8.deo

14 1 0
                                    

Dilara Hava je stajala pred stolom za šminkanje i u ogledalu posmatrala Nazli koja je sedela ma kraju kreveta. Na sebi je imala malu svetlo plavu haljinu A kroja do gležnjeva koja se otvarala u obliku srca prekrivenu čipkastim cvetovima sa crnim tankim bratelama vezanim u mašne i trakom oko struka i metalik lakovane stileto salonke s tankom štiklom od 12 cm. Njen make-up look su činile oči naglašene kraljevsko plavom senkom, veštačkim trepavicama i kreonom i usne obojene tamno roze karminom.
- Uzeti dete i pobeći je bila velika greška. Kako je tako nešto moglo da ti padne na pamet?
- Šta je trebalo da uradim, Nazli? Nisi majka i ne možeš da me razumeš. Jaman me laže od samog početka. Nikada mi neće dozvoliti a budem slobodna.
- Možda bi ti i dozvolio. Ali sada si izgubila njegovo poverenje.
- Ovo je bila zamka. Možda bih i uspela da pobegnem.
- Znači testirao te je. Kako god, ne tiče me se vaš odnos. Ja sam ovde samo da obavljam svoj posao.
Nazli je iz tašnice izvadila fotografiju i stavila je na stočić pred Dilaru.
- Ko je taj čovek?
- Šahin, kralj turskog podzemlja. Tvoja nova žrtva.
Dilara je uzela fotografiju i zgaledala je. Morala je da prizna da je Šahin jako zgodan i privlačan muškarac.

Jaman je stajao u haustoru Dilarine zgrade držeći u rukama roze saksiju ukrašenu crnim srcem sa aloe verom. Na sebi je imao baby plavu rolku, bež kaput, bele elegantne pantalone, crne kožne cipele i sivi sat na ruci.
Začulo se lupanje štikli, a onda je Dilara sišla niz stepenice i stala pred njega besno ga gledajući.
- Evo i moje pobegulje. Ovo sam specijalno izabrao za tebe iz staklenika – pružio joj je cveće. – Zar nećeš uzeti? Ja sam taj koji treba da se ljuti, a ne ti. Ali vidi, uprkos tome što si bila nevaljala i želela da se igraš Pepeljuge ja ti poklanjam cveće. Ne mršti to lepo lice. Izaćiće ti bore. Nisu svi rođeni za velika bekstva.
- Gde je moja ćerka? Želim da je vidim.
- Ne zanima te. Dobila si zadatak i usredsredi se na to. O našoj ćerki ne brini. Ja ću je dobro paziti dok si ti na dužnosti. Uzmi ovo cveće. Nemoj da uvene od tuge. Pogledaj kako je lepo iako u prevodu znači gorko. Znaš li da ukoliko se desi da aloe vera procveta u domu neke porodice to je veoma dobar znak za zdravlje i prosperitet. Takođe, naznaka je da kada procveta da se u domu nalaze anđeli.
Dilara je uzela saksiju sa aloe verom.
- Samo muškarac koji voli poklanja cveće ženi. A ti ne voliš nikog osim sebe.
Jaman se naglas nasmejao.
- Možda ti sumnjaš u moju ljubav, ali ja znam da te volim celim svojim bićem. Ti mene ne poznaješ dobro, ali ja te znam kako dišeš. Uporno pokušavaš da pobegneš od mene, ali znaj da te svaki put vodi meni. Ja sam ti suđen.
- Od sudbine se ne može pobeći, ali ti nisi moja sudbina.
- Jesam. Pre ili kasnije ćeš to shvatiti. Nemojmo se raspravljati. Dobro čuvaj aloe veru. Siguran sam da će procvetati u tvom stanu.
- Dokle god si ti u mom životu neće mi cvetati aloe vere – okrenula mu je leđa i otišla.

Nevolja (Završena)Where stories live. Discover now