Mábel
A szobák üresek voltak és egy percre megkönnyebbültem, de kint hangokat hallottam. Kifelé tartottam amikor is az a látvány fogadott, hogy Nicolas a sógornőjével épp a jakuzzi pezsgő vízében közösülnek.
Egyszerűen ledöbbentem és csak meredtem magam elé.
Nicolas felnézett és meglátott engem. Szeme kitágult és gyorsan lelökte magáról Carmen-t
- Mi a fasz?- Nem is vettem észre, de Diego állt mellettem könnyes szemmel. Ő aztán pont az az ember, aki ezt nem érdemelte volna meg.
- Megtudom magyarázni!- Felénk közeledett, de először én kezdeményeztem és olyan erősen megpofoztam, hogy a tenyerem meglátszódott arcán. Gyomorba vágtam, majd a legérzékenyebb pontjához emeltem a lábam és nagyobb erővel megrúgtam férfiasságát. Ezáltal összeesett.
- Undorító vagy!- Üvöltöm neki.
Oda mentem Carmen-hez és őt is felpofoztam.
Nicolas és Diego verekedni kezdtek, de én el rohantam onnan és indultam is a szállodába vissza a cuccaimért.
Órákig csak sírtam és vártam a reptéren. Épp indultam volna, de Nicolas megjelent előttem. Arca tele monoklival és felrepedt a szemöldöke.
- Kérlek hadd magyarázzam meg!- Csak vártam, hogy bele kezdjen és végre indul hassak. - Őszintén sajnálom, soha nem akartalak volna bántani téged. Túlságosan értékes vagy hozzám és ahhoz, hogy így bánjak veled. Carmen-nal párszor elő fordult, de attól még szeretlek. Ebben sosem hazudtam.
- A szavaid számomra már mit sem érnek, ha nem társul hozzá igazság! Hazudtál pedig megkérdeztem, tovább folytattátok volna ezt, ha én most nem jövök ide kideríteni. Ha tényleg szerettél volna és vágytál volna rám akkor nem mentél volna más nőhöz! Őszintén válaszolj most nekem. Mással is voltál azóta mióta vissza jöttél vagy mielőtt eljöttél volna elém?
Csak bambult mire végre válaszolt.
- Igen!
- Mennyivel?
- 4-el!- Szavai tőként érték el szívemet és ott úgy éreztem, hogy szívem megszakad. Próbáltam tartani magam, hogy ne lássa rajtam mennyire fáj az egész.
- Értem. Nos, hát én nem állok mostantól az utadban és te sem tedd ezt. Zárjuk le és engedjük el egymást!
- De én nem akarom, hogy vége legyen!
- Azzal már elkéstél és semmit nem akarok tőled! Gondolhattam volna, hogy ez lesz hisz te sosem tudnál megváltozni.
- Nem én kezdtem el újra drogozni!
- Igaz! Rád bízom, hogy mit gondolsz rólam, már nem érdekel. Ég veled Nicolas!
Elbúcsúztunk és ezennel kettőnk sorsa kereszteződött.
Oda mentem, ahonnan indult volna a gépem, de lekéstem. Milyen fantasztikus! Megcsalt és még az induló járatot is lekésem miatta.
A következő csak holnap megy, így elmentem a tengerpartra. Inkább csodálom a tengert és próbálok pozitívan kezelni a dolgokat.
YOU ARE READING
Miért pont én?
RomanceEgy lány, aki csupán csak a szabadságnak akar élni. Tiniként közel a felnőtté válás küszöbén igencsak sok akadály és kétely kerül az útjába. Ki akar próbálni mindent. Megtapasztalni, hogy milyen is az élet. Sokat bulizni és új dolgokat felfedezni. T...