12.deo

11 1 0
                                    

Gradska svetla su polako počela da se pale. Dilara Hava je ušuškana u toplini svog stana sedela na kauču i gledala TV. Na sebi je imala prljavo roze trenerke i istobojni duks s crnim natpisom I'm a dream, kapuljačom i pertlama. Dok joj je kosa bila sakupljena u nsiku punđu, a šiške nameštene na jednu stranu.
Oglasio se njen smartfon čija je maska bila prekrivena bezbojnim cirkonima i ukrašena glavom Hello Kitty od cirkona s roze mašnom, roze i belim biserima, roze šljokičavom mašnom, ogromnim roze i bezbojnim kristalima, velikom roze ružom s cirkonom u centru, bisernom mašnicom i malom roze ružom.
Dilara je utišala TV i uzevši telefon sa stočića videla da na ekranu piše Šahin. Javila se.
- Zašto me opet zoveš kada smo se čuli pre pola sata?
- Šta ću kada mi nedostaje tvoj glas, bebo.
Ona je kinula.
-Nazdravlje. Da li si dobro?
- Dobro sam. Izgleda da sam se malo nahladila.
- Da li si išla doktoru?
- Nisam jer nema potrebe za tim.
- Da li si popila lek?
- Kažem ti da sam dobro. Nema potrebe za preuveličavanjem.
- Neću imati mira. Dolazim kod tebe.
- Nema potre...
Veza se prekinula.

Dilara Hava je sedela opružena na kauču pokrivena ćebetom i posmatrala Šahina koji je sedeo pored nje i ljuštio pomorandžu. Osećala se dobro, ali je rešila da se malo pretvara. Skrenula je Šahinovu pažnju položivši svoje dlanove na čelo.
- Da li si dobro?
- Uf. Ne, uopšte nisam dobro. Možda imam temperaturu. Hoćeš li da proveriš?
On je spustio dlan na njeno čelo.
- Nemaš temperaturu.
- Ne možeš meriti temperaturu na taj način.
- I ovako je dobro. Dobro si, ne brini. Nemaš temperaturu.
- Najbolji toplomer nisu ruke. Usne znaju.
- U redu. Da vidim – ustao je.
Dilara je na trenutak sklopila oči i osetila dodir njegovih usana na svom čelu.
- Nemaš tempeaturu.
- Ne možeš znati za tako kratko vreme.
Šahin je nasmejao shvativši da se ona pretvara.
-Dobro si. Odlično si – seo je na svoje mesto i uzeo tacnu na kojoj su bili lepo poređani komadići pomorandže. – Vidi, usput sam ti kupio pomorandže. One su dobre kada se čovek razboli.
- Koliko devojaka na svetu ima dobrog dečka.
- Ne znam, ali znam da ću uvek brinuti o tebi kada se razboliš – prineo je parče pomorandže njenim usnama i ona ga je pojela.

Nevolja (Završena)Where stories live. Discover now