Tekrar geldim açıkçası diğer bölümlere olan yorumlarınızı gördüm ve söylemek gerekirse bu ikinci kitabım diğerini yayımdan kaldırdım biliyosunuz biraz acemilik ve tabi konusunu düşün değiştir, düşün değiştir böyle oldu bazı bölümlerde plansız oldu ama merak etmeyin güzel bir yere bağlanıcak sonu.
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️Jiminin yanına gelmemin üstünden 1 saat geçmişti yoongi ve hoseokun evinde kalmak konusunda konuşmuştuk ve onların yanında kalmaya karar vermiştim şuan onlarında evinde jimine tavır almış bir şekilde oturuyodum.
Jm: Hadi ama jungkook sen bana uzun süre kızgın kalamazsın.
Jk: Jimin ne dediğinin farkında mısın !? şuan seninle yan yana durduğuma bile sevinmelisin.
Jm: Ufff biliyorum jungkook yaptığım şey yanlıştı ama beni de anla-
Jk: Bunun anlatılıcak tarafı yok jimin ya şimdi susarsın yada benimle olduğun her an ama bundan sonra seninle alakam yok !
Söyleyeceklerimi söyledikden sonra hızlıca kalktım ve hoseokun benim için hazırladığı odaya girdim kapıyı kilitledim ve yatağa yerleştim.
*****
Hsk: Jungkook bebeğim hadi kalk artık yemek hazırladım.
Kulağına kapıya dayadı ve gelen sessizlik ardından tekrar konuştu.
Hsk: Jimin gitti jungkook merak etme acıkmışsındır eğer burda yemezsen odana getirebilirim ister misin hm ?
******
Midemin bulantısıyla gözlerimi açtığımda hızlıca ayağa kalkıp banyoya koştum. Eğilerek lavaboya istifra ettim. Ayağa kalkmak için duvara tutunurken elime takılan havlu askılığı yeri boyladı. Demirden yapılma askılık yerde tiz bir ses çıkartırken sesli bir küfür savurdum.
Jk: Hay sikeyim bunlar neden hep benim başıma gelmek zorunda ned-
Yakınmamı bölen şey hoseokun endişeli sesi oldu.
Hsk: Jungkook iyi misin neler oluyor orda kapıyı aç jungkook !
Endişeli sesinin ardından kapıya hızlı ve sert bir şekilde vurmaya başladı.
Hsk: Jungkook lütfen kapıyı aç ! İyi misin bir sorun mu var! aman tanrım yoksa bayıldı mı yo-yoongi çabuk buraya gel yoongi !
Biraz daha açmassam ortalığın karışıcağını anladım hızlıca kilidi çevirip kapıyı açtım. Hoseok konuşmama izin vermeden elini alnıma koydu ve ateşimi ölçtü.
Hsk: Aman tanrım jungkook yanıyorsun yüzün bembeyaz iyi misin hemen doktora gitmeliyiz yoongi hemen çıkalım hadi.
Aceleyle ve endişeyle kolumdan tutup beni kapıya ilerletirken elinden tutup durdurdum ;
Jk: Gerek yok hoseok hyung lütfen sakinleş biraz,iyiyim sadece biraz halsizim o kadar.
Hsk: Hayır jungkook hemen şimdi hastaneye gidiyoruz o kadar.
******
Jk: Bak hyung sana ne dedim ben iyiyim sadece biraz halsizim o kadar.
Hsk: Halsiz olursun tabi birşey yediğin yok çubuk kadar kalmışsın dokunsam çıt edersin. Aç bakim ağzını.
Elinde tuttuğu çorba tabağından bana çorbayı içirirken keyifle içtim kaşıktaki çorbayı. Hoseok hyunga hastane yemekleri yemek istemediğimi ve bu kadar küçük bir şey için zahmete gerek olmadığını söyledim.
O da bunu haklı bulup eve geldiğimiz gibi tekrardan hastane moduna geçip beni yatağıma yatırdı ve bana çorba yaptı yoongi hyungu ise doktorların önerdiği ilaçları almaya gönderdi.
Onlarlayken gerçekten değerli olduğumu hissediyodum başka kimseye ihtiyacım yoktu - taehyunga ve jimine -
Jk: Hoseok hyung
Hsk: Jungkook sana konuşmak yasak yat ve dinlen konuşarak kendini yorma. Ağzını sadece çorbayı içmek için aç.
Bana uzattığı kaşıktaki çorbayı içip çorba kasesini ve kaşığı yatağın yanındaki komidine koydum.
Hsk: jung-
Jk: çocuğunuz olmak istiyorum hyung
Hsk: Ne ?
Jk: Hyung sizinleyken mutluyum ve bana aileymişiz gibi hissettiriyorsunuz. Sizinleyken mutluyum değerliyim ve sizde değer vermeye değecek insanlarsınız jimin dışında.
Yg: Aa bilemiyorum gelecekteki çocuğumuz seni kabul eder mi acaba ?
Elini çenesine koyarak düşünceli pozuna geçmişti.
Yg: Düşündüm düşündüm ve hayır gelecekteki çocuğumuz seni istemiyor.
Jk: Ya hoseok hyung yoongi hyunga bir şey söyle.
Hoseok hyung ayağından bir terliğini çıkartıp yoongi hyunga hizaladığında, yoongi hyung ellerini iki yanına kaldırıp teslim olduğunu belirtti. Hoseok hyungla ikimiz kıkırdarken yoongi hyung konuştu.
Yg: Jungkook eğer normal bir yemek yemek istiyorsan aşağı inmek için süren var hoseok seni yakalayana kadar çabala, tabi hoseokun çorbasından hoşlanıyosan bu ayrı mesele.
Hoseok hyung sinirle yoongi hyunga bakarken konuştum.
Jk: sağlıklı yemekler umurumda değil ben hyungumun çorbalarına hayranım.
Hoseok hyung zafer gülüşü atarken kaseyi elime alıp ona uzattım;
Jk: Hyung bana bir kase daha çorba koymaya ne dersin yedikçe iştahım açıldı.
Hoseok hyungla hızlıca kaseyi kapıp mutlu mutlu mutfağa giderken hızlıca yataktan kalktım ve yoongi hyungun kulağına fısıldadım.
Jk: Yemekte neler var hyung ?
Yg: Neler yokki gelde gör ama gimbap ve kimchi olmadan olmaz diye düşünmüştüm bugün.
Jk: Yoongi hyung bunu ilk defa ve son defa söylüyorum ama ağzının tadını biliyorsun.
Yg: Son mu bilmem ama ilk olmadığı kesin jungkook.
Tek kaşımı kaldırıp ona bakarken cevapladı.
Yg: Hoseokla ilişkimizi ilk öğrendiğinde de aynısını demiştin.
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Bence bu bölüm en iyi bölümlerden biri yazmak gerçekten eğlenceliydi bu arada kitaba gelen bir yorumda angst olsun diyen olmuş bilmiyorum ama bir şekilde yoluna sokarım angst yapmayı sevmiyorum çünkü.
HATIRLATMA!
DİĞER KİTABIMA YENİ BÖLÜM ATTIM OKURSANIZ VE OY VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )