Tüm bölüm smut dolu olucak ben oruçlu değilim regl dönemindeyim ama siz iftardan sonra falan okuyabilirsiniz.
Dudaklarımı yiyip bitirmek istercesine emmeye başladı bu öpücük aşk öpücüğü kadar narin değildi hatta yavaş yavaş dudaklarımı ısırmaya bile başlamıştı.
Onun ısırıklarına karşılık elimle penisini tutup sıktım.Tae: ahh güze-güzelim siktir
Penisini elime doğru itekledi doğruyu söylemek gerekirse bu hamleyi beklememiştim. Onu zorlamak istemedim çünkü bende onun kadar ihtiyaç doluydum. Elimle penisini okşamaya devam ettikçe kendini daha çok elime itti dudaklarıma daha çok işkence etti daha çok inledi ağzıma, bense daha fazla dayanamadım deliğim çoktan onun için kasılıp gevşemeye başlamıştı bile. Elimi penisinden çektiğimde kaşları gözleriyle birleşecek derecede çatıldı bense onun bu halini önemsemeyip ona istediğini vermeye karar verdim.
Yavaşça üstümdeki tişörtü çıkarıp yatağın kenarına fırlattığımda gözleri belime kaydı ve yavaşça yanıma yaklaşmaya başladı geriledim, yaklaştı, geriledim, yaklaştı,evet sırtım kapıyla çarpışmıştı tıpkı romantizm filmlerindeki gibi tek fark kapıya yaslanmak benim tercihimdi beni kapıya dayayıp becermisini o kadar istemiştimki. Tek kolunu omuzumun hizasında kapıya dayarken diğer eli belimle buluştu. inledim karnım yavaşça kasıldı, bununla eş zamanlı olarak deliğimde kasılıp gevşedi beni hazırlamasına gerek yoktu onun için çoktan sırılsıklam olmuştum.
Tek parmağını belimden pantolonumun düğmesine kadar yavaş yavaş sürükledi.JK: Ahhm
Dayanamayıp kendimi eline iteklediğimde o kadar şiddetli bir biçimde sıktıki gözlerim kaydı gözümden yaş damladı yinede elini çekip penisimi serbest bırakmadı.
Dahada sıktı sıkarken yavaşça okşadı acıdan gözyaşlarım daha fazla akarken gözlerim daha fazla kaydı deliğim daha hızlı kasılıp gevşedi.
JK: ta-taehyung
Gözlerini, sıkıp daha da büyümesine neden olduğu penisimden çekip gözlerimle buluşturduğunda yavaşça alt dudağımı ısırdım, gözleri dudaklarımda gezindi penisimi sıkıp okşamayı bırakan eli tekrardan harekete geçti gözlerimin içine bakarken beni okşadı. Bileğini hızlıca tutup ittiğimde kaşları şaşkınlıkla havalandı bunu yapmamı beklememiş olmalıydı. Umursamadım onu çok istiyordum eğer biraz daha ön sevişmeye devam edersek gerçekten boşalıcaktım.
Onu hızlıca yatağa ittiğimde niyetim yatağa düşmesiydi ama düşmemişti bende işi biraz oyuna getirerek istediğimi almayı düşünmüştüm bu yüzden bir elimi boynuna dolayıp elimle boynunu okşamaya başladım diğer elimi ise penisine sardım yavaşça okşayıp sıkmaya başladım boynuna yaklaştım ve yavaşça dilimle boynunda kulak memesine kadar ıslak bir yol çizdim. Göz kenarıyla baktığımda şimdiden kendinden geçmişti umarım bu kadar hızlı boşalıp beni hayal kırıklığına uğratmazdı. Yavaşça yatağa doğru adımlayıp onu gerilettim biraz daha ilerlediğimde istediğimi almıştım yatağa düştüğünde kendine gelmiş ve hızlıca dirseklerine abanarak kalkmaya çalışmıştı, izin vermedim hızlıca onu yatağa itip kollarını tek elimle sardım diğer elim onun beline gitti ve onun kemerine ulaştı kemerini hızlıca çekip aldım ve iki kolunuda yatak başlığına bağladım. Gözlerim yüzüne yükseldiğinde herhangi bir tepkisinin olmadığını fark ettim muhtemelen bu hareketimden hoşlanmıştı ve bunun için hiçbir şey yapmayarak onu bağlamam konusunda bana yardımcı olmuştu.O kolları bağlı bir şekilde beni izlerken hızlıca ayağa kalktım daha fazla bekleyemezdim boxer'ım sırılsıklam olmuştu. Hızlıca pantolonumu ve boxer'ımı indirip yatağa tırmandım, elim onun pantolonuna gittiğinde hızlıca iç çamaşırıyla birlikte pantolonunu aşağı indirdim. Siktir penisi o kadar büyüktüki gözlerim görüntüsüyle bile kayarken dudaklarımı ısırmaya son verip çamaşırlarını yere fırlattım kafamı ona geri çevirdiğimde göz göze geldik, o kadar güzel bakışları vardı ki kendimi tutamayıp kucağına hızlıca yerleşip elimi saçlarına çıkarttım saçını o kadar sert çektimki acıdan inledi.
Tae: Ahh güze-güzelim si-sikeyim seni ımmh
JK: Taehyung senden tek istediğim bu deliğim parçalanana yatak kanımla sırılsıklam olana ağzım inlemekten felç kalana kadar becer beni. Beni o kadar iyi ve sert becerki taehyung bir daha senden başkasını düşünemeyeyim sadece senin penisini düşünürek kendimi okşayayım.
Tae: Ahh güzelim benim halen daha ne kadar masumsun. Seni o kadar iyi beceririmki penisimin deliğinden çıktığını anlamazsın bile içini öyle doldururumki güzelim için boş kaldığında hep beni ararsın.
Bana söyledikleri ile daha da yükselirken penisinde yavaşça sürtünmeye başladım onun hazırlanmasına gerek yoktu ben zaten yeterince ıslaktım.
Kalçalarım penisinde kaydıkça daha da kendimden geçtim hızlandıkça daha da hızlandım penisinin damarlarını ve büyüklüğünü gördükçe penisini daha da ıslattım onu gözlerini zevk içinde kapandı. Anlaşılan onu şuan o kadarda zevke getirmiyordum hala benim için inlememişti belkide kendini tutuyordu. Hızımı hiç kesmeden ellerimi saçından çektim gözleri hızlıca açılırken ellerim gömleğiyle buluştu titreyen ellerimle zorlada olsa hızlıca gömleğini önünü açtım ah o esmer teni, iyiki üstüne tişört giymemişti çıplak bedenimi ona sürtmek istiyordum ve eğer tişört giyseydi bağlı kolları yüzünden tişörtü yırtmak zorunda kalabilirdim.
Penisinde kayan kalçam yavaşladı dudaklarım onun karnından göğüslerine doğru ilerledi dudaklarım göğüs ucuna ulaştığında dudaklarımla tepeciklerini sardım ısırıklar ve öpücükler kondurdum. Şimdi ona baktığımda neden inlemediğini anlıyordum çoktan rahatlama evresine geçmişti o kendinden geçeli çok olmuştu.
Göğüsleriyle olan oyunum bittikten sonra asıl ana gelmiştik şimdi, kollarımı boynuna doladım gözlerimi gözlerine çevirdim ona baktığımı hissetmiş gibi hızlıca gözlerini açtı. Ahh Tanrım gözleri şehvetten öyle kayık ve yorgun bakıyorduki onu görende yüzlerce kez boşaldığını düşünürdü.JK: Senin için planımı bozuyorum taehyung aslında niyetim seni sabaha kadar sürmekti ama senin içimi farklı pozisyonlarda doldurmanı çok istiyorum anlıyor musun beni.
Tae: Güzelim o kalçalarını doldurmayı ne kadar istediğimi tahmin bile edemezsin.
Hızlıca kollarını çözdüğümde üstündeki yorgunluktan eser kalmamıştı hızlıca beni köpek pozisyonuna getirip kalçamı açığa çıkararak şaplak attığında bu kadar hızlı olması beni hem şaşırtmış hem de heyecanlandırmıştı.
Penisini hızla konumlandırıp içime itmesi kesinlikle beklediğim bir şey değildi hiç hazırlamadan kendini dar deliğime yolladığı için gerçekten acı çekmiştim şimdiden gözümden yaş gelmişti.
Daha bunun şokunu atlatamadan Hızlıca penisini içimde kaydırmaya başladığında inlememi tutamamıştım.
JK: ıhhm taehyung daha ohh daha hızlı
Kalçama yediğim şaplakla dahada yüksek sesli inledim ama o durmadı defalarca kalçam sızlamayı bırakıp uyuşana kadar kalçalarıma eziyet etti. İstediğim gibi gerçektende benim deliğimi parçalıp kanatana kadar inletti beni.
Tae: sikeyim , güzelim şu kıpkırmızı kalçaların kanayan deliğin ahmm
kaslarının gerildiğini hissettim içime vuruşları daha da hızlandı penisi içimde büyüdükçe büyüdü seğirdikçe seğirdi
Tae: Sikeyim güzelim yetmiyorsun bana yetmiyorsun becerdikçe daha çok becermek ıhmm kanattıkça daha da kanatmak istiyorum, sabahlara kadar tükenene kadar boşalt beni güzelim.
İşte bu penisinin içimde son seğirişi olmuştu kalçalarımı arasından akan o ılık sıvısı benimde penisimin seğirmesine neden olmuştu ama beni asıl sona getiren boşalmasına rağmen içimdeki vuruşlarını kesmeyip beni deliler gibi sektirmesi olmuştu patlak vererek kendimi tutamayarak boşaldım aktıkça aktı sıvılarım örtüye ama taehyung durmadı içime deliler gibi vuruş yapmayı kesmedi.
990 kelime ilk defa bu kadar fazla yazdım sizin için 🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Play With Me"Taekook +18
FanfictionAilesi tarafından psikolojik baskı gören Jeon Jungkook "PWM" Adında bir uygulama indirir ve uygulamada Kim Taehyung adlı iş adamı ile tanışır. Smut + argo Texting + düz yazı +18 içerikler Tae (🔝) Jungkook( bottom )