21

1.7K 88 26
                                    

Jk: Biz neyden çıktık az önce ya, Kendimi tırların altında ezilmiş gibi hissediyorum !

Xiao zhan: Sen hiç konuşma jeon,sırf senin yüzünden bay wang tüm toplantı boyunca beni dikizleyip durdu onun yüzünden elim ayağıma dolandı zor topladım olayı !

Jk: Nasıl da ateşli bakıyordu ama ha

kurnaz bakışlarımı ona çevirdim.

Xiao zhan: Ne ateşlisi, öldürecek gibi bakıyordu asıl !

Jk: Gözleriyle yedi seni.
Yalnız sende benim gözümden kaçmadın, heyecandan dosyaları bildiğin adamın kafasına fırlattın.

Xiao zhan: Korkudan demiyosun da.

Bay wang: Jeon hızlıca yarın için dosyaları hazırla bugün ikiniz de mesaiye kalıyorsunuz, zhan sende odama geçip beni bekle.

Xiao zhan: Ama bay wang ben bugün mesaiye kalamam izin almıştım unuttunuz mu ?

Bay wang: Başka gün izin yaparsın sen de. Başka gün mü yok izin yapıcak !? bu en önemli toplantılardan bir tanesi bunu kaçırırsak bizi ortaklar bile kurtaramaz.

Hem bu son bundan sonra mesaiye kalmanıza gerek kalmaz büyük ihtimalle,bu toplantı bizim en büyük şansımız !

Jk: Bay wang bugün hastane randevum olduğunu biliyorsunuz !
Ve önemli olduğunu da.

Bay wang : İkinizde izin istiyorsunuz ama sizin alanınızda başkası yok, o zaman biriniz gidin biriniz kalın.

Jk: Xiao zhan sen git o zaman başka güne giderim bende.

Xiao zhan: Saçmalama jeon, sen git ben kalırım sen hastaneye gideceksin bense arkadaşlarıma seninki daha mühim.

Jk: Tamam teşekkürler !

Xiao zhan: Rica- dur bir dakika sen az önce beni manipüle mi ettin !?

Hem senin doktor randevun yarın değil miy-

Bay wang: Konuşmayı bırak da odaya geç zhan,çok işimiz var çok.

Xiao zhan: Boku yedim galiba.

1 gün sonra

Bay wang: Hadi daha hızlı Kai hemen dosyaları tekrardan geçir eksikleri kontrol et.

Her şey hazır mı ?

Jk: Bay wang her şey tamam,merak etmeyin bir eksik yok.

Bay wang : Zhan nerde ?

Koşarak kapıdan içeri giren xiao zhan hızlıca konuştu.

Xiao zhan: Geldim, geldim.

Kai: Efendim geldiler.

Kapıdan içeri sekreter ve patron dahil birkaç kişi daha girdiğinde herkes selamlaşmak için ayağa kalktı.

Hadi ama olamazdı değil mi ?! Hayal falan görüyordum ya da çok çalışmaktan bir yerde sızmıştım ve rüya görüyordum.

Neden buradaydı ne işi vardı burada ?
Beni takip etmeyeceğini, rahat bırakacağını söylemişti.

Bay wang ile selamlaşmayı bitirip bana döndüğünde bakışlarımız kesişti.

Tanrım,anlaşılan bilerek gelmemişti beni takip etmemişti kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı ağzı aralandı.

Bay wang: Bay kim oturun lütfen.

Thv: Jeon !

Tanrım sakin olmam gerekiyordu artık onunla aramızda hiçbir şey yoktu. Eski olayları gündeme getirmeyede gerek yoktu, onu hayatımdan silmiştim artık kim taehyung diye birini tanımıyordum en azından aşık olduğum adam olarak.

Jk: Evet bay kim bir isteğiniz mi var ?

Thv: Evet var !

Bay wang: İsteğinizi xiao zhan'a söyleyin o halleder.

Thv: Ben jeondan istiyorum.

Bay wang : Jeonun zaten işleri var xiao zhan gel ve bay kimin isteğini yerine getir.

Xiao zhan: Ama bay wang-

Jk: Bütün işlere sabahtan beri Xiao zhan koşturuyor,merak etmeyin bay wang bay kim benden isteyebilir.

Thv: Ben sizinle çalıştığım süre boyunca yardımcımın jeon olmasını istiyorum.

Bay wang: Daha neler ! Jeon benim çalışanım herşeyime o yardım eder ve sizin bunu bildiğinizden şüphem yok !

Derdiniz ne bay kim !

Thv: Bir derdim yok, sadece jeonun yardımını istedim ama sen hemen sinirlendin.

Ne o yoksa jeonla aranızda farklı şeyler mi var ?

"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin