12

2.8K 120 61
                                    

Aşklarım hepinize gerçekten çok teşekkür ederim "play with me " 1k  okunmaya ulaştı okuyan, oy veren ve yorum yapan herkese teşekkür ederim gerçekten çok mutlu oldum. Neyse sizi bekletmeden hemen yeni bölüme geçelim.

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

Gelen kişi taehyungun korumalarından biriydi paketin taehyung için geldiğini söyleyip paketi verip yanımdan ayrılmıştı.

Kısa sürenin ardından elimdeki kutuyla yukarı çıktığımda gözüm yatakta yatan taehyunga kaydı hadi ama onu o kadar tembihlememe rağmen yinede uyumuştu gerçekten yorgun olmalıydı.

Hızlıca elimdeki kutuya komidinin üstüne bırakıp taehyungun yanına yatağa girdim. Tabiki kutuda ne olduğunu fazlasıyla merak etmiştim ama taehyungun haberi olmadan karıştırmak istememiştim.

fazlasıyla yorgun olmamdan kaynaklı olmalı ki bende çok geçmeden uyuya kalmıştım.

*****
Sana diyorum bunu kesinlikle jungkookun duymaması öğrenmemesi gerek eğer öğrenirse her şey mahvolur.

SİZE HER ŞEYİ HALLETMENİZİ SÖYLEDİM NERESİ BU KADAR ZOR !

Ahh Tanrım sizin yüzünüzden jungkooku uyandıracağım.
Sizi uyarıyorum hiçbir şey eksik olmasın elinize yüzünüze bulaştırmayın sakın!

Sadece dediklerimi yapın yeter şimdi kapatıyorum jungkooku uyandırmadan.

******
Gözlerim hafifçe açılırken taehyungun bağırışını duymuştum. Neden sinirlenmiştiki hemde havaya bakılırsa gecenin bir yarısı.
Konuşmalarında adımda geçmişti benim hakkımda mı konuşuyordu yada kiminle konuşuyordu.
Konuşmanın sonlarına doğru beni uyandırmakdan bahsediyordu, bundan bahsedip telefonu kapatmasına bakılırsa beni uyandırmamak için telefonu kapatmıştı.

Jk: Taehyung ?

yatağın kenarına oturdu.

Thv: Ahh güzelim uyandın mı,bende bize bir şeyler hazırlarım diye kalkmıştım.

Jk: Ahm öyle mi saat kaç ki ?

Thv: Saat daha 6 ben kahvaltımızı erken yaparız ve dışarı gezmeye gideriz diye düşünmüştüm.

Yavaşça gülümseyerek

Jk: Çok güzel düşünmüşsün sevgilim benim. Hem başka şeyler içinde fazlasıyla vaktimiz var hmm ?

Diyerek ellerimi omuzlarına attım ve kucağına oturdum. Öpmek için yaklaştığım sırada ayağa kalkarak beni kucağından yatağa geri indirdi.

Thv: Bence erkenden kahvaltımızı yapsak çok iyi olur hem hazırlaması uzun sürer. Sende bu sırada hazırlan yemeğimizi yedikden sonra çıkarız.

Dediklerini pek de dikkatle dinlememiştim açıkçası yaptığı hareketten sonra kalbim kırılmadı diyemezdim. Acaba benden soğumaya mı başlamıştı,beni eskisi kadar sevmiyo muydu yada benden etkilenmiyo muydu ?

Sıkıntılı bir şekilde sesli bir nefes verdikten sorna yataktan kalktım ve dolaptan giymeye bir şeyler seçmeye başladım.

******

Yemeğimizi yemiştik ve taehyung beni çok garip bir yere getirmişti.

Jk: Şey taehyung ben pek anlamadım da tekrar anlatır mısın ?

Thv: Güzelim bunda anlamayacak ne var çok basit sırayla araba yarışı yapıcaz ve diğer çiftlerle yarışıcaz endişelen me tamam mı ben yanındayım.

Jk: huh tamam o kadarda zor değilmiş.

Büyük bir heyecanla Taehyungun önünden piste doğru ilerlerken zayıf bir adam tarafından durdurulduk.

??: Beyler girmeden önce üstünüzde ki eşyaları bırakmanız ve üstünüzü değiştirmeniz gerekiyor.

*******
Üstümüzü ve diğer şeyleri hallettikden sonra piste girdik ve taehyunu bir arabaya bindirdiler anlaşılan ilk o sürücekti bu daha iyiydi ondan bakarak nasıl yapacağımı öğrenebilirdim.

Thv: güzelim ilk eli ben sonraki eli sen oynayacaksın dediğim gibi zor değil merak etme tamam mı ?

Yavaşça onaylamak amaçlı kafamı salladım.

Jk: ımm o zaman benden sana bir şans öpücüğü

Diyerek onu öpmek için eğildiğimde hızlıca geriye çekildi.

Tanrım hadi ama neden böyle davranıyordu ki şimdi ben kırılıyordum ve bu onun umrunda bile değildi.

Gözlerim dolarken yavaşça geri çekildim. Kenarda bekleyen zayıf adamın bağırmasıyla yarış başladı.

/

Sıra bana gelmişti şimdi ben yarışıcaktım çoktan arabaya oturmuştum bile az önceki heyecanım şuan yoktu taehyung yüzünden.

Yarışa başlamadan önce son bir kez Taehyunga baktım Tanrım ben buraya onunla eğlenmek için gelmiştim ama geldiğimizden beri bana garip davranıyor ifadesiz suratıyla bakıyordu.

Zayıf tabirini kullandığım adamın yarışı başlatmasıyla hızlıca yol aldım.

********

Hallettiniz mi ?

Bir daha çalışamayacak halde olmalı.

Peki diğerini hallettiniz mi ?

Güzel.

Şimdi kapatıyorum.

Taehyungu yine telefonla konuşurken görüyordum normalde bu benim için bir sıkıntı değildi ama tüm yarış boyunca bana bir kere bile bakmayıp tüm yarış boyunca telefonla ilgilenmişti gelirken böyle söylememişti ben de böyle hayal etmemiştim.

********

Kısa sürenin ardından eve varmıştık kararlıydım taehyungla davranışları hakkında konuşmayı planlıyordum. Tabi planladığım gibi olmadı beni eve bırakıp şirkete gideceğini söyleyip gitmişti.

Bende odaya çıkmıştım biraz jiminle mesajlaşıp sakinleşmeliydim hem onları fazlasıyla özlemiştim.

Elimi pantolonumun cebine atıp yokladığımda telefon yoktu. Hatırlamaya çalıştım üstümü geri giyinirken orda mı kalmıştı ? Kısa süre sonra diğer eşyalarım haricinde telefonumu hiç geri vermediklerini fark ettim. Taehyunga söylesem büyük ihtimalle hallederdi bunun için sorun etmedim.

/

Uzun bir sürenin ardından öylece oturmakdan sıkılmış televizyon izlemeye karar vermiştim oturma odasında vardı görmüştüm.

Aşağı inip açmaya çalışmıştım ama açılmamıştı 5 dakikanın ardından vazgeçmiş ve bozuk olduğuna kanaat getirmiştim.

Mutfağa doğru ilerledim ve dolabı açtım mmh güzel içinde içki vardı fazlasıyla elime bir kadeh aldım ve üst kata odaya geri çıktım.

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

Belki biraz kaoslu bölümler gelmiş olabilir aşklarım ama öylede çok sıkıcı olurdu bence böyle güzel olucak zaten angst değil merak etmeyin.

"Play With Me"Taekook +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin