18

2K 101 142
                                    

Uzun zamandır uyuyamamanın verdiği etkiyle bugün epey bir uyumuştum.

Gözlerimi açtığımda taehyung yada jimini görebilmek için etrafıma bakındım ama ikiside yoktu ve gariptir ki bu sefer sandalyede bağlı olarak değilde bir yatakta rahatça vücudumda ipler olmadan yatıyordum.

Bu durumu garipsediğim için etrafıma tekrar bakındım vay be resmen akşam olmuştu etraf fazlasıyla karanlıktı normalde yanan sokak lambaları bugün yanmıyordu ?

Yataktan yavaşça doğrulurken yere koyduğum ayağımda ayakkabı olduğunu fark ettim hızlıca ayağa kalktım bedenimi süzdüğümde üstümde takım elbise olduğunu fark ettim.

Anlaşılan hava karanlık olduğu için ne giydiklerimi ne de ayakkabıları fark etmemiştim.

İçinde olduğum bu durumu garipserken görebildiğim kadarıyla kapıya doğru ilerledim kapının altından ışık vuruyordu.

Kilitli olduğu konusunda şüpheli olduğum kapıyı açınca kilitli olmadığım kafama dank etti.

İleri doğru baktığımda yerdeki sırayla dizili olan mumları gördüm ve onları takip ettim. Adımlarımı hızlandırıp mumları takip ederek sonunda bir balkon kapısından bahçeye ulaştığımda süslemek için fazlasıyla zahmet gerektiren fazlasıyla güzel gözüken bir masa gördüm ama dikkatlice baktığımda masanın üstünde büyük bir şey gördüm ama ne olduğunu çıkartamadım.

Aniden belime sarılan kollarla irkilirken hızlıca arkama dönmeye çalıştım ama tutan kişi çok sıkı tutuyordu. Kulağıma yaklaştı ve sakince konuştu.

Sürprizimi beğendin mi sevgilim !?

Bu ses ona aitti;

" Taehyung'a "


Belimden tuttuğu kollarıyla beni kendine çevirerek ilk önce alnıma sonrasında dudağıma kısa süren bir öpücük bıraktı.

Thv: Bu özel akşam için fazlasıyla uğraştım sevgilim, güzel buldun mu ?

Ben daha şaşkınlıktan cevap vermeye fırsat bulamadan kolumdan çekiştirerek beni masaya doğru götürürken konuştu;

Thv: Her neyse güzelim biz gecemizin tadını çıkaralım kararını gecenin sonunda ver.

Ben yaşadığım şoktan dolayı yavaş yavaş basamakları çıkarken elimi bırakıp koşarak merdivenlerden çıkıp oturmam için sandelyeyi çekti.

Sonunda merdivenlerin sonuna gelirken bakışlarım taehyunga döndü ama yanımda değildi !?

Arkamdan itiştirilerek sandalyeye oturduğumda masanın üstünde gördüğüm şeyle hayatımdaki en büyük şoku yaşadım.

Hassiktir
Sikeyim
Bu da neydi şimdi ?

Ben Kanlar içinde masada uzanan kadın cesedine bakakalırken taehyung yavaşça karşımdaki sandalyeye geçip oturdu.

Thv: güzelim neden öyle bakıyorsun yoksa sana olan sürprizimi beğenmedin mi ?

Taehyung garip bir şekilde gülümserken, dalıp gittiğim yerden çıkmamı sağlayan bileğime dolanan kanlı parmaklardı.

Kolumu hızlıca çekerek geriye doğru sandalyeyle birlikte yere düştüm nefes nefese kalırken yerden telaşla kalkmaya çalıştım.

Sürprizimi beğendin mi jeon !

Thv: Hadi ama güzelim yoksa sürprizimizi beğenmedin mi ?

Her bir tarafımdan yükselen seslerle aynı sözleri duyarken masada uzanan ceset bir anda ayağa kalktı ve önümde durdu.

Kocamı benden çalmak hoşuna gitti mi jeon !

Kocam için döktüğüm gözyaşların hoşuna gitti mi !

Kocam için döktüğüm kanlar hoşuna gitti mi !

Halimi görüyor musun !? beni bu hale sen getirdin !

Hayatımı mahvetmekle kalmayıp elimden aldın !

Thv: Sikeyim siktir git buradan derhal !

Hayır gitmeyeceğim !

Duyduğum kadın ve erkek sesleriyle yavaşça ayılırken daha demin yaşadığım her şeyin bir rüya olması beni fazlasıyla rahatlattı.

Rüyamdaki gibi gerçekten yatakta uyanırken vücudumdan geçen titremeye engel olamadım.

Hızlıca gelen sesleri kontrol etmek için kapıya uzandım kapı kilitli değildi ?

Kapıdan attığım adımın ardından ayağımın ucuna fırlayan cisimle geriye doğru adımladım dikkatlice baktığımda yerdekinin kanlı bir bıçak olduğunu anlamak benim için hiç de zor olmadı.

Hızlıca gözlerimle bu kanın nerden geldiğini anlamak için etrafıma bakındığımda karşılaştığım manzarayla ağzım açık kaldı.

Jk: Julia !

Jungkook oppa !

"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin