Yazım hatalarım varsa affedin hemen hikayeye geçmek istiyorum iyi okumalar.
Gözlerimi açtığımda karşımda duran annemle hemen üstümdeki yorganı iterek ayağa kalktım.
JK: Sen! Ne işin var burda senin ?
Bayan jeon: Evime gelirken sana hesap mı vericem ben yokken ne kadarda terbiyesizleşmişsin tch tch tch.
JK: Dedi dünyanın en büyük sürtüğü
Bayan jeon: Şuna bak şuna anlaşılan baban sana hiç terbiye verememiş ben yokken ah ama üstündeki izlerden anlaşıldığı kadarıyla çok zevk vermiş sana. Benimle olduğu zamanlardada çok iyi sevişirdi.
JK: Ooo şaşırdım , aslında ben senin kıçına o kadar penis girdikten sonra halen babam olan o pezevenkin sikini hatırlayacağını düşünmüyordum.
Kapının baskın yapılıyormuş gibi açılmasıyla ikimizde bakışlarımızı o tarafa yönlendirdik.
Bay jeon: Tanrım ikinizde sesinizi kesin hemen aşağıda misarifim var sizin sürtük muhabbetinizi dinlemek istemiyorum ikinizde kapayın çenenizi.
JK: Bakıyorum da ünlü iş adamı bay jeon eve iş ortağını getirmiş çok şaşırdım. Zaten senin iş ortağın çok da sikimde.
Bay jeon: Jungkook o çeneni kapat seni öldürmeden önce sende siktir git süren yeterince doldu doya doya bakmışsındır ibne oğlunun çaresizliğine.
Bayan jeon: Halen değişmemişsin minho ama aferin iyi becermişsin ibne oğlunu.
Bay jeon: Henüz değil ama biraz daha ağzını açarsa tıkamayı bilirim değil mi ibne oğlum benim.
JK: İŞİNE GELİYOSA SİK LAN PEZEVENK HERİF !!
Babam olucak o pezevenkin elini kaldırmasıyla ne yapacağını anlamış yumruğu çakmıştım suratına benimde elim armut toplamıyodu ya o bir tokat atarsa ben yumruk atardım o bir defa sikerse ben bin defa sikerdim.
Bayan jeon: İbne oğlun sana saygı bile duymuyor asıl acınası olan sensin minho şu haline bak ibne oğlundan yumruk yiyorsun. Neyse sizin dramanıza yeterince uzun süre konuk oldum şimdi ben kaçar.
Bay jeon: Siktir git seni orospu ! Ve sen jungkook seninle işim bitmedi.
Dedikten sonra kapıyı çarparak çıkmıştı pezevenk. Bende yüzümdeki izleri kapatma gereği duymadan üstümü değiştirip saçlarıma şekil verim ve telefonuma alıp merdivenlerden aşağı adımladım. Jimin beni 55 defa aramış ve okuyamayacağım kadar mesaj göndermişti.
✉️ 3 bildirim
Jiminshii
Siktir jeon bana cevap ver
Meraktan geberdim burda
o şerefsiz sana bir şey mi yaptı
99+ mesaj
Kookiem:
Jimin bir sakin ol bişeyim yokYoongi hyungun mekanında
buluşalım12'de Jiminshii:
Tanrım sonunda
Hayır hoseokda buluşalım
Hoseokla yoongi birlikteler bugün
Kookiem:
TamamTelefonu kapının yanındaki dolaba koyup ayakkabılarımı giymeye başladım. Kalçamda hissettiğim baskıyla korkuyla ve sinirle arkamı dönüp yumruğu geçirdim ama babam olucak o pezevenke değil.
En heyecanlı yerde bitirdim hemen bir bölüm daha atıyorum yeni bölümün başlığına bakın 🙃
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )