4. Rész

342 5 0
                                    

∆ Nicolas ∆

A teraszon ülök és az apámmal beszélek telefonod. Már most azt kérdezi mikor megyek vissza. Örüljön annak, hogy legalább nem húzom az agyát. Egész este csak a magyar lányra gondoltam. Úgy érzem ő más, de ha mégsem akkor max jól meghúzom, aztán cső. Van egy kisebb hobbim az pedig az, hogy lányokról listát írok. 10/10-ból milyen az ágyban és az szerint pontozom őket. Ezt egy kis noteszbe írom.

A lánynak a nevét még mindig nem tudom, ezért felhívtam az egyik emberemet a rendőrségtől, hogy nézzen utána ki is ő.

Orosz Mábel: 2002. 08.14-én 23:42 perckor születetett. Van két idősebb testvére és egy húga. A szülei 14 éves korában elváltak és az édesanyjával él.
Anyja neve: Katona Noémi (48)
Foglalkozása: Ápolónő
Apja neve: Orosz Ábel (50)
Foglalkozása: Esztergályos, kamionsofőr
Testvérek száma: 3
• Nádai-Orosz Liza (28)
• Orosz Mona (24)
• Katona Bella (6)
Barátok száma: 3 vagy annál több
Eddigi kapcsolatai száma: 1
Rendőrségi ügy: Magántulajdon megrongálása, drogfüggőség, motorversenyzés

16 évesen komoly drog és alkohol próblémával szenvedett! Orvosok szerint azért lehetett, mert szülei el válásakor sokat szenvedett és nem tudta feldolgozni az évek alatt szerzet sérelmet és fájdalmat.

SZC Eötvös Loránd Műszaki Technikum és Kollégiumba jár és azon belül kadétnak tanul. A barátaival együtt további tanulmányi oktatásban kívánnak majd részt venni, ezért majd középiskola után egyetemre mennek.

Diák munkásként több helyen is dolgozott. Pl: McDonald's, Tesco,

Állatmenhelyeken önkénteskedik és kórházba jár beteg kisgyerekekhez.

Ezek voltak rá írva a papírra, amit az egyik emberem a rendőrségtől és a többi helyről szerzett. A buliban észrevettem, hogy szeret inni, de nem gondoltam volna róla, hogy drogozott is. Ezek a dokumentumok részletesek és lényegre törők. Meg vagyok elégedve vele.

Kívülről ártatlan bárány, de valójában egy igazi tigris. Tetszik ez a lány. Valami megfog benne. Egy kicsit ki kéne csinosítani és utána egy bombázó lenne.

Szóltam Amandának, hogy készítsen nekem reggelit és hozzá a szokásos fekete kávémat.

Az apám egész nap hívogat és nem tudd leszállni rólam. Komolyan mondom olyan, mint egy pióca, aki egész nap szívja a vérem. A telefonomat bámulom, de egytől egyik úgyan azt látom. Lányokat, akik tele vannak vakolattal és kitolják a seggüket meg a mellüket. Persze én sem ellenzem mivel nagyon is szeretem a nőknek az idomait, de ők még kislányok. A sok beteg férfi meg erre verik ki magának otthon.

Minden lány úgyan olyan. Hazudik azért, hogy összejöjjön egy gazdag pasival, aki eltartja. Cserébe bármit megtesz csupán csak azért, hogy drága ruhákban járjon és ékszerek lógjanak rajta.

Van egyáltalán olyan nő, aki őszinte és nem a pénzem kell neki? Ezért nincs egy csajom sem, ezért nem vagyok nős. Mi férfiak nem bízhatunk a nőkben, a hirtelen döntéseik miatt, a túlzott féltékenységük és a hazugságuk miatt. Képtelenek bármit őszintén bevallani, mindent képesek megmagyarázni, bolhából elefántot csinálnak.

Viszont egy dologra jók a nők! Még pedig a szexre. Egy telefon hívásba kerül és máris leszop egy kurva! Fél órán belül itt van és kielégíthetem rajta vágyaimat! Sőt a bónusz, hogy akár kettőt is hívhatok vagy akár ötöt. Plusz pénzbe kerül, de ha az ember megteheti akkor tegye.

Miért pont én?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt