Sizin için yeni bölüm yazdım aşklarım.
Açıkçası fazlasıyla yorgun olduğum için sadece hazır noddle ile idare etmiş sonradan kendimi yatakta gözlerim kapanırken bulmuştum. Gerçekten çok yorgundum ve hemencecik uyuya kalmıştım.
💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞
Vücudum da hissettiğim ıslak dudaklarla yavaşça gözlerimi araladım, tabi yanımda bornozlu bir şekilde uzanan ve vücudumun her bölümüne öpücük bırakan bir taehyung beklemiyodum.JK: Taehyung !
Thv: Güzelim ?
JK: Ne zaman geldin taehyung ?
Anlaşılan uzun zaman önce gelmişti çünkü ıslak saçlarından ve üstüne giydiği bornozdan banyo ettiği anlaşılıyodu.
Thv: 1 saat anca olmuştur güzelim.
Yavaşça yan tarafıma taehyunga dönerek kolumu boynuna doladım.
Thv: karnını doyurdun mu bebeğim ?
JK: evet ama yorgundum sadece hazır noddle yaptım yine de şuanlık tokum.
Thv: Merak etme üstümü giyindikten sonra ikimiz için bir şeyler hazırlarım yeriz sonra istersen film falan izleriz hmm bebeğim.
JK: Neden olmasın bebeğim.
Boynuna doğru uzanıp yavaşça boynunu öpmeye başladım. Ah Tanrım gerçekten taehyunga dayanamıyodum ona yükselmem için elini tutmama yada onunla öpüşmeme gerek yoktu gerçi çünkü ona bakmam bile yetiyordu. Onun için fazla istekliydim.
Öpücükle yetinmeyip yavaşça boynunu ısırarak emmeye başladığımda aniden inledi ve elleri saçlarımın arasına ulaştı, yavaşça saçlarımı okşamaya başladı.
Thv: Ah güzelim benim
İnlemelerine karşılık boynuna tekrardan bir ısırık bırakıp yavaşça dilimle üstünden geçtim.
Taehyung ise yavaşca titreyerek inlemelerini tekrardan odaya saldı.Tam o sırada oda da yankılanan telefon sesiyle taehyung yavaşça geri çekildi.
Thv: Güzelim buna bakmam gerek şirketten arıyolar büyük ihtimalle anlaşmayla ilgili sorun var. Senin için sorun olur mu ?
JK: Hmm tamam sorun olmaz ama seninle biraz daha uğraşmama izin verirsen.
Bana gülümseyerek elini yavaşça çeneme uzattı ve kendine doğru çekti. Yavaşça dudaklarını dudaklarıma bastırıp alt dudağımı ağzına doğru çekip emdi. Sonrasında geri çekilip parmağıyla emdiği dudağımı okşadı. Yavaşça kulağıma yaklaşıp fısıltısını bıraktı.
Thv: Sana bir türlü doyamıyorum güzelim.
Dedikten sonra gelen aramayı yanıtladı ve telefonu kulağına dayadı. Bense üstünde bornozu yavaşça itekleyip ellerimle göğüs uçlarını tuttum, yavaşça sıktım. Taehyungdan inleme duyamayınca kafamı kaldırıp ona baktım anlaşılan telefonda konuştuğu kişi duymasın diye inlemiyodu. İtiraf etmek gerekirse bu beni sinirlendirmişti çünkü benim için inlemesini istiyodum. İnlese boşalıcak durumdaydım ve inlesin istiyordum.
Thv: Tamam gelicem şu anda işlerim var.
Siz bir şekilde halledin bir kaç günlük en azından.
Tamam.
Başımı göğüsüne yaklaştırıp yavaşça dilimle göğüs ucunu emdim ah Tanrım şekerden farksızdı ve ben onu yalayıp bitirmek istiyodum. Göğüs ucunu emip bir ısırık bıraktım ama yine inlememişti son olarak göğüs ucuna bir öpücük bırakıp yavaşça kucağına oturdum ve taehyungun sırtını yatağın başlığına yasladım.
Bana şaşkınca bakarken elimle uzanıp bornozun üstünden erkekliğini okşadım. Ah Tanrım hadi ama neden tepki göstermiyodu yavaşça üstünden kalkarak Önce üstümdeki tişörtü sonrada altımdaki eşofmanı çıkarttım sadece iç çamaşırımla kalmıştım. Taehyunga döndüm bana bakıyordu ona doğru yaklaşarak elinin birini tuttum ve iç çamaşırıma doğru çektim.
JK: Taehyung daha ne kadar beklemeyi düşünüyosun bebeğim hadi yap şunu.
Bu sefer başarmış olmalıydım çünkü taehyung telefonda konuştuğu kişiye cevap bile vermedim telefonu kapattı ve komidine koydu.
Ben onun iç çamaşırımı indirmesini beklerken o beni kucağına çekti ve elini iç çamaşırımdan içeri sokup kalçalarıma uzandı.
Ellerinin arasındaki kalçalarımı sıkmaya başladı ama tek eli yetmemiş olmalı ki diğer elinide iç çamaşırıma sokup daha çok sıktı. Parmaklarıyla kalçalarımı iki tarafa ayırdı ve sağ elinin işaret ve orta parmağıyla deliğimi okşamaya başladı.
JK: Ahmm taehyung beni delirtmek mi istiyorsun bilmiyorum ama seni çok istiyorum.
Deliğim hızlıca kasılıp gevşerken parmaklarının ucunu bilincimde olmadan içime aldım.
JK: Ahhh hepsi taehyung hepsini istiyorum.
Thv: Tamam güzelim sakin ol sakin.
JK: Ah hadi ama taehyung parmakların deliğimi becerirken daha doğrusu deliğimle inatlaşırken nasıl sakin kalabilirim.
Dediğimden hemen sonra taehyung bir şeyin farkına varmışcasına parmaklarını deliğimden çekti. Tam o sırada kapı çaldı.
Thv: güzelim hadi sen kapıya bak bende üstümü giyinip bize yiyecek bir şeyler hazırlarım.
JK: ama taeh-
Thv: şuradaki beyaz dolapta gecelik var giyip bakarsın güzelim ha.
JK: Off tamam.
Üstüme geceliği hızlıca giydim. Taehyung fazlasıyla yorgun görünüyodu hatta yavaştan sızmaya başlamıştı.
JK: Taehyung bak fırsatçılık yapıp uyuma bozuşuruz.
Thv: hmm.
Bana üstünkörü cevap verirken bir kere daha çalan kapının ardından hızlıca kapıya koştum.
Diğer bölümüde hızlıca yazıp atmak istiyorum hadi hayırlısı hepinizi seviyorum bu arada bayramınızı kutlayamadım tüm Müslümanların kurban bayramı mübarek olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )