Arkadaşlar kısaca yazıyorum GHOST adında bir kitap çıkarttım güzel bir kitap bölümde yayınladım okursanız sevinirim.
Bay wang: Bir dakika sen o sen o'sun !
Taehyungun bakışları dalga geçer bir hale büründü ve söyledi.
Thv: Jungkook benden sana bahsetti mi ?
Bay wang: Evet bahsetti hemde senin ona yaptığın iğrençlikleri ne kadar pis bir insan olduğundanda bahsetti !
Taehyung hayal kırıklığıyla bana baktı.
Thv: Yine de yaşadığımız güzel şeyler de vardı değil mi jeonum.
Büyük bir umutla bana baktı hadi ama benden evet dememi falan mı bekliyordu. Onunla asla güzel olarak hatırladığım anım yoktu tamam belki bazı zamanlar vardı ama beni asla mutluluktan uçurmamıştı değil mi ?
Jk: Senin için bilmem ama benim için pek öyle söylenemez taehyung.
Xiao zhan: Eski sevgili misiniz ?
Kai: Xiao zhan !
Xiao zhan: Ne var,eğer bu şerefsiz herif jeonu üzdüyse cezasını çekmeli.
Bay wang: çekecek zaten Jimin gibi o da tutuklanacak !
Taehyung tek dudağı yukarı kalktı.
Thv: Buna siz değil jungkook karar verir aramıza girme cüretinde bulunmayın !
Bay wang: Halen daha ne-
Jk: Taehyung haklı,sizden ricam onunla benim arama girmemeniz.
Xiao zhan: Jungkook beynini peynir ekmekle mi yedin saçmalama !
Bay wang: Sen karışma zhan.
Xiao zhan: Hah tabi herkes herşeye karışsın bir ben ortada kalıyorum !
Arkadaşımı bile savunmama izin yok, sırf burada çalışıyorum diye kendini benim efendim sanma sakın yibo !
İş ilişkisi farklı iş dışı ilişkiler farklı her şeye ve herkese müdahale etmeyi bırak artık !
Jk: Zhan sakin ol-
Xiao zhan: Yeter artık jungkook sakin olmaktan bıktım istenmediğimi ne kadar belli edebilirse o kadar belli ediyor yibo efendi benden bu kadar !
Bay wang: Haddini aşma süren doldu zhan şimdi işinin başına !
Xiao zhan: Ooo yok öyle yibo efendi gidip kendine yeni bir köle bul çünkü ben bıktım.
Xiao zhan hızlıca çıktı bay wang ise peşinden koştu,hızlıca ayağa kalktım xiao zhan şuan çok sinirliydi her şeyi yapabilirdi.
Bay wang: Xiao zhan olduğun yerde kal halen daha şirket sınırları içinde olduğunu unutma !
Xiao zhan: Senide şirketini de sikeyim al üstüne otur şirketinin !
Çalışanlar olanlar şokuyla şaşkın şaşkın yibo ve zhana bakıyordu.
Jk: Zhan lütfen dur bak sakince konuşalım.
Olanlardan dolayı büyük ihtimalle stresten dolayı başım dönmeye başladı tutunmak için bir yer aradım tam o sırada arkamdan biri belime sarıldı ve yürümeme yardım etti.
Thv: İyi misin güzelim !
Jk: değilim ben- ben kendimi çok kötü his-
Sözümü tamamlayamadan taehyungun kucağına yığıldım.
3 saat sonra
Gözlerimi açtığımda kendimi evimde göremeyince şaşırdım burası yibo ya da zhanın evi de değildi.
Thv: Güzelim uyandın mı, nasıl hissediyorsun ?
Duyduğum sesle vücudum titredi. Gözlerimi hemen onu aradı elinde tepsiyle yanımdaki masanın yanında duruyordu. Elindeki tepsiyi masaya koydu ve elini alnıma yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )