פרק 13

467 48 74
                                    


הצלצול נשמע ברחבי הכיתה הגדולה, קוטע את דבריה של המורה ״נמשיך את היצירות שלכם בשבוע הבא, ותזכרו להביא איתכם אישור הורים לטיול״ וזה נתן לתלמידים את האישור שנגמר השיעור ושאפשר ללכת. כל הכיתה התחילה להתארגן לשים את התיקים הכבדים על גביהם ולצאת מהכיתה.

המסדרון הארוך היה בלגן שלם של תלמידים, על אחד הולך לדרך שלו (בין אם זה ללכת לכיתה הבאה, לקפיטריה, לשטח הדשא הגדול, ללוקרים או לבית).

בין כל התלמידים שבמסדרון הארי הצליח למצוא את דרכו אל נייל. ידו של הבלונדיני נכרכה סביב כתפו של הנער השני ״נו בסוף אתה בא היום?״ התעניינות רבה נשמעה בקולו ״לא יודע, אולי. אני אדבר עם לואי ואשאל אותו אם אני אוכל לבוא למסיבה... אתה יודע שהוא אחראי עליי, כן?״ נייל שמהן ישר לשאלתו וקיווה שכל ליבו שהארי כן רוצה לבוא ומה שמונע ממנו שהוא צריך לשאול את לואי.

שהתיישבו ליד חבריהם על הדשא שמעט לח, השיחה הראשונה שנפתחה הייתה ישר על המסיבה שכולם הולכים אליה בערב. ניקי הייתה הראשונה מבניהן שהתחילה באמת לסגור על מי לוקח, מתי הם נפגשים ומי שיחזיר ״תקשיבו דיברתי עם אח שלי הגדול והוא יכול לקחת אותנו״ ענייה עברו בין כולם כדי לראות את תגובתם, ושראתה שהנהנו והיא המשיכה ״אבל צריך עוד מישהו ישקח, אנחנו חמש ויש מקום לקחת ארבע״ ג׳וש הרים את ידו להציע את עצמו ״אני יכול לקחת גם..״ הארי הרים גבה בבלבול, הוא לא בן חמש עשרה?

״ההורים שלך לוקחים לא?״ ג׳וש הנהן כתגובה והארי נאנח, הבין את כוונתו במילותיו של ג׳וש. ״למה מה חשבת?״ תהה נייל ״שהוא לוקח, כלומר הוא נוהג ולא הבנתי כי הוא בן חמש עשרה״ הסביר את עצמו.

הארי בחן את כולם והרים גבה ״אתם לא הולכים לבית? נגמר הלימודים״ שאל את חבריו ״אני וניקי מחכים לג׳וש אנחנו חוזרים איתו״ הארי הנהן והסתכל על חברתו השנייה ״אני מחכה לאמא שלי״.

ג׳וש הסתכל לעניו של הארי וסימן לו לעבר הבקתה. הארי הנהן וקם ממקומו ״אני הולך לעשן״ הוא הוציא את חפיסת הסיגריות מהתיק וג׳וש קם גם ״הלכתי איתו״.

שניהם הלכו אל הבקתה וניגשו אל השטח האחורי. הארי הוציא סיגריה והדליק אותה, ״מאיפה אתה משיג?״ הארי הדליק את הסיגריה והצמיד אותה אל פיו, לאחר שהרגיש את העשן ממלא את ראיותיו הוא הוציא אותו דרך פיו ונאנח, מושיט את הסיגריה אל ג׳וש ״יש לי חבילה קבועה, ואני מפלח ללואי ולכל מיני״ ג׳וש הקשיב והנהן.

ידו של ג׳וש עלתה אל יריכו של הארי ולאט לאט לכיוון איברו, הארי גלגל את עניו והעיף את ידו ״ג׳וש אין לי כוח להמשיך עם היזיזות״ הארי מחה ״למה? אני רואה שגם אתה נהנה״ הארי הנהן אח מתוך תוכו הרגיש שעומד להקיא ״כן, היה כיף והכל. שכבנו וכל החרא הזה, אבל אני לא רוצה להמשיך עם זה ג׳וש״.

הנער השני קיבל את דבריו וישב לידו בשקט ״אנחנו עדיין נמשיך להיות ידידים, אבל בלי הטבות״ הארי דיבר לאחר שקט ארוך שהתווצר בניהם.

 YOURE MY NIGHTMARE // L.SWhere stories live. Discover now