Jk: Ufff taehyung olmaz dedim ya yeter artık !
Thv: Ama güzelim-
Jk: Sana yancılık etti ve bana neler yaptı taehyung bence sende şansını zorlama !
Thv: Off tamam sustum bu arada hayret yuan bugün mışıl mışıl uyuyor.
Jk: Bize alışmaya başladı galiba.
Thv: Bence bizde yuan gibi bir miniği aramıza almalıyız.
Jk: O zamanda zhan'la yibo bizim çocuğumuza bakar.
Thv: Ama ben miniğimi kimseye emanet etmem ki.
Jk: Hmm ne kadar heveslisin sen öyle.
Thv: Hemen yarın gidip alabilirim o kadar istekliyim güzelim.
Jk: Neyse çok yorgunum hadi bizde uyuyalım.
Thv: Yaa ama yuan uyuduğuna göre ben biraz benimle vakit geçirirsin diye düşünmüştüm.
Jk:Sabah erken kalkmam gerek taehyung yuana pasta yapacağımıza söz verdim.
Thv: Ama kaç gündür yapmadık.
Bana üzgün ve istekli bakan gözlerini her ne kadar zorda olsa görmezden gelerek arkamı döndüm ve gözlerimi kapattım.
Thv: Benden eskisi kadar etkilenmiyor musun ?
Dediklerini birlikte kaşlarımı çatarak ona döndüm.
Jk: O da nerden çıktı taehyung,saçma şeyler düşünmeyi bırak.
Thv: Uzun zamandır ne zaman sana yanaşmaya çalışsam geri çekiliyorsun.
Zhan ve yibo bile yuanı bize bırakıp tatil yapmaya gittiler ama sen bir de bize bak.Jk: Bebeğim neden öyle söylüyorsun,tabiki de geri çekilmiyorum sadece stresliyim biliyorsun yoongi hyung ve hoseok hyungun düğünü beni çok yordu.
Thv: Bende yorgunum güzelim ama seni istemeye devam ediyorum en azından bir kere dudağımdan öpsen ?
Jk: Ne kadar mütevazısın sen öyle.
ikimizde birbirimize gülerken elini belime koyarak beni kendine doğru çekti.
Onu daha fazla bekletmeye son verip dudaklarımızı birleştirdim.
Thv: Ah sikeyim çok özlemişim bu güzel dudaklarını.
Ellerimi omuzlarına koyarak kucağına çıktığımda hevesli gözleri gözlerimle buluştu.
Jk: Mama gören köpek yavruları gibi bakma bana taehyung,ısırasım geliyo.
Bana gülümseyerek tekrar dudaklarıma uzandığında geri çekildim.
Jk: Tişörtünü çıkart.
Dediğim hızlıca yapıp tişörtünü çıkartırken bende kendi tişörtümü çıkarttım.
Thv: ilk defa birlikte olacakmışız gibi heyecanlanmam normal mi ?
Jk: Bilmem ama benim ilk seferki gibi dar olmadığım kesin.
çıplak vücudunu ellerimle okşamaya başladım.
Başını yatağın başlığına yasladı ve gözlerini kapattı.
Jk: Beyefendiye bak sen çok yorulduysan uyu bir de.
Şakayla karışık söylediğime gülerken ellerini çıplak belime yerleştirip belimi okşamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )