Kiraz je ušla u dnevnu sobu sivih zidova s belim čupavim lusterom i sela na belu fotelju sa srebrnim i plavim čupavim jastukom. Ubrzo se pojavila i Dilara u kraljevsko plavom sakou, korset topu u obliku srca s crnim tankim bratelama vezanim u mašne i elegantnim pantalonama visokog struka. Kosa joj je bila umotana u lokne i pokupljena u niski rep, a šiške nameštene na jednu stranu. Njen make-up look su činile oči naglašene teget šljokičavom senkom, kreonom ispod linije oka i maskarom i usne obojene teget karminom. Uši su joj krasile Chanelove minđušice od belog zlata ukrašene cirkonima.
- Dobro jutro, mala gospođice – prišavši pravougaonom belom stočiću pregazila je istobojni mali čupavi tepih.
- Dobro jutro, mama.
- Vidi šta sam ti napravila.
Dilara je na stočić spustila veliku čašu ispunjenu čokoladnim mlekom i sela na beli kauč s belim, dva baby plava i dva srebrna jastuka preko čijeg naslona je bilo prebačeno baby plavo čupavo ćebe.
- Kako znaš šta volim?
- Tvoj tata mi je dao poduži spisak tvojih omiljenih stvari.
- Moj tata o svemu misli.
- Hajde, pij mleko.
Kiraz je uzela čašu i popila par gutljaja.
- Mama, možemo li posle da se igramo u dvorištu?
Dilara se nasmešila i klimnula glavom. Bilo joj je puno srce kada je Kiraz zvala mamom,.Dilara Hava je stajala sa strane i posmatrala Kiraz koja je skakala na trampolini.
- Mama, dođi i ti!
- Neka. Dobro mi je ovako.
Ali Kiraz nije imala nameru da odustane. Sišavši s trampoline prišla je Dilari i počela da je vuče za rukav.
- Hajde zajedno da skačemo. Biće zabavno.
- Ne.
- Molim te. Molim te.
- Zar u ovim godinama?
- Hajde, molim te.
Dilara je ipak popustila. Izula je svoje teget lakovane stileto salonke s tankom štiklom od 12 cm i s Kiraz se popela na trampolinu. Uhvatile su se za ruke i počele da skaču. Obe su se zabavljale i smejale.
Primetivši Jamana u nebesko plavom džemperu O izreza, bež pantalaonama s velikim džepovima na butinama i belim patikama sa zmijskim detaljem na petama Kiraz je dotrčala do njega.
- Tata.
- Princezo – pomilovao je po kosi. – Pogodi šta sam ti kupio.
Kiraz se zamislila,
- Pre neki dan sam rekla da mi se jede šećerna vuna. Nju si kupio?
- Da. I to punu kutiju. Hajde, idi u sobu.
Devojčica je utrčala u kuću, a Jaman je laganim korakom krenuo ka Dilari. Ona je i dalje skakala na trampolini zaboravivši na sve oko sebe. Nije se sećala kada je zadnji put to radila. Kako je odskočila unazad našla se na kraj trampoline i počela je da pada. Ali našla se u Jamanovom naručju i pogledi su im se susreli.
- Hvala – rekla je kada je pustio.
Jaman joj je pružio svoju ruku i ona je prihvatila te sišla s trampoline.U večernjim satima Jaman je pronašao Kiraz i Dilaru na balkonu.
- Princezo, šta radite?
- Tata, vidi šta je mama kupila – pokazala je roze lampion koji je držala u rukama. – Zamislićemo želju i pustiti ga da odleti visoko. Hoćeš li nam pomoći?
- Naravno.
Jaman je uzeo lampon i raširio ga. Jedan kraj je pridržao on, a drugi Dilara.
- Hoćeš li ti zapaliti? – upitala je Dilara pruživši mu upaljač.
On je uzeo upaljač i zapalio parafinsku kocku na lampionu. Svo troje su u sebi zamislili želju i pustili lampion. Posmatrali su ga dok se lagano udaljavao.
Jaman je uzeo Dilarinu ruku . Ona se okrenula i pogledi su im se susreli.