6

6.4K 271 230
                                    

Tekrar geldim geç geldim ama geldim.

Arkamda gördüğüm mafya kılıklı adamla küçük çaplı bir şok yaşamıştım ama daha dikkatli bakınca esmer teni,öpülesi dudakları,burnundaki beni bunların hepsi bir anda tanıdık geldi.

JK: Seninle bir yerden tanışıyor muyuz ?

Tae: Beni nasıl bu kadar kolay unuttun hâlbuki ben seni hala unutamadım jeon aklımdan çıkmıyorsun.

Ona gözlerim far görmüş tavşan gibi açarak bakarken

Tae: O dolgun kalçalarını nasıl unuturum güzelim hele o dilin bana attığın fotoğrafa bakarak kaç kere kendimi çektim jeon ve şuan da  bir ilah gibi karşımda dikiliyorsun.

JK: Taehyung,kim Taehyung

Tae: gerçekten mi sadece adımı mı hatırlıyorsun güzelim gerçekten beni kırıyorsun.

Fısıldayarak söylediği kelimeye tezat kalçamı kavrayışıyla bu sefer büyük çaplı bir şok yaşıyordum resmen transa girmiş gibiydim.
Taehyungun arkasında duran babamı görünce geriledim ama taehyung bana daha da yaklaştı.

Tae: yüzüne ne oldu güzelim ?

Bay jeon: Bay kim ben geçirirdim sizi neden bu kadar acele ettiniz.

Tae: Sadece kapıdan dışarı çıkıcam bunun için köpek gibi peşimde dolanmanıza gerek yok hmm?

Bay jeon: Ah tabi haklısınız bay kim, jungkook sen nereye yukarı çık seninle konuşucaklarımız var .

JK: Bundan sonra uzun bir süre beni görmeyi düşünme akşam gelir kıyafetlerimi toplarım buraya kadardı benden bu kadar.

Dolaptan telefonumu alıp kapıyı açtım ama kolumdan çekilmemle geriledim.

Bay jeon: Misafirim var diye haddini aşabiliceğini zannetme jungkook, kendine gel !

JK: Yok böyle olmaz anlaşıldı.

Kolumu çektiğim gibi hızlı adımlarla odama doğru ilerledim babamda peşimden koşarak geliyordu şerefsiz

Dolaptan bavulumu çıkartıp hızla eşyalarımı doldurmaya başladım. Birkaç gün seok jinin evinde kalır sonra bulurdum bir yolunu.

Bay jeon: Jungkook haddini fazlasıyla aştın sen !

JK: Evet aştım şimdide gidiyorum good bye canım.

Hızlıca aşağı kata adımladım merdivenlerin başında taehyung ile göz göze geldik büyük ihtimalle herşeyi duymuştuki duymasa şaşırdım. Taehyungu önemsemeyip yanından geçtim yani taehyung kolumu tutmadan önce niyetim öyleydi.

Tae: Seni gidiceğin yere bırakmamı ister misin ? ,Hem gidecek yerin var mı?

JK: Gidicek yerim var ,olmasa bile her yer buradan iyidir.

Kolumu çekip aşağı indim ve hızla hoseok'un kafesine doğru ilerledim.

Yaklaşık 15 dakikanın ardından kafeye varmıştım gözlerimle hoseoku aradım ve yoongiyle el ele masada oturduklarını gördüm zaten kafe çok dolu değildi dinlenmek istemişlerdi belliki.

JK: Hobi hyung !!

HSk: kook ah Tanrım çok özlemişim.

YG: Jungkook uzun zaman oldu, hiç özlememişim.

JK: Bir insan hiç mi değişmez ya

Dediklerine tezat olarak beni yanına oturtup saatlerce birlikte sohbet etmiştik.

Saat 21:00 olmuştu ve jimin daha yeni aklıma gelmişti e sohbet koyuydu tabi. Jimini 2 kere aramıştım açmamıştı bu son arayışımdı ve açmazsa onunla fena bozuşucaktık.

"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin