5. Rész

324 6 2
                                    

Nicolas

Úristen megőrjít ez a nő! 

Tudtam, hogy elfogadja az ajánlatomat

Erős nő lehet, ha ellent tud állni nekem.

Jövő héten lesz ez a rendezvény, amire mehívtam Mábelt és fel kell készíteni őt. Elviszem erre az 1 hétre egy másik házba. Talán jobb lenne neki ott, ha fel tudna készülni. 

Nem kopogtam csak benyitottam a szobába, hiszen ez az én házam nem kérek engedélyt, hogy bemenjek. Nem találtam sehol, ezér benyitottam fürdőben, ahol pont akkor tekerte maga köré a törölközöt. A nagy barna íriszei kitágultak és láttam benne az ijedséget. 

- Te mit csinász?

- Ha lehetséges, angolul!

- Mit csinálsz?- Na végre nyelvet váltott. Úúú...baszki, ha tudná, hogy úgy gerincre vágnám, hogy 2 napig nem tudna járni....el is menekülne.

- Beszélnünk kell néhány dologról.

Felöltözhetek azért?- Kitolt az ajtón és bezárta előttem. Jobban örültem volna, ha törölközö nélkül láttam volna meg, de nem baj egyszer úgyis bemászok a tangájába csak idő kérdése. 

- Mit akarsz?- Lépett ki az ajtón és kerülte a tekintetemet. 

- Ez az esemény a jövő héten lesz és addig elviszlek egy másik házba, fel kell készülnöd, mert sok befolyásos ember lesz ott, és ha miattad bukom el az üzletet, elbúcsúzhatsz a családodtól.- Lehet egy kicsit kemény voltam, de ez egy komoly lehetőség arra, hogy tovább terjeszkedjünk. Velem szemben állt és csak úgy szikrát szortak a szemei. Szerintem, ha tudna már rég megölt volna a tekintetével. - Ja, és Spanyolországba repülünk!

Mi a fasz? Azt hittem, hogy ez az esemény itt lesz Magyarországon. Nem megyek veled Spanyolországba.- Jelentette ki határozottan. - Kinek képzeled magad? Nem mondhatod meg, mit tegyek és hová menjek.- Óóó...hát akkor nem tudja, hogy ki diktál? 

- Kis cica csak mondom, hogy én irányítok!- Mire szóhoz jutott volna addigra kimentem a szobából.

1 órával később:

- Mi van? Mi a fasznak vagytok ti? Ennyit kértem tőled és ezt nem tudod elintézni?- Nagyon mérges vagyok. Eltűnt egy kamionnyi drogot szállító autó. Remek most mehetek Spanyolországba ezt is elintézni, mert nélkülem az embereim semmit nem tudnak megcsinálni. Előkerítem azt, aki ezt tette és nagyon megfizet ezért. 

****

- Elviszlek a másik házamba.

- Felejtsd el! Én nem megyek sehova.- Azzal a lendülettel felkaptam, levittem a végtelennek tűnő hosszú lépcső soron és beültettem az autómba. Össze-vissza kapálozott már azt hittem kiugrik a kezemből. Megkötöztem a kezét és úgy csatoltam be az övét. Csak így tudd megülni a seggén. 

Amanda! Csomagolja össze Mábel ruháit.- Mondtam a házvezetőnőmnek. 

Gyilkos tekintettel nézett rám Mábel. 

Hova viszel?- Kérdezte tőlem, de én nem válaszoltam csak néztem az útat

Éhes vagyok.- Mondta, majd rám szegezte tekintetét. Én csak bólógattam és kerestem valami jó zenét. Pár km-re volt egy bolt, jobbra lekanyarodtam és beálltam egy oszlop mellé. Gyorsan mentem be a boltba és posta fordultával jöttem is ki. Oda adtam szendvicsét és menni készültem.

Miért pont én?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon