8(🔞)

5.5K 194 19
                                    

Hehe uzun zaman sonra tekrar geldim aslında size en son yarın yazıcam demiştim ama sonra köye gittik köyde telefon çekmiyo ordan gelincede fırsatım olmadı yazmaya sonra bi bakmışım kitabımı unutmuşum neyseki daha fazla bekletmicem sizi.

Gözlerimi açtığımda belimdeki ellerle ne olduğunu algılamaya çalıştım sonra ise aklıma dün taehyung ile yaptığımız sex gelince dudaklarım yavaşça yukarı doğru kıvrıldı. Yavaşça arkama doğru döndüğümde uyuyan taehyungu görmemle gülüşüm daha da genişledi uyurken çok kusursuz gözüküyordu baş parmağımı dudağına uzattım ve yavaşça okşadım dünki o tavırları aklıma gelince şuanki haline kıkırdadım. Elimi yavaşça boynunda gezdirdim yavaşça dudaklarına yaklaştım ve kısa bir öpücük kondurdum ama taehyungun beni kendine çekip dudaklarıma asılmasıyla tekrar uzanmak hayal olarak kaldı.

Tae: ımm güzelim dudaklarına doyamıyorum.

Dudaklarımın üstüne boğuk sesiyle fısıldadığı cümleyle kıkırdadım.

JK: bende sana doyamıyorum.

Belimden kalçalarıma kaydırdığı sıcacık elleriyle gözlerim kaydı. Yavaşça kalçalarımı avuçlayıp sıkmaya başladı.

Tae: kucağıma gel güzelim.

Dediğini yapıp kucağına oturduğumda kalçalarımın arasına konumlanan sıcacık penisiyle kendimi tutamayıp inledim.

Tae: sakin güzelim. Daha gece yaptık kaç kere boşaldık güzelim daha fazlasını kaldıramazsın.

JK: hayır taehyung kaldırabilirim lütfen bir tur bile yeter hmm?

Tae: olmaz güzelim hem ben acıktım yemek yememiz lazım sonra seninle konuşucaklarımız var.

Kalçalarımı ileri geri penisine sürtüp oyuncu bir edayla fısıldadım.

JK: eğer açsan seni doyurabilirim taehyung lütfen bir tur sonra sen ne istersen o.

Tae: ohh tamam ama sadece bir-

Cümlesini tamamlamasına izin vermeden dudaklarına yapışıp o kan kırmızısı dudaklarını emmeye başladım.

Bana dudaklarıyla hırçınca karşılık verirken tek eli kalçamın sol tarafına doğru hareket edip kalçamı tek eliyle ikiye ayırdı. Diğer elini ise deliğime yaklaştırıp işaret ve orta parmağıyla okşamaya başladı.

Ağzım zevkten yavaşça açılırken ağzımdan boynuma süzülen salyalarımızı yavaşça yaladı gözlerim yavaşça kapanırken içime gönderdiği iki parmağıyla tenim büsbütün karıncalandı,tüm vücudum alev atmaya başladı,nefesim kesildi, gözlerim sonuna kadar açıldı.

JK: tae- mmm taehyung ahmm

Parmaklarını içimde yazı yazıyormuş misali hareket ettirdi ah o ince parmakları derinlerimi indikçe indi duvarlarım okşadıkça okşadı.

JK: taehyung siktir ohh. Sade-sadece penisini istiyor-ummm daha fazlasını ahhh değil lütfen yal-yalvarıyorum.

Bence geri dönüş için güzel bi bölümdü diğer bölümü geciktirmeden atarım. Öpüyorum hepinizi😚😘

"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin