Yeni bölüm zamanı aşklarım.
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Üstüme taehyungun gömleklerinden birini giyinip iç çamaşırım haricindeki kıyafetlerimi çıkartmıştım.Elimdeki içki dolu kadehle bacaklarımı uzatarak bir şeyler düşünüyodum.
Saat 20:07 olmuştu taehyung halen daha eve gelmemişti, telefonum olmadığı için arayamamıştım.
Onu daha birkaç saat içinde bile çok özlemiştim. Şimdi her şeyi bırakmış onu düşünüyodum. Elimi yavaşça bacağıma uzattım ve işaret parmağım ile bacağımı okşamaya başladım. Karnım yavaşça kasılırken ağzımdan sesli bir inleme kaçtı.
Bacaklarımı iki yana doğru açarak rahat bir pozisyona ulaştım. Parmaklarımı iç çamaşırımın içine doğru ilerlettim ve iç çamaşırımı hızlıca çıkarttım.
Yataktan kalktım ve kıyafet dolabına doğru adımladım hızlıca dolabı açıp taehyungun gömleklerinden birini aldım. Elimdeki gömlekle hızlıca yatağa geri döndüm ve tekrardan aynı pozisyonda uzandım.
Gömleği yavaşça kalça arama yerleştirip parmaklarımla gömleğin üzerinden deliğimi okşamaya başladım.
Jk: Ahmm tae-taehyung bu- bu çok güzel Tanrım.
Gömleği burnuma doğru yaklaştırıp taehyungun kokusunu içime çekerken kapının açılma sesini duydum.
Yaptığım işe ne kadar son vermek istemesemde gömleği yatağın kenarına bırakıp sabırsız adımlarla aşağı koştum.
Jk: Taehyung bebeğim.
Gördüğüm görüntüyle şaşırmıştım.
Jk: Ahh Tanrım sarhoş mu oldun sen !
Hızlıca taehyunga ilerleyip yalpalayan bedenini tuttum ve yatak odasına doğru yavaş adımlarla çıkartmaya başladım.
Jk: Ahh taehyung neden bu kadar içtinki !
Benimle konuşmamaya yemin etmiş gibiydi hatta yüzüme bile bakmamaya çalışıyodu, çalışıyodu diyorum çünkü bu konuda pek başarılı değildi. Ne kadar uğraşsada gözleri onu yarı yolda bırakıp benden tarafa dönüp duruyodu.
Onu yavaşça yatağa oturttum.
Jk: Taehyung bu da ne bana neden böyle davranıyosun.
Sesli bir nefes alıp
Jk: Taehyung sabahtan beri bana yabancıymışım gibi davranıyosun farkında mısın bilmiyorum ama ben farkındayım.
Bekledim ama bana cevap vermedi.
Jk: Baksana şimdi bile-
Thv: YETER !
Bağırmasıyla büyük bir şok yaşamıştım. Gerçekten onu çok mu darlıyodum benden soğumuştu belkide gerçekten.
Bu sefer gözyaşlarımı tutamamıştım gözlerimden yaşlar akarken hızlıca ayağa kalktım ve çıkarttığım kıyafetlerimi elime alıp banyoya girdim. Kapıyı hızlıca kilitleyip üstümü değiştirmeye başladım.
Taehyung kapıya gelerek kapıyı tıklatıp;
Thv: Jungkook ne yapıyosun öyle ?
Neden kapıyı kilitledin.
Bekledi,benden cevap alamayınca sesini yükselterek;
Thv: Neden cevap vermiyosun jungkook, kapıyı neden kilitledin cevap ver.
Kapıya hızlıca vurmaya başladı ve bağırmaya devam etti.
Thv: jungkook kapıyı aç.
Kapının kulpunu kapıyı açmak için zorlamaya başladı.
Thv: Jungkook şu kapıyı-
kapıyı açıp yanından hızlıca aşağı ilerledim.
Thv: Jungkook nereye gidiyosun dur !
Bana yetişiceğini anlayınca yürümeyi bırakıp koşmaya başladım.
Thv: Jeon sana durmanı söyledim sözümü dinle ve dur !
Jk: Sikimde değilsin taehyung arkamdan koşmayı bırak çünkü bu bir şeyi değiştirmicek.
Koşmaya devam ederken söylediğim cümleye sinirlenmiş olucak ki
Thv: jungkook güzelim sana düzgün bir şekilde söylerim beni sinirlendirme ve koşmayı bırak konuşalım olur mu ?
Göz yaşlarıma tezat bir biçimde sesli bir kahkaha attım.
Jk: Ben ne yapmaya çalıştım taehyung sabahtan beri seninle konuşmaya çalışıyorum konuşmayı bırak sana yaklaşmama bile izin vermiyosun.
Bu kadar mıydı yoksa her şey benimle sevişene kadar mıydı benden zevkini aldın sıra başkasında mı !?
Thv: Kapa çeneni jungkook dediklerinin ne kadar saçma olduğunun sen bile farkındasın !
Sakin olmak ister gibi derin bir nefes alıp konuştu.
Thv: Evimize gel güzelim konuşalım olur mu ? Konuşuruz her şeyi hallederiz hmm ?
Ben cevap vermeyince konuşmaya devam etti.
Thv: Sana zarar vermek istemiyorum güzelim sadece eve gel ve konuşalım.
Tekrardan büyük bir kahkaha attım.
Jk: Zarar vermekmiş şu haline bak taehyung kendine sahip çıkamicak haldeyken bana zarar vericekmişsin.
VERSENE TAEHYUNG ! HADİ YAP NE YAPICAKSAN !
❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️
Aşklarım bu bölümler biraz tehlikeli biraz sinir bozucu taehyunga fazlasıyla sinir olabilirsiniz ben bile yazarken sinir oluyorum açıkçası.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )