-James-
'Ne arıyorsunuz siz burada?' dedim şaşkınlıkla.
'Seni kurtarmaya geldik tabii ki. Yalnız kaldığını mı sanıyordun?' dedi Sirius gülerek.
Peter ve Remus da arkadaydı. Başlarını sallayarak Sirius'u onayladılar.
'Ama buradan bir an önce çıkmamız gerekiyor. Her an uyanabilir, biliyorsunuz.' dedi Peter.
'Sakin ol kılkuyruk, çıkacağız şimdi. Ayrıca... benim büyülerimden kalkmak o kadar kolay değildir, bilirsin.' dedi Sirius gülmeye devam ederek.
Peter, temkinli olmakla ilgili bir şeyler mırıldandı ama pek duyulmadı. Ben bu muhteşem zamanlamayı nasıl ayarladıklarını merak ediyordum daha çok. Ve beni nasıl bulduklarını. Sirius'a dönerek bakışlarımla sordum.
'Emily haber verdi dostum. Her şeyi anlatacağız ama önce buradan bir çıkalım.' dedi Sirius.
'Kapaktan nasıl çıkılacağını biliyor musunuz?' dedim.
'Emily onu da söyledi.' dedi Sirius.
Okul koridoruna adım attığımızda, girişin olduğu yerdeki kirişin arkasına dizildik. Çoktan sabah olmuştu ve öğrenciler kahvaltıya gidiyorlardı. Bütün gece uyumamama rağmen tek bir damla bile uykum yoktu. Gece yaşananların gerçek olup olmadığını düşünüyordum. Ve tabii ki Daniel'ın neler karıştırdığını.
Kendimize boş bir sınıf bulduk ve arkamızdan kapıyı kilitledik. Dün gece yaşananları başından sonuna dek çocuklara anlattım. Sessizce dinlediler. Onların da dili tutulmuş gibiydi.
'Piç kurusu!'
İlk tepkinin sahibini tahmin edebilirsiniz. Sirius.
'İksirin ne olduğunu gerçekten çok merak ettim. Anlattığın gibi bir şeyi hiç duymadım James. Eminim Slughorn'un bir fikri vardır.' dedi Remus.
'Slughorn'a anlatacak değiliz. Daniel da karşılığında ötecektir. Bu işi aramızda halletmeliyiz.' dedim.
'Peki ya bu iş göründüğünden daha kirliyse, James? Ya birileri çoktan inciydiyse. Daniel'ın yanına kar mı kalacak?' dedi Remus.
'Onu da o zaman düşüneceğiz. Şimdi...'
Plan ne olursa olsun Lily'i bu işin içinden çıkmalıydı. İksir onunla da alakalı bir şeydi, şüphesiz. Daniel planını gerçekleştirdiğinde çok geç olabilirdi. Bu yüzden bir an önce iksirin ne olduğunu öğrenmeli ve çözüm bulmalıydık.
Okulda birkaç öğrencinin adını verdim ama kimse tatmin olmadı. Bu işi ya Slughorn'a ya da Dumbledore'a söylememiz gerekiyordu. Ama ikisini de yapamıyorduk. Remus, bariz olanı söylercesine bana döndü.
'Çözüm açık, James. Bu okulda Slughorn'dan sonra en iyi iksir bilen kişinin kim olduğu ortada.' dedi Remus.
'Hayır. Lily'i bu işe karıştırmak istemiyorum.' dedim sertçe.
'İyi de çoktan karıştı dostum. Olay onu da ilgilendiriyor.' dedi Sirius.
'Artık onun incinmesini istemiyorum.'
'Saçmalıyorsun James. Lily bunu kaldırabilir. Ayrıca... konuyu açmak istemiyorum ama muhteşem bir örneği kendin veriyorsun şu anda bana; Lily'nin aylardır sana anlatmaya çalıştığı şey de tam olarak buydu çünkü...' dedi Remus bu defa bilmiş bakışlarıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jily -
ФанфикLily, okulun küstah ve kendini beğenmiş yıldızını hayatına almamakta kararlı. James ise onu elde edebilmek için son şansı olduğunu biliyor. Okulun son yılında, okulun en gözde çiftini bir sürpriz bekliyor. Nefret aşka dönüşür mü? Peki ya tutku, onu...