Yibo ile zhanın gitmesinin üstünden 2 saate yakın bir zaman geçmişti.
Bense onlar yokken içmiş ve ne kadar kabul etmek istemesemde sarhoş olmuştum.
Masanın yanında barda çalan şarkının ritmine ayak uydurarak hafifçe dans edasıyla sallanıyordum.
Tam o sırada üstümde hissettiğim bakışlarla etrafa bir göz gezdirdim.
Hadi ama neden hayalet gibi her yerden çıkıyordu bu adam.
Bana doğru adımladığını fark ettiğimde elimdeki kadehi masaya bıraktım ve çıkışa yöneldim.
Thv: Jungkook !
Bana seslenmelerini umursamadan hızlıca bardan çıktım tabi sarhoşluğun etkisiyle yalpalayınca bildiğin yere yapıştım.
Jk: Off ben böyle hayatın ta- tövbe tövbe sakin ol jungkook günah günah bunlar !
Thv: Jungkook ! İyi misin ?
Endişeyle bana doğru koşturduğunu görünce sinirlerim bozuldu.
Jk: Bi siktir git ya ! Neden her yerden çıkmak zorundasın !
Yanıma çömeldi ve kolumdan tutup beni kaldırmaya çalıştı.
Jk: Anlama kıtlığın mı var siktir git ! diyorum sana
Thv: Jungkook bırak dalga geçmeyi kalk ayağa hava soğuk !
Jk: Benimle ilgilenmek zorunda mısın, ne o bakıcılık yapmak çok mu hoşuna gidiyor ?
Thv: Evet gidiyor ama şimdi kalk aksi takdirde ben kaldırmasını bilirim.
Jk: Ay çok korktum korkudan altıma pisledim hatta
Kahkaha attım,bu adam kendini ne zannediyordu !?
Ona bağırmak için ağzımı açtığımda eliyle ağzımı kapadı ve beni kucağına aldı.
Jk:hhhh mmmm
Konuşmaya çalıştığımda ağzımdan çıkan garip seslerle umudumu kestim.
Ve sessizce kucağında bekledim.
Beni arabaya bindirip elini ağzımdan çektiği anda bağırmaya başladım.
Jk: İmdatttt polis yardım edin
Eliyle ağzımı tekrar kapatmaya çalıştığında direndim.
Jk: İmdaaaat adam kaçırıyorlar yardım mmmm !
Sonunda ağzımı kapatmayı başardığında torpidoyu açtı ve içinden koli bandı çıkardı.
OÇ seni !
Jk: mmmmm
Beni umursamadan tek eliyle bantı koparmayı başardı ve elini çekip ağzımı bantladı.
Hızlıca çekilip kapıyı kapattı ve üstüme kilitledi.
Ağzımdaki bantı açmaya çalışmaktan kilidi düşünecek vaktim olmadı.
Sonunda ağzımdaki bantı çıkartığımda taehyung koltuğa oturdu ve arabayı çalıştırdı.Jk: Sikeyim seni kim taehyung !
Pezevenk herif !
Benimle derdin ne !
Thv: Asıl senin sorunun ne jungkook !
Delirdin mi neden bu kadar çok içiyorsun !
Jk: Sanane benimle ilgilenmek sana mı kaldı !?
Konuşmadı anlaşılan o da geçmişi unutmuş sayılmazdı ona kızdığımın ve halen daha ona hissettiklerimin farkındaydı.
Thv: özür dilerim jungkook, biliyorum senin üstünde bir hakka sahip değilim şimdilik
Jk: Hah birde utanmadan şimdilik diyorsun kıçım !
Thv: müsaade ette sözümü bitireyim
Sadece neden her şeyi düzeltmek için bana bir fırsat vermiyorsun
Herkes hata yapar ve herkes değişir jungkook !
Jk: Evet hata yaptın ve doğru benim bile hatalarım var ama bildiğim bir şey varsa taehyung o da senin hiç değişmediğin.
Belki bir gün değişirsen ben değilde bir başkası seni kabul edebilir ama ben asla kabul etmeyeceğim.
Thv: Asla, asla deme jungkook
Gelecekte ne olacağını bilemezsin benim değişip değişmediğimi bilmediğin gibi.
Jk: Beni evime bırak, lütfen.
Thv: Nasıl istersen.
Yolun devamında ikimizde konuşmadık eve vardığımda ise arabanın kapısını açtı ve beni çıkardı.
Jk: Gerisini ben hallederim.
Thv: Eve kadar bırakayım jeon merdivenler tehlikeli düşebilirsin.
Jk: Gerçekten gerek yok taehyung her sarhoş olduğumda yanımda olamazsın değil mi ?
Thv: İsteyip istememene bağlı bunu biliyorsun.
Gözlerimin önü kararırken tek elimi omzuna koydum ve ona yaklaştım.
Sonrasında ise dudaklarıyla dudaklarım birleştim.
Açıkçası şuan kafam bulanıktı ve yaptıklarımın sonuçları umrumda değildi.Başta tepki vermedi sonrasında karşılık vereceği sırada geri çekildim.
Jk: İstediğimi pek zannetmiyorum taehyung ama teklif için teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )