Bay wang: Siz ne dediğinizi zannediyorsunuz, haddinizi bilin bay kim !
Bay wang sinirli bir şekilde taehyungun üstüne doğru yürüyordu xiao zhan aceleyle bay wangı kolundan tuttu.
Xiao zhan: Bay wang sakin olun lütfen, bu kadar küçük bir şey için kav-
Bay wang: Sen karışma xiao zhan bu sizi ilgilendirmez hepinizi dışarı çıkın, beni bay kim ile yalnız bırakın !
Xiao zhan: Ama bay wang-
Bay wang: Çıkın dedim !
Herkes telaşlı adımlarla kapıya doğru yol aldı, bense hızlıca bay wangın yanına ulaşarak kolunu tuttum ve fısıldadım.
Jk: Bay wang lütfen sakin olun, bu toplantı bizim en büyük şanslarımızdan biri bir daha karşımıza çıkmaz.
Hızlı adımlarla xiao zhan yanına koştum. Biliyordum eğer bir kavga çıkarsa bunun nedeni yibo olmayacaktı.
Onunla Çin'e taşındığımdan beri abi kardeş gibiydik aramızda ileri bir ilişki yoktu ki olamazdı zaten.
Çıkmadan önce gözümün kenarıyla taehyungu yokladığımda çatık kaşları ve ateş eden gözleriyle karşı karşıya kaldım.
Ah hayır kesinlikle onu asla özlememiştim, umurumda bile değildi.
Thv: Jeon hiçbir yere gitmiyorsun ! Burda kal.
Bay wang: Bu konu sadece bizim aramızda bay kim onu buna karıştırmayın !
Taehyungun kaşları daha da çatılırken sert ve ağır adımlarla bay wang'a adımlamaya başladı.
Sinirli olmasına rağmen sakin davranıyordu daha doğrusu ben hızlı karar vermiştim çünkü bir sonraki adımında bay wangın boynuna ellerini sarıp onu duvara doğru sürükledi.
Bay wang: Jungkook çık dışarı !
Jk: b-bay wang !
Thv: Jungkook sevgilinin sözünü neden dinlemiyorsun,yoksa benim yüzümden aranız mı bozuldu ?
Bay wang: Kapa çeneni kim sözlerine dikkat et, onun hakkında böyle konuşma hakkına sahip değilsin !
Taehyung çatık kaşlarının aksine yüksek sesli bir kahkaha attı.
Thv: Jeonun üstünde bir hakkım yok ha öyle mi !?
Ne o benim değilde senin mi var yoksa !
Taehyung daha da sinirlenirken bay wang geri durmuyordu saygı ekleriyle konuşmayı bıraktığı andan itibaren sinirlendiği apaçık ortadaydı.
Bay wang: jungkook üstünde senden daha fazla hakka sahip olduğum-
Ahh sikeyim!
Jk: Ta-taehyung Tanrım ne yapıyorsun ! Bırak onu hemen !
Thv: Neden ? Neden bırakmamı istiyorsun,neden onu önemsiyorsun jungkook !
Jk: Tanrım taehyung onu öldüreceksin bırak hemen !
Thv: Benim niyetimde o zaten senin adını söyleyen o dudaklarını bir daha asla açamayacak, senin üstünde hakka sahip olduğunu söylediğin dudakları tek kelime edemeyecek !
Jk:. Ah tanrım, zhan ! Kai ! Buraya gelin hemen !
Ellerim bay wanga bir şey olacağı korkusuyla titrerken bacaklarım boşaldı yere yığılıp kaldım.
Tam o sırada kapı açıldı ve zhan ve kai içeri daldı,daha bay wangın haline şaşıramadan telaşla bana koştular.
Xiao zhan : Tanrım jungkook neyin var !
Taehyung göz ucuyla bana baktığında bay wang'ın boynunu aceleyle bırakıp telaşla bana koşturdu.
Thv: G-güzelim neyin var i-iyi misin !
Bay wang: Yaklaşma ona !
Thv: kendini ne zannediyorsun kapa çeneni !
Jk: Bay wang lütfen sakin olun ve sana gelince taehyung yeter artık konuştuklarımızı ne zaman unuttun ha !
Thv: O zaman ilişkimiz hakkındaki kararları ben verdim şimdi de ben veriyorum.
Artık seni bırakmak gibi bir niyetim yok jungkook, artık seninle aramıza girebilecek kimse yok.
Sözlerine devam ederken gözlerini wang'a dikti ve söylediklerinin ona karşı olduğunu bildiren bakışlar attı.
Thv: Girmeye çalışan olursa onu buna cesaret ettiğine pişman ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )