Šahin je otvorio vrata suvozačkog mesta i pružio ruku Dilari Havi. Ona se osmehnula i prihvativši njegovu ruku izašla iz auta. Ličila je na princezu Snežanu u korset haljini A kroja do gležnjeva u obliku srca čiji je gornji deo od teksasa bio teget a donji žut sa bež satenskim bratelama vezanim u mašnu i žutim stileto salonkama od zmijske kože sa tankom štiklom od 12 cm. Kosa joj je bila uvijena u lokne. Oči su joj bile istaknute crnom senkom, veštačkim trepavicama i teget kreonom, a usne obojene crnim karminom.
- Zar ćeš me svaki put pustiti da umirem od znatiželje? Ništa mi nisi rekao. Samo spremi se. Ne znam ni da li sam prikladno odevena.
- Prelepa si. Ništa ti ne fali. Dođi – poveo ju je ka mračnom objektu.
Ušli su u mračnu prostoriju. Dilara je zaključila da je reč o nekom ugostiteljskom objektu. Na praznim stolovima su treperile žute mirisne sveće.
-Šahine, gde smo došli?
- Zar ćeš uvek postavljati ovakva pitanja, bebo?
- Dobro. Ćutim.
Iznenada su se upalila svetla. Jedno je obasjalo sto, a drugo klavir. Pijanista je krenuo da svira romantičnu melodiju.
- Dođi. Ovo je naš sto.
Šahin je odveo Dilaru do osvetljenog stola i seli su jedno naspram drugo.
- Kako lepo svira – rekla je tiho ona.
Šahin je ćutke uzeo njenu ruku preko stola. Uživali su slušajući nežne note koje su nastajale na dirkama klavira.
Ona je toliko bila očarana zvukom klavira da nije osetila kada je Šahin pustio njenu ruku. Vratila se u realnost kada je klavir utihnuo i nastao potpuni mrak. Okrenula se ka mestu na kom je on sedeo i osetila njegovo odsustvo.
- Šahine. Šahine.
Svetla su se upalila i začula se ona ista melodija. Umesto pijaniste za klavirom je sedeo Šahin. Ona je ustala i stanuvši iza Šahina spustila ruku na njegovo rame. On se na trenutak okrenuo ka njoj.
I on je bio kriminalac, ali za razliku od Jamana imao je srce puno ljubavi. Na svaki način se trudio da usreći ženu koju voli i neprestano joj je pokazivao koliko mu znači. Dilarina savest se probudila. Ali je uspela da je uspava pre nego što je Šahin prestao da svira i pribere se.
On je ustao i okrenuvši se kanjoj uzeo njene ruke.
- Kralj podzemlje za mene svira klavir. Kao u snu.
- Ovaj kralj podzemlja će uraditi sve za tebe. Otkad sam te upoznao za sve što sam smatrao da je dobro ispalo je loše. Pokazala si mi drugačiji put. Okrenula si mi život naopačke. Naučila si me da volim i verujem u ljubav. Godinama sam posmatrao na hiljade zvezdau životu. Tek sada sam shvatio da je najsjajnija zvezda preda m,nom. Hoćeš li nastaviti da sijaš za mene Dilara Hava Gumušču? Hoćeš li da se udaš za mene?
Dilara nije očekivala da će tako brzo biti zaprošena. Ako i naredni korak ka venčanju bude brz to znači da će manje čekati da se spoji sa svojom ćerkom. Nasmejala se.
-Da! Da!
Šahin i nije očekivao drugačiji odgovor.
- Obećavam da ću te do poslednjeg daha zauvek usrećivati.
- Obećavam da ću te zauvek voleti do poslednjeg daha.
On je naslonio svoje čelo na njeno i poljubio ju je.