

JM: Sen jeon olmayı bıraktığın zaman

JK: Her neyse proje ödevinin teslim tarihi ne zamandı

JM: jeon artık n-

Jiminin konuşmasını bölen kapının tıklanmasıyla hepimiz kapıya doğru bakmıştık. E neticesinde tarih öğretmenimiz bugün yoktu,sınıftakilerde müdür yardımcısının nöbetçi öğretmen gönderdiğini düşünüp üzgün üzgün fisıldaşmaya başlamıştı bile . Kapının açılmasıyla ve nöbetçi öğrenciyi görünce sınıftakiler yavaşça rahatlamışlardı.

N.Ö: JEON JUNGKOOK burdamı ?

JM: Neden,ne yapacaksınız jungkooku ?

bende nöbetçi öğrenciden bir cevap beklerken;

N.Ö: Müdür odasına çağırıyor.

JK: gidelim bakalım.

Dedikten sonra ayaklandım ve müdürün odasına doğru yol aldım. Aslında müdürün beni neden çağırdığını merak etmiştim çünkü belalı yada sıkıntılı bir öğrenci değildim ama müdürün odasına yaklaşınca belku kayıt işlemleriyle ilgilidir diye düşünüp boş verdim.
Nöbetçi öğrenci kapıya tıklayıp geçmem için geri çekildi. içeri girdiğimde babamı orda görmeyi bekmiyordum fazlasıyla tedirgin olmuştum ve bu işin kötü bir yere vardığını çoktan anlamıştım.

M: Geç bakalım Jungkook.

Diyerek bana gösterdiği sandalyeye oturdum.

JK: Müdür bey babamı ve beni buraya çağırdığınıza göre önemli bir şey olmuş olmalı. Benim hakkımda bir sorunmu var ?

Tedirgin bir şekilde sorduğum soruya karşılık müdürün verdiği cevapla işte bu sefer gerçekten bir sorun olduğunu anlamıştım.

M: Jungkook babanı ben çağırmadım ama babanla seni çağırmadan önce konuştuk. Anlaşılan bu konuyu siz henüz aranızda konuşmamışsınız.

Bay jeon: Ben bunun jungkook için bir sorun olucağını düşünmüyorum. Değil mi Jungkook.

Babamı gerçekten çok iyi tanıyordum ve dışardan bakan bir insan bile kurduğu cümlenin soru içerikli değilde emir içerikli olduğunu rahatlıkla anlayabilirdi.

JK: Baba merakımı mazur gör ama ne benim için sorun olmaz ?

Sorduğum soruya karşılık babamın sert nefeslerini duymuştum.

M: Jungkook baban ile konuştuk ve baban senin kaydını okuldan aldırmaya karar verdiğini söyledi.

Bay jeon: Merak etme Jungkook seni okuldan almıyorum sadece taşınıcaz ve sende başka bi liseye gidiceksin.

JK: Baba bunun imkanı yok taşınamayız benim geçmişimde geleceğimde burda.

M: Jungkook bu kadar telaşlanmana gerek yok hem ispanyadaki liselerde çok iyi.

Jk: Tanrım ne ispanyası siz kafayı mı yediniz !?

Bay jeon: Jungkook yeter ! Sana fikrini soran olmadı zaten kapa çeneni yeter bu kadar konuştuğun.

Babamı gerçekten sinirlendirmiştim ama ben haklıydım nasıl benim geleceğimi saçma sapan kararlarıyla mahvedebilirdi sadece 18 yaşıma sadee liseyi bitirene kadar diye diye katlanmıştım bu iğrenç aileme tabi bunada aile denirse.

Şimdi bana kapa çeneni demeye hakkı yoktu benim geleceğim konusunda beni dinlemek zorundaydı.

Bu sefer gerçekten kendimi düşünerek ayağa kalktım ve babamı sinirli olmasını görmezden gelerek ;

JK: Sormak zorundasınız !

Bay jeon: Jungkook kapa çeneni !

JK: yeter ! Bu sefer sen kapa çeneni ! ben bu lise için o kadar çalışıp uğraşdım sen şimdi gelip bana sanki burayı kazanan burası için o kadar çalışan senmişsin gibi kapa çeneni sana fikrini soran olmadı diyemezsin!
Sorucaksın bana sorucaksın benim hakkımdaki kararları ben veririm !

Babamın ayağa fırlayıp bana tokatı tabiri caizse yapıştırması saniyeler sürmüştü.

Bay jeon: Sen kimsinde sana sorucam  ne zamandan beri bu tür kararları sen veriyosun ! Hemen kendini toparla git çantanı al eve gidiyoruz yeter bu kadar terbiyesizlik yaptığın !

JK: Gitmiyorum beni okuldan falanda alamazsın 18 yaşıma geldim eğer emirlerine uyucak birini arıyosan got barınaktan köpek sahiplen.

Bay jeon: Köpek bile senden daha çok işe yarardı aptal çocuk !

Babamın kolumdan tutup beni çekiştirmesiyle afallamıştım ne yani bu kadar mıydı ? Zaten söylediğim iki lafa tav olmasını bekleyemezdim bende sözde kalmayacak birşey yapmaya karar verdim işte bardağı taşıran son damla bu oldu.

JK: Yeter bu kadar seninle gelmiyorum artık reşitim bana ne şiddet uygulayabilirsin ne de zorla yanında tutabilirsin. Sizinle hiçbir yere gelmiyorum nereye giderseniz gidin ben burda kalıcam.

Burda kalmak mı kendim bile içimden bu cümleye gülmüştüm daha yeni 18 yaşıma girmiştim ve çok arkadaşı olan biride değildim sadece jiminin yanında kalabilirdim ama o da olmazdı jiminin ailesinin benimkinden farkı neydiki.

Bay jeon: öyle mi Jungkook !

işte şimdi kesinlikle büyük sıçmıştım.

Evet önceki bölümden sonra böyle bir bölüm bomba gibi yeni bölüm taslağımda yarın okula gitmeden atarım. Bu arada okuyanlara teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz 🙂

"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin