18. Rész

148 4 0
                                    

Nicolas

Szenvedélyes csókokkal illettük egymást és Mábel az ölembe ült amitől méginkább beindultam. Csípőjét erőteljesen mozgatni kezdte, de muszáj volt leállítanom.

- Ha nem szeretnéd mond el, ha túl gyors vagy bármi akkor mond el. Nem akarom elszúrni veled a kapcsolatunkat.

- Akarom. Régóta vágyakozók utánad és kívánlak. - Nem kellett több és vadul megcsókoltam.

Egy ideig csak smároltunk és Mábel még jobban felizgatott. Az a csípő mozgás....

Nyakamat apró puszikkal halmozta el amitől én teljesen megbolondultam.

- Imádlak! - Súgtam az ő fülébe.

Pólója alá nyúltam és kezemmel simogatni kezdtem, ami neki nagyon tetszett és tiszta libabőrős lett. Kicsatoltam melltartóját és kezemmel kényeztettem.

Leakartam húzni pólóját, de közbeszólt.

- Nem megyünk inkább be?

- Nem fog senki meglátni minket.

- Biztos?

- Igen mivel késő este van és ez már magántulajdon. - Láttam, hogy megnyugtattam így folytattuk.

Levette rólam a pólót és kezével végig simított mellkasomon. Körmével óvatosan hátamhoz ért és végig ment rajta.

Hátra döntött, hogy vízszintesen legyek és nyakamtól kezdve a mellkasomig és végül a kockás hasamig apró csókokkal halmozott el amitől komolyan mondom, hogy felizgultam és éreztem, hogy egyre kisebb hely van a nadrágomban. Mábel csak nevetetett és élvezte az egész helyzetet. Csípője szerintem külön életet élt mivel folyamatosan dörzsölődött hozzám és nem hagyta abba. Nadrágom öve felé nyúlt és kicsatolta majd beljebb nyúlt és kezével okozott örömöt nekem.

- Úristen, de jól csinálod!- Kiabáltam fel a gyönyörtől.

- Tényleg?- Meglepett arcot vágott.

- Óoo..., de még mennyire!- Perverzen rá mosolyogtam és megcsókoltam. - Most rajtam a sor!- Gyorsan le is kaptam róla a pólót és melleit vettem célba. Számmal kényeztettem számomra tökéletes keblét és telt ajkát halk nyögések hagyták el, ami nekem nagy örömöt okozott. Olyan gyorsan ment az idő és annyira benne voltunk a dolgokba, hogy hirtelen azon kaptam magam, hogy már húzom le róla a nadrágot és rajtam már csak boxer van.

Szemében láttam a tüzet és a vágyakozást, de ugyanakkor tudtam, hogy neki ez az első alkalom lesz és én szerettem volna, ha az emlékezetes és szép pillanat lenne.

- Rám bízod magad?

- Egész végig mást sem csinálok!- Lábával közelebb húzott és hosszasan megcsókolt.- Ma csak a tiéd vagyok.- Nem gondoltam volna, hogy valaha ezt mondja nekem, de lásd csodát megtette és nagyon boldog vagyok emiatt.

Bugyija körvonalánál járt az ujjam amikor is egyre lejjebb került az a tanga és végül meztelenül feküdt előttem és egy darabig csak néztem és gyönyörködtem benne, hogy mennyire csodálatos.

- Gyönyörű vagy!- Őszintén mondtam neki és láttam, hogy jól esett neki.

Közelebb hajoltam nőiességéhez és először csak csókokkal majd később nyelvemmel okoztam neki örömöt. Lábait feljebb húzta és kezével a fejemet fogta utasítva arra, hogy abba ne merjem hagyni. Csípőjét is felemelte a gyönyörtől és éreztem ahogy szépen elélvez. Ujjammal óvatosan belé hatoltam és először csak kettővel majd később hárommal okoztam neki boldogságot.

Volt egy pillanat amikor azt hittem fájdalmat okozók neki ezzel és leálltam.

- Abba hagyjam? Fáj?

- Ne, ne hagyd abba csak egy picit rossz, de tűrhető!

- Biztos?- Rábólintott így azért visszább vettem a tempóból és lassabban csináltam neki. Már elég nedves volt ahhoz, hogy férfiasságommal beléhatoljak.

Lehúztam a boxert és egy lassú lökéssel már bent is voltam. Hangosan felnyögött, ami ilyenkor normális, mint ahogy az is, hogy fáj. Jobb lábát feljebb húztam, hogy még jobban beléhatoljak és itt már gyorsítottam a tempón. Körmével végig a hátamat karmolta vagy éppen az arcomat simogatta.

Kerülte a tekintetem, de nem értettem miért, hisz tudtam, hogy szégyenlős, de azt nem, hogy ennyire!

Arcát magaméhoz húztam és megcsókoltam.

- Ne kerüld a tekintetem és ne szégyenlősködj! Előttem nem kell.

Hirtelen a semmiből pózt váltottunk és ő volt felül. Mindketten ülve voltunk és csókolóztunk közben Mábel erőteljesen mozgott rajtam, ami mindkettőnknek felemelő érzés volt. Kezemmel vagy a cickóját vagy a seggét fogdostam.

Végül megint én voltam felül és mindketten elélveztünk, viszont én későn húztam ki, szóval remélem, hogy nem lesz gond.

****

Egymáson feküdtünk meztelenül testünkön egy vékony pléddel majd a csillagos eget pásztáztuk és hallgattuk a tenger morajlását, ami oly nyugtató és kellemes volt, hogy egész életemben eltudnám hallgatni, de mi végül elaludtunk.

Reggel a napfelkeltére keltünk, ami szemükben világított és a napot egy csókkal kezdtük.

- Jó reggelt, szerelmem! - Teljesen elmerültem barna íriszeiben és csak a tegnapi estére tudtam gondolni.

- Jó reggelt, manó!- Sose hívott még így.

- Csodálatos volt a tegnap este. Veled teljesen más volt.

- Ennek most örüljek vagy ne?

- Úgy értem, hogy veled az együttlét során érzelmes és fantasztikus volt az este nem úgy, mint a többi lányoknál. Egyedül nálad érzek így.

- Örülök, hogy ezt mondod mivel számomra is csodás este volt a tegnapi.

****

Pár nappal később:

Nem terveztünk sokáig maradni, de Mábel még maradt volna kettesben szóval ő döntött.

- Gyere kicsim, búj vissza az ágyba!- A hálószobából egészen a konyháig kiabált. Amióta Mábel már nem szűz azóta annyiszor csináltuk, hogy szerintem az elmúlt pár évet bőven bepótoltuk. Van, hogy egész nap ki sem kelünk az ágyból és a reggeleket egyből azzal indítjuk, hogy huncutkodunk és az estét pedig azzal zárjuk.

Ma repülünk vissza Magyarországra és Mábel már nagyok várja, hogy végre otthon legyünk.

Elköszöntem a szüleimtől és testvéreimtől aztán indultunk is a pályaudvarra.

Pár óra elteltével leszállt a gépünk Budapesten és autóval mentünk tovább.

Estére végre haza értünk és az éjszakát Mábelnál töltöttem.

Örülök, hogy Mábel-el ilyen jól kijövünk és viszonylag elmondjuk egymásnak a dolgokat. Nemsokára kezdődik neki a suli nekem pedig egyre több munkám lesz és ez által kevesebb időt tudunk majd együtt tölteni, de megoldjuk valahogy ezt is.

Dibrisz

Miért pont én?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin