פרק 5

513 59 105
                                    


שני הבנים נכנסו לבית הגדול, ידו של לואי הייתה על גבו של הארי והובילה אותו אל כניסת הבית. לואי במהירות לוחץ על הקודן ופותח את הבית.

הארי בוחן את הבית שנכנס אליו הרגע. והבית כל כך יפה, הוא נכנס אליו וישר אפשר לראות את הסלון הגדול, שנח בו ספה גדולה בצבע אפור מבד, ליד הספה הייתה כורסה גדולה שנראת כל כך נוחה. מול הספה היה שולחן בצבע עץ ומולו היה מזנון בצבע עץ גם. הטלוויזיה הייתה גדולה, בערך שמונים וחמישה אינצ׳ים.

״הסלון יפה לואי״ הארי התרחק ממגעו של לואי והתקדם אל עבר הספה, מתיישב עליה וקופץ מעט בישיבתו, ״יא, היא קפיצית״ לואי מגחך למראה של הנער המתלהב, הוא מתקדם לעברו ומתיישב לידו.

לרגע אחד, מבטו של הארי היה רגוע, ללא דאגה או כאבים. הארי היה נראה כמו נער רגיל, נער רגיל שהולך לבית הספר כל יום, נער רגיל שעושה שיעורים ומתכונן למבחנים, נער רגיל שנפגש עם חברים, נער רגיל עם בית, נער רגיל שלא מכור לסמים ונער רגיל שיש לו לפחות הורים.

לואי מסתכל עליו, מסתכל על הארי ומחפש איזה רמז שיראה לו שהארי ללא סמים כבר שבוע ימים, מלבד למה שהיה בבוקר, הוא לא רואה שום סימן נוסף, אולי הארי לא מכור כמו שחשב, אבל הוא יודע שיופיעו תסמינים בשבוע הקרוב, בין אם זה התקפי חרדה, כאבי ראש, חוסר אנרגיה או דיכאון קל.

הוא עדיין לא יודע איך לגרום להארי להפסיק, הוא אפילו לא יודע איך הגיע למצב שנער בן חמש עשרה גר אצלו, אבל יודע שהנער הזה צריך עזרה, והרבה.

לואי הניח יד על כתפו של הארי, שישר נרתע ממנו. ״לואי, אל תבהיל אותי״ התעצבן הארי, וקם. ״מצטער, בוא אני אראה לך את החדר״ לואי קם ומניח בזעירות רבה יד על אגנו של הארי, מוביל את הנער במעלה המדרגות.

בקומה היו חמישה עשר חדרים בסך הכל. לואי פירט על כך שיש לפחות עשרה חדרים ריקים, חדר אחד לו, שלושה חדרים למשפחתו (אחיותיו התאומות, אחותו שגדולה ממנו ואמו), והיה עוד חדר אחד, נראה שונה. הוא הכי קרוב לחדר של לואי, אבל גם רחוק משאר החדרים בבית.

״אתה מסתיר שם גופות של אנשים?!״ שאל הארי בתדהמה, ״או.. שאתה איש מאפיה שמתחזה לשוטר ששומר גופות״ חייך הארי חיוך גדול, מדבר בצניות אך גם חושב על זה.. אולי זה אמיתי..

״לא הארי, תרגיע עם הפנטזיות שלך״ הארי מגחך, מניד לשלילה. ״לי יש פנטזיות אחרות בראש״ מרים גבות ולואי נאנח, עוצם את עניו ומוביל את הארי לחדרו (שצמוד לחדר של לואי).

״זה חדר עבודה החדר שם?״ לואי נושך את שפתו התחתונה ומהנהן, ״כן, הוא נעול ולא להיכנס״. (לואי החזיק במפתח שאיתו נעל את הדלת כאשר הארי בא לפתוח אותה) הארי פותח את דלת חדרו ונכנס אליו, רואה את החדר מעוצב והרים גבות.

 YOURE MY NIGHTMARE // L.SWhere stories live. Discover now