Dilara Hava je stajala kraj prozora zagledana u daljinu. Na sebi je imala korset haljinu A kroja do gležnjeva u obliku srca čiji je gornji deo bio u kraljevsko plavoj boji a donji eo prljavo plav sa belim tankim satenskim bratelama vezanim u mašne i bele providne stileto salonke ukrašene cirkonima koji menjaju boje sa tankom štiklom od 10 cm. Njena ravna kosa je bila nameštena iza ušiju. Njen make-up look su činile oči naglašene tamno ljubičastom šljokičavom senkom, mačijom tepavicom i usne obojene tamno ljubičastim karminom.
Kada je voljena osoba u pitanju čovek je spreman da uradi ono što ne bi. Ona se upustila u još jednu igru zbog svoje ćerke. I zato će svoju ulogu odigrati najbolje što može.
Iz misli ju je prenulo zvono na vratima. Kada je otvorila ugledala je Jamana u crnoj bluzi O izreza s belim natpisom, sivoj jakni s puno džepova i crnim kožnim rukavima, crnim farmerkama s ogromnim rupama na kolenima i belim patikama.
- Ti?
- Ja. Ko bi drugi bio. Nisi valjda očekivala svog novog dragog?
- Uđi.
Dilara se sklonila s vrata i vrativši se u dnevnu sobu sela na naslon kauča. Došavši za njom Jaman je prišao stočiću s pićima.
-Kako je prošao sastanak?
- Dobro. Začarala sam ga.
On je nasuo viski i uzevši čašu prišao Dilari.
-Bravo. Da li ste zakazali novi sastanak?
- Nismo. Još uvek me nije pozvao.
- Šta čekaš? Ti ga pozovi.
- Nisam mu tražila broj.
- Šta? Da li se ti to šališ sa mnom?
- Znam šta radim. Nećeš me valjda učiti kako se osvaja srce muškarca.
- Tačno. Postala si profesionalac. Samo pazi da se ne zaigraš – otpio je gutljaj viskija.
Dilara je ustala i unela mu se u lice.
-Šta to treba da znači?
- Može da te ima ko hoće, ali ti si samo moja. Samo moja. Imaj to na umu.
- Šta će biti kada se završi ova igra?
- Ne misli o tome.
- Reci mi.
- Ti, ja i naša ćerka ćemo biti srećna porodica.
Dilara se gorko nasmejala i oborila pogled. Znala je da će dokle god diše Jaman biti deo njenog života.
-Lagao si me. Rekao si da ću biti slobodna sa svoojom ćerkom.
- I bićeš. Nećeš više morati da budeš kraljica spletki. Bićeš srećna pored mene.
- Idi. Ne želim da te viđam dok igra traje.
- Baš sam i ja to želeo da ti kažem. Ne znam koliko će to trajati, ali ćeš mi mnogo nedostajati. Volim te, lutkice.
Poljubio ju je u čelo i spustivši čašu na stočić otišao.